Gå til innhold

Alvorlig infeksjon i verdens største pupper


MariraM

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26

Jeg har silikon. Ikke mye - men litt. Jeg bruker ikke klær som fremhever dem på noen som helst måte, og det er kun for mitt eget ve og vel NAKEN. Jeg bruker til og med bikinioverdeler som "dysser dem ned". Det var ingen som snudde seg etter meg pg.a. puppene før og heller ingen som gjør det nå.

nei men da gjorde du det ikke for å vise deg fram da slik mange gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmeline

nei men da gjorde du det ikke for å vise deg fram da slik mange gjør

Du har helt klart sett for mye på Paradise Hotel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

det er jo der alle silikonbimboene havner

Og takk og lov om det er sant. Ha, der ble jeg utrolig lettet. Det betyr jo at bimboene er i et mindre tall. Da er de nok under 100 i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Og takk og lov om det er sant. Ha, der ble jeg utrolig lettet. Det betyr jo at bimboene er i et mindre tall. Da er de nok under 100 i Norge.

når jeg sier alle så mener jeg ikke alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

når jeg sier alle så mener jeg ikke alle

Da lurer jeg veldig på hva du hadde sagt de gangene du mener alle?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Da lurer jeg veldig på hva du hadde sagt de gangene du mener alle?

:fnise:

Det er en uttrykksmåte å si alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bare baserer påstandene dine på de du har sett, bianca, så blir det på en måte ikke gyldig. For som vi sier, man ser det ikke på de fleste. Det er fåtallet som går og strutter for gutta og annonserer silikonet sitt, og å dømme alle som har silikon på grunnlag av disse, blir helt feil.

Litt av det samme homsene sliter med etter gaypride kanskje, vi VET jo at ikke alle homofile er dragkledde skruller, men det er jo fort gjort å få det inntrykket når det bare er de en legger merke til, og overser alle de som tilsynelatende er helt normale. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Når du bare baserer påstandene dine på de du har sett, bianca, så blir det på en måte ikke gyldig. For som vi sier, man ser det ikke på de fleste. Det er fåtallet som går og strutter for gutta og annonserer silikonet sitt, og å dømme alle som har silikon på grunnlag av disse, blir helt feil.

Litt av det samme homsene sliter med etter gaypride kanskje, vi VET jo at ikke alle homofile er dragkledde skruller, men det er jo fort gjort å få det inntrykket når det bare er de en legger merke til, og overser alle de som tilsynelatende er helt normale. Skjønner?

jojo. skjønner, men forstår likevel ikke hvorfor gutter tenner på på disse struttebimboene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jojo. skjønner, men forstår likevel ikke hvorfor gutter tenner på på disse struttebimboene

Fordi de er lite fordomsfulle og åpne for det meste som er moro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Fordi de er lite fordomsfulle og åpne for det meste som er moro?

De er jo fordomsfulle hvis de tenker at de er lette å få til køys fordi de har silikonpupper. Det er fordomsfullt å tenke slik og. De kan få moro med jenter uten silikonogså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Overskriften er misvisende. Dette damemennesket har kanskje hatt verdens største silikonpupper, men denne peruvianske kvinnen hadde større "naturlige" pupper enn dette. Hun hadde nemlig N-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Overskriften er misvisende. Dette damemennesket har kanskje hatt verdens største silikonpupper, men denne peruvianske kvinnen hadde større "naturlige" pupper enn dette. Hun hadde nemlig N-cup.

Men så lider hun av en sykdom da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men så lider hun av en sykdom da..

Ja, det samme gjør jo f.eks de som er nevnt i guinness rekordbok som verdens minste og verdens høyeste. Prinsipielt er det ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26

Ja, det samme gjør jo f.eks de som er nevnt i guinness rekordbok som verdens minste og verdens høyeste. Prinsipielt er det ingen forskjell.

nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jojo. skjønner, men forstår likevel ikke hvorfor gutter tenner på på disse struttebimboene

Kanskje fordi noen er pene?

Og hva er vitsen å drive å kalle de navn? Tenk å hate noen bare for en operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...