Violet Hill Skrevet 26. januar 2013 #4321 Del Skrevet 26. januar 2013 Blir fort sånn når man er vant til å stå opp tidlig til hverdags! Deilig med ettermiddagshvil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #4322 Del Skrevet 26. januar 2013 Gjett hvem som kom hjem uten bursdagsgave til søster? Men jeg fant og kjøpte bursdagsgave til M? Ble ikke mer enn 45 min ettermiddagslur. Egentlig blitt enda mer trøtt. Får se hvor lenge jeg holder ut idag. M dro nettopp. Han har blitt invitert på middag sammen med den nye kollegene på jobb. Så da har jeg kvelden for meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #4323 Del Skrevet 27. januar 2013 Sløv søndag! Men ikveld er det middag hjemme hos foreldrene mine. Litt greit å slippe og lage middag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 28. januar 2013 #4324 Del Skrevet 28. januar 2013 Bra mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4325 Del Skrevet 29. januar 2013 Bra mandag? Helt vanlig mandag. Opp og ned dag på jobb. Hjem for å spise middag og vaske klær. La meg allerede kl 21. Begynner å bli en vane å legge seg så tidlig på mandager. Nå er det bare å komme seg avgårde på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 29. januar 2013 #4326 Del Skrevet 29. januar 2013 Det var tidlig å legge seng. Er det fordi du er så sliten mandag kveld? Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 29. januar 2013 #4327 Del Skrevet 29. januar 2013 Mandager er generelt slitsomme syns jeg. Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4328 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Det var tidlig å legge seng. Er det fordi du er så sliten mandag kveld? Da fikk jeg 8-9 timers søvn. Digg det og. Mandag er vel ofte den dagen man er mest sliten. Første dagen etter helgen er alltid tøff. Er skikkelig sulten! M er ikke hjemme enda så da lager jeg mat til meg selv. Også kan jeg se på TV-serier som jeg liker. Endret 29. januar 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. januar 2013 #4329 Del Skrevet 29. januar 2013 Må du stå opp kl. 5? Jeg synes 6 er tidlig. jeg! Hva ble det til middag i dag? Her ble det grønnsaker og kalkunfilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4330 Del Skrevet 29. januar 2013 Må du stå opp kl. 5? Jeg synes 6 er tidlig. jeg! Hva ble det til middag i dag? Her ble det grønnsaker og kalkunfilet. Nei, står opp kl 6. Ikke noe spennende til middag her siden jeg glemte å ta ut noe av fryseren idag tidlig. Da ble det pølser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 29. januar 2013 #4331 Del Skrevet 29. januar 2013 Deilig å styre tven helt selv hvilke serier ser du på for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4332 Del Skrevet 29. januar 2013 Deilig å styre tven helt selv hvilke serier ser du på for tiden? Litt forskjellig. Alt fra Revenge til Grey`s Anatomy. Kommer ann på humøret. M var hjemme i 2 timer før han dro avgårde på fotballtrening. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal la han sove i senga inatt eller om det er best at han sover på sofaen. Han kommer ikke hjem før midnatt og jeg er den som må opp først imorgen tidlig. Utrolig dumt at senga står inntil veggen på den ene siden fordi da må en av oss klatre over den andre. Drømmer om større soverom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. januar 2013 #4333 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er så morsomt å se hvor forskjellige vi er. Jeg sover dårlig hvis A er borte og hadde aldri klart å sovne engang hvis han kom hjem etter at jeg la meg, så det hadde aldri vært aktuelt at han skulle sove på sofaen - det hadde jo betydd dårlig søvn for oss begge. Men har dere ikke faste plasser i senga? Jeg hadde aldri klart å bytte på hvem som lå hvor heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4334 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er så morsomt å se hvor forskjellige vi er. Jeg sover dårlig hvis A er borte og hadde aldri klart å sovne engang hvis han kom hjem etter at jeg la meg, så det hadde aldri vært aktuelt at han skulle sove på sofaen - det hadde jo betydd dårlig søvn for oss begge. Men har dere ikke faste plasser i senga? Jeg hadde aldri klart å bytte på hvem som lå hvor heller! Umulig for oss å ha faste plasser. Blitt vant til at den som skal stå opp først sover ytterst og omvendt. Jeg sov skikkelig dårlig de første gangene uten M men nå har jeg blitt vant til det. Første helgen han var borte etter at vi flytta sammen, sov jeg på sofaen. Fikk ikke sove. Idag kommer jeg først hjem igjen. Siste uka med skiftjobbing for M. Tror han jobber ganske hardt for å bli ferdig med alle prosjektene sine innen fredag. Da begynner i den nye avdelinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4335 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk forsinket bursdagskort av tanta mi i posten idag. Med 500kr. Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 30. januar 2013 #4336 Del Skrevet 30. januar 2013 Så deilig har det blitt noe shopping da? Tenkte på gavekortet fra M... Jeg er også litt avhengig av fast plass i sengen. Nå er det blitt til at jeg ligger fast på høyre side når vi er hos meg og på venstre side når vi er hos han, og det merker jeg er ganske forvirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4337 Del Skrevet 30. januar 2013 Så deilig har det blitt noe shopping da? Tenkte på gavekortet fra M... Null shopping enda.. Tror ikke jeg har kikket i butikker eller kjøpt noe til meg selv på 3-4 mnd. Så det blir nok en shoppingtur med gavekortene mine en dag. Siden jeg fikk et par gavekort både til jul og bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #4338 Del Skrevet 31. januar 2013 Fy#%*^#}{|~>>€$$<~|]}<% jeg har vondt i nakken. Må ha ligget på en rar måte inatt. Au altså.... Håper dagen går fort idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 31. januar 2013 #4339 Del Skrevet 31. januar 2013 Huff, det hørtes ikke godt ut. Får håpe det går over raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. januar 2013 #4340 Del Skrevet 31. januar 2013 Au, god bedring! Vi får krysse fingrene for at det går over utover dagen, når kroppen blir litt varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg