Gå til innhold

Alvorlig infeksjon i verdens største pupper


MariraM

Anbefalte innlegg

Fant saken HER (vg.no)

__________________________________________

Sheyla Hershey (30) hadde verdens største pupper. Nå frykter hun for livet etter at det har gått infeksjon i det enorme frontpartiet.

______________________________________

Hva synes du om saken? Fikk hun som fortjent? (Det mener ikke jeg altså;P)

Innlegget er endret iht KGs regler ang. kopirett.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Ja, skal man absolutt tukle med kroppen på denne ekstreme måten, så følger det som regel med konsekvenser.

Syns like lite synd på henne, som på dem som blir stanget ned av okser på tyrefekting / tyreløp gjennom gatene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke dette en del om plastiskkirurgi-'industrien'?

Man kan jo spørre seg hvorfor kvinner/jenter i det hele tatt opererer syntetiske materialer inn i brystene. Fint om noen kan komme med en god forklaring på hvorfor dette ikke er idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Synes legene har et etisk ansvar og forby plastiske operasjoner som i verstefall kan føre til døden. Men de tenker vel bare på å tjene penger og bryr seg lite om at liv står på spill. Men heldigvis er det helst i USA at slike ekstreme operasjoner blir foretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at legene bør være sitt ansvar bevisst, all den tid kvinnen ikke har vett til å skjønne at dette ikke er bra.

Synes for øvrig jenter bør bli flinkere til å se seg selv i speilet og være fornøyd med den de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at legene bør være sitt ansvar bevisst, all den tid kvinnen ikke har vett til å skjønne at dette ikke er bra.

Synes for øvrig jenter bør bli flinkere til å se seg selv i speilet og være fornøyd med den de er.

Ja, men hvordan komme dit?

Kan nesten virke som at det er en genetisk betingelse hos jenter/kvinner å ha et skjevt kroppsbilde. Tenker da øyeblikkelig på de utallige bloggene som ligger på nettet hvor det ligger artikkel etter artikkel skrevet av kvinner med (under) normalvekt som klager over å ha lagt på seg av et kakestykke eller at det har gått to dager siden sist de trente. Disse er antagelig ikke et representativt utvalg, men uansett så fremstår de som forbilder for mange andre unge. I tillegg så kan det jo late til at 'modell/glamourmodell' er en veldig ettertraktet karriere for tiden, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Fant saken HER (vg.no)

__________________________________________

Sheyla Hershey (30) hadde verdens største pupper. Nå frykter hun for livet etter at det har gått infeksjon i det enorme frontpartiet.

Brasilianske Sheyla Almeida Hershey, som er bosatt i Houston, Texas, nådde målet sitt og fikk anerkjennelse for å ha verdens største silikonpupper. Da hadde hun satt inn et M-cup-implantant og gjennomgått hele 30 plastiske operasjoner for å få den kroppen og frontpartiet hun ønsker seg. Rundt ti av disse var rettet direkte mot brystene hennes.

Da hun ble gravid i 2009 valgte hun å redusere brystene, men i juni i år la hun seg igjen under kniven for forstørre frontpartiet.

- Som noen av dere kanskje har sett i nyhetene, så ble det noen komplikasjoner etter Sheylas siste operasjon. Nå får hun behandlig og forhåpentligvis vil alt gå bra, står det på hennes hjemmeside.

Brystforstørrelsen ble utført i Brasil, men hun dro hjem til Houston for å få medisinsk hjelp etter komplikasjonene.

Ifølge Hershey skal kirurgen være bekymret for hennes liv. Hun skal også være redd for at hun må fjerne det ene brystet.

Tirsdag morgen ble hun lagt på operasjonsbordet for å fjerne implantatene.

- Jeg hadde høy feber og det var smertefullt. Jeg klarte ikke å puste skikkelig. Det var forferdelig. Jeg var i senga hele dagen og klarte ikke å stå opp, sier hun, ifølge My Fox Houston.

(VG NETT 14.07.2010 kl. 15:26, Sist oppdatert 14.07.2010 kl. 17:42 )

______________________________________

Hva synes du om saken? Fikk hun som fortjent? (Det mener ikke jeg altså;P)

Nei vil iokke si hun fikk som fortjent, det hadde vært litt slemt. hun har jo ikke gjort noen noe vondt, det er bare seg selv hun har tukla med, så at det er risiko for hennes eget liv er ikke noe hun fortjener. Men jeg syns hun har vært dum ja som har gjort dette mot seg selv og jeg håper hun har lært og at hun tar vekk implantatene. Hun ser jo ut som et misfoster når de er sååååå store. Hun hadde vært pen hadde det vært normal str på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Synes legene har et etisk ansvar og forby plastiske operasjoner som i verstefall kan føre til døden. Men de tenker vel bare på å tjene penger og bryr seg lite om at liv står på spill. Men heldigvis er det helst i USA at slike ekstreme operasjoner blir foretatt.

Det ble gjort i brasil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Ja, men hvordan komme dit?

Kan nesten virke som at det er en genetisk betingelse hos jenter/kvinner å ha et skjevt kroppsbilde. Tenker da øyeblikkelig på de utallige bloggene som ligger på nettet hvor det ligger artikkel etter artikkel skrevet av kvinner med (under) normalvekt som klager over å ha lagt på seg av et kakestykke eller at det har gått to dager siden sist de trente. Disse er antagelig ikke et representativt utvalg, men uansett så fremstår de som forbilder for mange andre unge. I tillegg så kan det jo late til at 'modell/glamourmodell' er en veldig ettertraktet karriere for tiden, men det er en annen diskusjon.

Det er jo selvsagt media sin feil, og faktisk noen menn som fatisk har så lite i hodet at de tenner på damer med silikonpupper. (Nå snakker jeg ikke alle menn, overhode ikke alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvsagt media sin feil, og faktisk noen menn som fatisk har så lite i hodet at de tenner på damer med silikonpupper. (Nå snakker jeg ikke alle menn, overhode ikke alle)

Hvilke damer satser egentlig på disse mennene? Jeg kan ikke begripe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Hvilke damer satser egentlig på disse mennene? Jeg kan ikke begripe..

Usikre damer med silikonpupper? Ingen som er særlig smarte iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, skal man absolutt tukle med kroppen på denne ekstreme måten, så følger det som regel med konsekvenser.

Syns like lite synd på henne, som på dem som blir stanget ned av okser på tyrefekting / tyreløp gjennom gatene....

Synes ikke det er litt vel kaldt å si at noen fortjener å dø for noe slikt? Har egentlig blitt litt forbauset over dem som sier at folk fortjener død og lidelse for slike ting, til og med tyrefekting. Det må da gå an å gjøre tabber og feil valg uten at folk skal dømme dem rett ned. En annen ting er den totale mangelen på respekt for medmennesker når man har en holdning om at folk fortjener å lide pga. dårlige valg.

Det lyder ikke godt for nestekjærligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo selvsagt media sin feil, og faktisk noen menn som fatisk har så lite i hodet at de tenner på damer med silikonpupper. (Nå snakker jeg ikke alle menn, overhode ikke alle)

Så menn som tenner på damer med silikon har lite i hodet?

Hva skal man tenne på for å ha mye i hodet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Så menn som tenner på damer med silikon har lite i hodet?

Hva skal man tenne på for å ha mye i hodet da?

Duuh på naturlig pene kropper kanskje... Tenner man på falske silikonklumper er du ganske dum ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Duuh på naturlig pene kropper kanskje... Tenner man på falske silikonklumper er du ganske dum ja

Det er vel heller de med fordommer som er dum.

Å tenne på damer med silikon har ingenting med intelligens å gjøre.

Nå fant jeg ikke på noe mer klokt å si. Er vel ikke inteligent nok, jeg :snufs:

Godt jeg tenner på pupper som jeg synes er pene da og ikke nødvendigvis bare silikonpupper eller så hadde jeg nok vært for dum til jeg vet ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ei med moderat store silikonpupper får mere draget og lettere sjans for å få seg type enn om hu skulle vært paddeflat. De fleste med silikon syns det ikke på engang, fordi de har små implantater. De fleste menn bryr seg ikke hvis puppene er normale.

Nå jenter..kjeft i vei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usikre damer med silikonpupper? Ingen som er særlig smarte iallefall

Kom igjen a dere to. Silikon er ikke utelukkende negativt, og betyr heller ikke nødvendigvis gigapupper. Forøvrig er det vel saltvann, og ikke silikon som brukes mest i dag.

Hva om kvinnemennesket hadde operert vekk den ene puppen. Hva om hun aldri har hatt nevneverdige pupper, og ville føle seg mer kvinnelig. Hva om har gått mye ned i vekt og trenger å rette på dem for å føle seg så vel som hun trodde hun skulle gjøre. Hva om hun har åpenbar størrelsesforskjell. Hva om hun fikk barn som sekstenåring og vil operere dem spretne igjen for å kunne føle seg vel med seg selv.

