Gå til innhold

Book of Catus


Catus

Anbefalte innlegg

:ler:

Jeg har egentlig løpt som en strikk i hele dag jeg også, men jeg rakk å spise to ganger, og ha en frisk-luft-pause :ler: I morgen blir det enda mer hektisk, men det skal vel gå på et vis det også, det er ting som må prioriteres, så da får andre ting vente :Nikke:

Er formen til mams blitt bedre?? Skal si hun ble syk denne gangen gitt :overrasket: Det er mye gørr som går nå da, usj :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er formen til mams blitt bedre?? Skal si hun ble syk denne gangen gitt :overrasket: Det er mye gørr som går nå da, usj :forvirret:

Ja, hun er litt bedre, men langt i fra frisk. Hun orker fortsatt ikke stort. Den lungebetennelsen sitter jaggu hardt i! Hun har vært syk i tre uker nå.. :(

-----------

Skravla, Daria, Sense:

Hei jenter! Koselig å se dere igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det har visst tatt sin tid å få en ny oppdatering her, gitt. Men jeg har ikke helt tatt meg tid til det. Ikke det at jeg har vært så grusomt travel, men det har vært noen kvelder der mannen faktisk har vært hjemme til en forandring, og da har jeg sosialisert litt med ham.

Dessuten har han tatt seg fri i tre dager (!) nå, og vi har gjort litt familieting sammen alle tre. Det har vært veldig fint. :)

Jeg har også fått kjørt litt mer med bilen min. Vi har kjøpt den nå, og den er supergod å kjøre! Jeg gleder meg til å cruise rundt alene etter hvert! :hoppe:

Håper bare jeg kan få en oppkjøringsdato snart..

Ellers var jeg hos frisøren i dag, mens gutta boys var på kjøretur og gjorde diverse småærend. Frisørbesøket var sårt tiltrengt, for jeg har ikke klippet meg på ett år! *mumler noe om å nedprioritere seg selv til de grader..* :forvirret:

Det var mye slitt hår å rake bort, for å si det sånn. Men nå er alt vel, og jeg har blitt brunette!

Om jeg er fornøyd vet jeg aldri før jeg har prøvd å stelle håret mitt selv etter vask. Men jeg tror jeg er fornøyd. :ler:

Det var iallfall deilig å føle seg litt ny. Jeg har gått med hårstrikk så lenge nå, fordi jeg gjemte det slitte håret mitt. Så det har vel blitt en forbedring uansett om jeg blir 100 % fornøyd eller ikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt å ha deg på nett igjen Bippe :) Du har jo vært det en stund har jeg sett, men har ikke fått skrevet før nå! Håper alt står bra til i Bippeheimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk visst ikke noe forrige lørdag, og det ser sannelig dårlig ut denne lørdagen også :fnise:

Håper du har det bra, og at det ikke er alt for slitsomt i hverdagen!

Og ny bil, hurra! :strix: Gleder meg til å se deg i den :nigo:

Fortsattt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

***

:hoho:

Måtte bare teste om det virker, lenge siden du har vært her nå :sukk:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var litt kjapp i vendinga der ja, vimse! Vi har jo til og med snakket på mail om at jeg har vært uten nett. Har du fått teflonhjerne, eller glemte du det med vilje kanskje? Jeg begynner nemlig å lure på om du bare brukte det som en unnskyldning til å si stygge ord! :tunge1:

:fnise:

----------

Men nå er jeg bækk in bisniss igjen, heldigvis! Har hatt alvorlige nett-abstinenser her. Det var skikkelig tungvint å være uten nettilgang i over halvannen uke. NextGenTel suger!!!

---------

I dag har jeg vært hjemme med Junior. Han har hatt feber i hele dag. Og han ba faktisk om å få legge seg FØR leggetid i kveld, og da er han ikke frisk gitt..

Jaja, han har jo begynt i ny barnehage i år, så jeg ventet bare på at han skulle bli syk. Og det tok jo tross alt nesten fire uker, så det er vel egentlig ikke så verst, tatt i betraktning. :ler:

Jeg er ikke helt i slaget selv heller, og det passet meg egentlig greit at jeg måtte være hjemme i dag. Har følt meg skikkelig sliten og utslitt de siste tre dagene. Jeg er en smule forkjølet, så det er sikkert bare det. Ikke lett å holde seg frisk med en syk barnehagegutt i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del tror det bare er en unnskyldning :fnise:

Og godt å se at du er tilbake igjen :) Og jeg må bare si at jeg har hatt nextgentel i mange år og aldri vært uten nett, men nå bor jeg jo midt i byen også. Så det kan vel ha noe med det å gjøre..

God bedring til begge 2 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det for tenk :tunge1::ler: Man trenger da aldri en unnskyldning for å si slike ord :engel::hoho:

---

Godt å være på nett igjen vil jeg tro, det er jo greit at man kan innom via jobb, men det blir liksom ikke helt det samme :riste: Det positive er at man ikke har tidstyv hjemme og får gjort en hel masse lure ting ;)

Uff, syk ja, må vel regne med det, men det er skikkelig kjipt likevel :forvirret: Håper formen er bedre i dag og at i alle fall feberen er på vei ned igjen!!

:klemmer: til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Vimse, jeg merker at du ikke har hvisket stygge ord her på en stund, for her har jeg ikke vært på lenge! :fnise:

Men jeg lever! Jeg har ikke hatt så mye tid til nettskravling i den siste tiden. Jeg merker at livet ble ganske så mye mer travelt etter jeg begynte i full jobb igjen. Det er så mye man skal få gjort på døgnets alt for få timer.

Men jeg har det greit, altså. Sånn relativt iallfall. :ler:

Jau, det var den freden. Nå roper Junior på meg fra senga. Må vel se hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...