MarianneE Skrevet 16. februar 2013 #4421 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvorfor klarer ikke mannfolk å si når de har lagt planer på en fredagskveld? Jeg sto ikke butikken og ringte han for å spørre om middag men han klarer ikke å si før han kommer hjem 30min senere at han skal bort. 30min senere ble han henta av en kamerat. Nå vet jeg ikke hva jeg skal lage til middag..... velkommen til min verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. februar 2013 #4422 Del Skrevet 16. februar 2013 Hehe, det var sløvt! Hadde du en fin går i kveld likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #4423 Del Skrevet 16. februar 2013 Hehe, det var sløvt! Hadde du en fin går i kveld likevel? Egentlig ikke. Føler jeg høres ut som den klage kjæresten men jeg har ikke noe imot at han drar og er sammen med kompiser men det er greit å få beskjed. Sånn at jeg enten kan legge planer selv eller planlegge en hyggelig alenekveld. Når jeg sto i butikken, hadde det vært greit å vite at han skulle bort fordi da kunne jeg heller handlet inn det jeg vil ha til middag og noe jeg kan kose meg med av godteri. Han har sagt unnskyld flere ganger og sier han skjønner det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. februar 2013 #4424 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg skjønner deg godt. Greit nok at han ikke må "rapportere" umiddelbart når han legger planer, men han kunne i hvert fall sagt det når dere snakket sammen på telefon! Men men. Man må drive litt opplæring moren til eksen min pleide alltid å spøke med at det var uaktuelt å skille seg fordi hun ikke orket å lære opp en ny. Jeg synes det er litt funny Hva er planene for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #4425 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva er planene for dagen da? Shopping!! Jeg har en del gavekort også fikk jeg en del penger til bursdagen. Se om man finner noe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. februar 2013 #4426 Del Skrevet 17. februar 2013 Fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4427 Del Skrevet 17. februar 2013 Fant du noe fint? Ingenting. Er ikke det typisk når man har råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #4428 Del Skrevet 17. februar 2013 Sløv søndag. Men nå skal vi komme oss ut en tur. Dra inn til byen og gå litt. Kanskje gå på cafè før vi tar en tur på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #4429 Del Skrevet 18. februar 2013 Da er det en ny uke. Spent på om vi kommer til å merke at det er vinterferie eller ikke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. februar 2013 #4430 Del Skrevet 18. februar 2013 Var dere på kino i går? Hva så dere? Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #4431 Del Skrevet 18. februar 2013 Var dere på kino i går? Hva så dere? Vi så Jack Reacher. Veldig spennende film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 18. februar 2013 #4432 Del Skrevet 18. februar 2013 Håper du får en fin uke! Kanskje litt roligere vinterferietilstander på din jobb enn hos meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. februar 2013 #4433 Del Skrevet 18. februar 2013 Den filmen har jeg ikke hørt om! Skal prøve å få den med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #4434 Del Skrevet 19. februar 2013 Småkvalm... Hm... Ikke lyst på frokost en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. februar 2013 #4435 Del Skrevet 19. februar 2013 Småkvalm... Hm... Ikke lyst på frokost en gang... Ikke gravid..? Skjer det ellers noe gøy? Jeg er så lei av dårlige tv-programmer.. Glad jeg har sånn pvr-dekoder så jeg kan ta opp det som faktisk er interessant å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #4436 Del Skrevet 19. februar 2013 Ikke gravid..? Har akkurat hatt mensen så nei.. Spiste sikkert noe dårlig. Tror jeg skal ta kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. februar 2013 #4437 Del Skrevet 19. februar 2013 Huff, så kjedelig! Håper du er bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #4438 Del Skrevet 20. februar 2013 Føles som om jeg ikke har sovet noe særlig i natt. La meg tidlig men fikk ikke sove. Sto opp og la meg i stua med dyna for å se på TV. Sovnet der til slutt. Ikke i topp form men men.. Glad det allerede er onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. februar 2013 #4439 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan er formen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #4440 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan er formen nå? Bedre..... På vei hjem. Vært ute og spist med en kamerat. Ble et par glass vin og. En stund siden vi hadde sett hverandre så da har vi alltid mye å prate om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg