Gå til innhold

Alvorlig infeksjon i verdens største pupper


MariraM

Anbefalte innlegg

Ja de som er ute etter naturlig resultat har jo tatt silikon fordi de behøver det, jeg snakker om bimboer som vil ha så store som mulig. Og hun jenta på bilde, hun trengte det

Hun trengte det?

Så mye for din naturlige skjønnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Dessuten er det risiko ved operasjoner. Det KAN bli mislykket

Ja, og så? Er også en risiko ved å kjøre bil. Mener du man heller skal sitte å "gråte i et hjørne" over hvor "mislykka" man føler seg når man faktisk kan gjøre noe med det (nei, jeg snakker ikke om meg selv)?

Skjønner ikke at det er mulig å være så fordomsfull. Hvorfor stå der nermest med pekefingeren mot andre mennesker? De fleste som tar silikon tar ikke så mye som hun dama, noe jeg er enig i er for mye, men jeg gidder uansett ikke å stå der å veive med pekefingeren opp i ansiktet hennes for det.

Synes heller det sier mer om dem enn faktisk de som tar silikon, eller andre plastiske operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de som er ute etter naturlig resultat har jo tatt silikon fordi de behøver det, jeg snakker om bimboer som vil ha så store som mulig. Og hun jenta på bilde, hun trengte det

Det damen på bilde trenger er psykolog.Hun virker som en typisk kandidat til forvrengt kroppsbilde og sikkert en syklig avhengighet av plastikk kirurgi.

Fysj så stygge de der var

Må legge til,har selv venner med silikon pga størrelses forskjell og brystopererte.

Fleste som velger slike operasjoner forstår jeg ,Men de store greine der var helt tragiske og unødvendig.Kirurgen burde fått lisensen fjernet

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte det? Herregud, du har jo nettopp sagt hvor mye du er i mot silikon? Jeg har ikke så mye større pupper enn den dama der, men jeg har større enn en god del av vennegjengen. Å vi er fornøyde. Pupper må jo også stå i stil til størrelsen på resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at de var veldig små. Ikke så pent med liten a-cup på ei høy og kraftig jente.

Hvorfor er ikke det pent?

Jeg vet at dette er din personlige mening, men det er nettopp slike holdninger som opprettholder kroppshysteriet blant barn og unge, spesielt jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye ekte på oss kvinner da? De finnes nesten ikke. Vis meg ei jente som ikke farger håret, bruker sminke, har hårextentions, falske negler, push up bh, solarium, fargede kontaktlinser, selvbruning...lista blir lang ser du. Jeg kjenner ingen..vi er fake alle sammen!

Forsåvidt riktig det du skriver.

Og tatt i betraktning hva jenter som oftest (ihvertfall de mest populære) skriver/prater om i blogger/forum, så begrenser dessverre ikke dette seg til det fysiske heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmeline

Jeg har silikonpupper. Men ingen vet om det, ikke engang familien min. Jeg opererte meg en helg ungene var på besøk hos besteforeldrene, og absolutt ingen kan se at jeg har lagt inn silikon. Kjæresten min vet det, selvsagt. Jeg hadde hengepupper av en annen verden, og sånn hadde de vært siden jeg fikk pupper som tenåring. Grusomt stygge, lange hengepupper, der brystvorten pekte innover mot magen min. Forferdelig. Jeg opererte meg privat, men da jeg kom til klinikken for vurdering sa legen at jeg garantert ville fått operasjon på statens regning pga utseende og mye dødt brystvev. De fjernet store mengder hud og dødt vev, og la inn 200 grams silikonproteser under muskelen. Nå bruker jeg de samme bh`ene som før operasjonen, jeg har altså ikke fått større pupper, bare veldig veldig mye penere. De er der de skal, brystvortene som jeg tidligere uten problemer både kunne suttet på og klødd med meg i navelen, de peker rett ut i verden og strutter av glede, og det samme gjør jeg.

Jeg farger også håret. Jeg er i trettiårene, min naturlige hårfarge nå er sølvgrå. Dessuten tar jeg solarium, jeg har revmatisme og trenger mye mer smertestillende i hverdagen dersom jeg ikke tar tårnsol og blir gjennomvarm i kroppen. Jeg permanentfarger øyenbryn og øyenvipper fordi jeg opprinnelig var lys blond, og ser nesten død ut uten litt farge på. Jeg bruker parfyme for å lukte godt, jeg bruker balsam for å få mykt hår, krølltang for å få krøller, neglelakk for å få fine negler.

Ja, jeg "jukser" med en hel del ting. So what? It`s my life ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye ekte på oss kvinner da? De finnes nesten ikke. Vis meg ei jente som ikke farger håret, bruker sminke, har hårextentions, falske negler, push up bh, solarium, fargede kontaktlinser, selvbruning...lista blir lang ser du. Jeg kjenner ingen..vi er fake alle sammen!

Vi kjenner tydeligvis ikke de samme damene! :fnise:

Selv om jeg for min egen del liker å sminke meg, kjenner jeg flere som hverken bruker sminke, tar solarium eller farger håret. Falske negler, hairextension og fargede kontaktlinser vet jeg bare om ytterst få som bruker.

Når det gjelder hun med verdens største pupper synes jeg synd på henne. Ikke på grunn av infeksjonen, men fordi hun må ha en alvorlig psykisk lidelse siden hun kan gjøre noe slikt med kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Trengte det? Herregud, du har jo nettopp sagt hvor mye du er i mot silikon? Jeg har ikke så mye større pupper enn den dama der, men jeg har større enn en god del av vennegjengen. Å vi er fornøyde. Pupper må jo også stå i stil til størrelsen på resten av kroppen.

Jeg er for silikon om jenta er såå usikker og misfornøyd med kroppen sin at det hemmer henne på noen som helst slags måte, for eksempel at hun er nesten gutteflat eller den ene puppen er mye større enn den andre. men har du en perfekt b cup, og man kler det og gutta syns det er fint, da begriper jeg ikke hvorfor i all verden. Da har man et så forkrøplet og feil bilde av sin egen kropp at det å legge inn silikon bare blir tragsk.

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke det pent?

Jeg vet at dette er din personlige mening, men det er nettopp slike holdninger som opprettholder kroppshysteriet blant barn og unge, spesielt jenter.

Det var ikke pent på meg, de små brystene jeg fikk etter amming så malplassert ut på en lang kropp med relativt brede hofter og brede skuldre.. Passet heller på ei på 16. De var ikke hengete, men lufta var gått helt ut av dem. Fant sjelden f.eks kloler som passet kroppsformen. Når jeg ser andre jenter som ligner på meg i kroppsform med små pupper er det sjelden jeg synes det ser rart ut men synes det så rart ut på meg. Unge jenter bør vente til de er ferdig utvokst før de i det hele tatt vurderer silikon. Synes det er galskap at jenter på 17-18 opererer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Ja, og så? Er også en risiko ved å kjøre bil. Mener du man heller skal sitte å "gråte i et hjørne" over hvor "mislykka" man føler seg når man faktisk kan gjøre noe med det (nei, jeg snakker ikke om meg selv)?

Skjønner ikke at det er mulig å være så fordomsfull. Hvorfor stå der nermest med pekefingeren mot andre mennesker? De fleste som tar silikon tar ikke så mye som hun dama, noe jeg er enig i er for mye, men jeg gidder uansett ikke å stå der å veive med pekefingeren opp i ansiktet hennes for det.

Synes heller det sier mer om dem enn faktisk de som tar silikon, eller andre plastiske operasjoner. Jeg retter ikke pekefingeren. Folk må gjøre som de vil, men jeg har lov å mene hva jeg vil om det.

Om operasjonen blir mislykka sitter du igjen med pupper som ble enda verre enn du syntes de var i utg punktet, og da kommer man iallefall til å sitte i et hjørne og gråte

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikonpupper. Men ingen vet om det, ikke engang familien min. Jeg opererte meg en helg ungene var på besøk hos besteforeldrene, og absolutt ingen kan se at jeg har lagt inn silikon. Kjæresten min vet det, selvsagt. Jeg hadde hengepupper av en annen verden, og sånn hadde de vært siden jeg fikk pupper som tenåring. Grusomt stygge, lange hengepupper, der brystvorten pekte innover mot magen min. Forferdelig. Jeg opererte meg privat, men da jeg kom til klinikken for vurdering sa legen at jeg garantert ville fått operasjon på statens regning pga utseende og mye dødt brystvev. De fjernet store mengder hud og dødt vev, og la inn 200 grams silikonproteser under muskelen. Nå bruker jeg de samme bh`ene som før operasjonen, jeg har altså ikke fått større pupper, bare veldig veldig mye penere. De er der de skal, brystvortene som jeg tidligere uten problemer både kunne suttet på og klødd med meg i navelen, de peker rett ut i verden og strutter av glede, og det samme gjør jeg.

Jeg farger også håret. Jeg er i trettiårene, min naturlige hårfarge nå er sølvgrå. Dessuten tar jeg solarium, jeg har revmatisme og trenger mye mer smertestillende i hverdagen dersom jeg ikke tar tårnsol og blir gjennomvarm i kroppen. Jeg permanentfarger øyenbryn og øyenvipper fordi jeg opprinnelig var lys blond, og ser nesten død ut uten litt farge på. Jeg bruker parfyme for å lukte godt, jeg bruker balsam for å få mykt hår, krølltang for å få krøller, neglelakk for å få fine negler.

Ja, jeg "jukser" med en hel del ting. So what? It`s my life ;)

Det var ikke pent på meg, de små brystene jeg fikk etter amming så malplassert ut på en lang kropp med relativt brede hofter og brede skuldre.. Passet heller på ei på 16. De var ikke hengete, men lufta var gått helt ut av dem. Fant sjelden f.eks kloler som passet kroppsformen. Når jeg ser andre jenter som ligner på meg i kroppsform med små pupper er det sjelden jeg synes det ser rart ut men synes det så rart ut på meg. Unge jenter bør vente til de er ferdig utvokst før de i det hele tatt vurderer silikon. Synes det er galskap at jenter på 17-18 opererer seg.