Altså, jeg er enig i at damer som henne, pamela og jordan godt kunne kutta ut kirurgien, men å sverge til "naturlig skjønnhet" og påstå at menn som tenner på en kvinne som har gjort noe med brystene er DUM, er å dra den litt langt. De fleste ser du ikke på at har gjort noe engang, og de har SIKKERT veid mye for og imot, så å rakke ned på både dem og mennene som finner disse flotte, nyselvsikre attraktive, blir bare tåpelig synes jeg. Ja, naturlig skjønnhet er pent, men noen trenger litt hjelp for å føle seg som den kvinnen de er, og det at de nå har mulighet til det synes jeg er helt greit. Å måle intelligens utifra tenningsmønster derimot, er like dumt som å påstå det er en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Synes ikke det er litt vel kaldt å si at noen fortjener å dø for noe slikt? Har egentlig blitt litt forbauset over dem som sier at folk fortjener død og lidelse for slike ting, til og med tyrefekting. Det må da gå an å gjøre tabber og feil valg uten at folk skal dømme dem rett ned. En annen ting er den totale mangelen på respekt for medmennesker når man har en holdning om at folk fortjener å lide pga. dårlige valg.

Det lyder ikke godt for nestekjærligheten ;)

Jeg har nestekjærlighet så det holder.

Jeg ser ikke på nyheter fordi der bare er krig og elendighet - og det orker jeg ikke å se på hver eneste dag!

Jeg gråter når andre har det vondt og jeg gjør det jeg kan for å hjelpe de jeg har rundt meg om de har det vondt.

Jeg føler vi blir følelsesmessig avstumpet av å se på/lese om krig og elendighet hele tiden.

Så av alle tingene jeg faktisk er, så er jeg absolutt ikke respektløs og kald!

Jeg har heller ikke sagt at jeg ønsker at denne puppe-damen skal dø av dette her. Men om jeg syns det er greit hun fikk seg en støkk...? Ja, egentlig så syns jeg det.

Har ingenting i mot silicon for dem som vil det/trenger det, men det finnes da grenser for alt her i verden. Men som noen skriver så skader hun bare seg selv ved å gjøre dette her, så det er nå egentlig hennes valg.

(Og når det gjelder sånne tyre-greier... Syns heller synd på oksene jeg da - FOR DE HAR FAKTISK IKKE VALGT Å VERE DER! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen a dere to. Silikon er ikke utelukkende negativt, og betyr heller ikke nødvendigvis gigapupper. Forøvrig er det vel saltvann, og ikke silikon som brukes mest i dag.

Hva om kvinnemennesket hadde operert vekk den ene puppen. Hva om hun aldri har hatt nevneverdige pupper, og ville føle seg mer kvinnelig. Hva om har gått mye ned i vekt og trenger å rette på dem for å føle seg så vel som hun trodde hun skulle gjøre. Hva om hun har åpenbar størrelsesforskjell. Hva om hun fikk barn som sekstenåring og vil operere dem spretne igjen for å kunne føle seg vel med seg selv.

Altså, jeg er enig i at damer som henne, pamela og jordan godt kunne kutta ut kirurgien, men å sverge til "naturlig skjønnhet" og påstå at menn som tenner på en kvinne som har gjort noe med brystene er DUM, er å dra den litt langt. De fleste ser du ikke på at har gjort noe engang, og de har SIKKERT veid mye for og imot, så å rakke ned på både dem og mennene som finner disse flotte, nyselvsikre attraktive, blir bare tåpelig synes jeg. Ja, naturlig skjønnhet er pent, men noen trenger litt hjelp for å føle seg som den kvinnen de er, og det at de nå har mulighet til det synes jeg er helt greit. Å måle intelligens utifra tenningsmønster derimot, er like dumt som å påstå det er en sammenheng.

Det du nevner er unntakene, altså korrektive tiltak, rekonstruksjoner osv. Dette gjelder derimot sykelig forfengelighet, og en utrolig 'usunn' trend blant unge jenter.

Faktisk vil jeg påstå at det antagelig er en viss sammenheng mellom silikon og lavere intelligens, men det har uansett ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kom igjen a dere to. Silikon er ikke utelukkende negativt, og betyr heller ikke nødvendigvis gigapupper. Forøvrig er det vel saltvann, og ikke silikon som brukes mest i dag.

I USA er det saltvann som brukes mest pg.a. forbud mot silikon i lov fra 2006. Nå er imidlertid forbudet opphevet. Her i Norge er det mest vanlig med silikon.

Når folk lar seg operere for å få store giganter av noen pupper så er det forøvrig saltvannsproteser - da disse er de eneste som kan forstørres til det ubegripelige. Det er begrenset hvor store pupper man kan få av silikoninnlegg., for det produseres bare proteser opp til en viss størrelse. Saltvannsproteser, derimot, har en "tut" og kan fylles opp hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...