Slik jeg tolker det så er det her snarere snakk om rekonstruksjon eller korrigering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er for silikon om jenta er såå usikker og misfornøyd med kroppen sin at det hemmer henne på noen som helst slags måte, for eksempel at hun er nesten gutteflat eller den ene puppen er mye større enn den andre. men har du en perfekt b cup, og man kler det og gutta syns det er fint, da begriper jeg ikke hvorfor i all verden. Da har man et så forkrøplet og feil bilde av sin egen kropp at det å legge inn silikon bare blir tragsk.

Du motsier deg selv, synes jeg. Du skrev tidligere så bastant at silikon var fysj og fy, helt unaturlig og ikke vanskelig å se. Nå modererer du deg, det er bra.

Men jeg vil spørre deg om noe. Hvilken rolle spiller det hva guttene synes? Hvis jeg skulle gjøre noe med min kropp, ville det vært for min egen del, forat jeg skulle føle meg mer vel, og ikke for hva menn måtte synes og mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Du motsier deg selv, synes jeg. Du skrev tidligere så bastant at silikon var fysj og fy, helt unaturlig og ikke vanskelig å se. Nå modererer du deg, det er bra.

Men jeg vil spørre deg om noe. Hvilken rolle spiller det hva guttene synes? Hvis jeg skulle gjøre noe med min kropp, ville det vært for min egen del, forat jeg skulle føle meg mer vel, og ikke for hva menn måtte synes og mene.

Jamen de fleste jenter som har silikon er pene populære jenter som ikke trenger det, og på mange vises det tydelig, men likevel, selv om gutta VET de har silikon, jammen syns de ikke det er fint likevel. Det spiller en rolle hva gutter synes. Jenter vil ha fine pupper for gutta sin skyld, ikke nekt for det.

Jeg syns ikke jeg motsier meg selv. Det fins alltid unntak

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen de fleste jenter som har silikon er pene populære jenter som ikke trenger det, og på mange vises det tydelig, men likevel, selv om gutta VET de har silikon, jammen syns de ikke det er fint likevel. Det spiller en rolle hva gutter synes. Jenter vil ha fine pupper for gutta sin skyld, ikke nekt for det.

Jeg syns ikke jeg motsier meg selv. Det fins alltid unntak

I alle dager. Hva vet du om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke det pent?

Jeg vet at dette er din personlige mening, men det er nettopp slike holdninger som opprettholder kroppshysteriet blant barn og unge, spesielt jenter.

Tror ikke at de fleste som skal fikse på brystene sine annonserer dette ut til barn og unge, akkurat. Vil tro at dette er en privatsak folk holder for seg selv, slik stort sett?

Endret av rox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26

I alle dager. Hva vet du om dette?

De fleste jeg har sett, beklager. Skjønner ikke hvorfor alle forsvarer silikonpupper. Går det hull på silikonputa kan man faktisk bli alvorlig syk. Det er ikke trygt å ha silikon i kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg har sett, beklager. Skjønner ikke hvorfor alle forsvarer silikonpupper. Går det hull på silikonputa kan man faktisk bli alvorlig syk. Det er ikke trygt å ha silikon i kroppen

Det vet jeg ingen ting om. Men uansett, tenk på alt annet vi utsetter oss for. Mat, kosmetikk, forurenseinger. Vi spiser sjokolade, selv om vi vet at det er usunt for oss, ikke er bra for huden og kan gjøre oss fete. Men vi spiser det likevel, fordi det smaker godt og kan få oss til å føle oss bra. Ofte veier det positive opp for de eventuelle negative virkningene. Blir ikke dette litt som å fikse på brystene? Nå er det stort forskjell på ting man spiser og ting man opererer inn i kroppen, men det er likevel sammenliknbart. Synes hvertfall jeg ;)

Endret av rox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tufsa

De fleste jeg har sett, beklager. Skjønner ikke hvorfor alle forsvarer silikonpupper. Går det hull på silikonputa kan man faktisk bli alvorlig syk. Det er ikke trygt å ha silikon i kroppen

Nei - ikke med de nye implantatene som brukes. Silikonet har fast konsistens og vil derfor ikke flyte rundt i kroppen. De gamle implantatene, derimot, kan lekke dersom det går hull på dem.

"What distinguishes cohesive implants is that the silicone gel is firmer, essentially a soft solid. If a cohesive implant is cut in half, there is no gross movement of gel, and the implant maintains its shape."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tufsa

Jamen de fleste jenter som har silikon er pene populære jenter som ikke trenger det, og på mange vises det tydelig, men likevel, selv om gutta VET de har silikon, jammen syns de ikke det er fint likevel. Det spiller en rolle hva gutter synes. Jenter vil ha fine pupper for gutta sin skyld, ikke nekt for det.

Jeg syns ikke jeg motsier meg selv. Det fins alltid unntak

Jeg har silikon. Ikke mye - men litt. Jeg bruker ikke klær som fremhever dem på noen som helst måte, og det er kun for mitt eget ve og vel NAKEN. Jeg bruker til og med bikinioverdeler som "dysser dem ned". Det var ingen som snudde seg etter meg pg.a. puppene før og heller ingen som gjør det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...