Daria Skrevet 31. desember 2010 #41 Del Skrevet 31. desember 2010 Joda, men dit går jeg bare når jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 1. januar 2011 #42 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 5. mai 2011 Godt nyttår vennen min! Takk i like måte, snupps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 5. mai 2011 Jøss, dagboka finnes visst enda. Så vidt det er! Jeg er kjempeflink til å oppdatere! Jeg fikk det for meg at jeg skulle stikke innom en tur i kveld. Har vært innom KG som gjest noen ganger, men det har liksom ikke blitt til mer enn å lese. Gadd ikke engang å logge meg inn. *lat og lite skrivelysten* Men nå tenkte jeg at det var på tide. Jeg har vært inne og sneket litt på prøver- og graviditetsforumet i det siste (pluss skrevet et par innlegg), for jeg mistenker at jeg kan være gravid igjen.. Jeg vet ikke sikkert altså, for det er forløpig for tidlig for testing. Men jeg tror jeg skal teste i morra tidlig, da klarer jeg nok ikke å vente lenger. Mulig det også er litt tidlig, så det er ikke sikkert jeg får noe klart svar. Men min tålmodighet er tynnslitt og jeg bare MÅ prøve.. Ellers går det veldig bra med meg. Jeg er i mye bedre form nå enn det jeg var for et år siden. Jeg trives mer med arbeidsoppgavene mine på jobb, og Junior er heller ikke så ihengen etter meg som han var. Han er fortsatt sjenert og en skikkelig mammadalt altså, men i mer moderat grad. Det eneste er at han ikke er så god sosialt enda pluss at han ligger etter grovmotorisk. Derfor skal jeg til helsestasjonen med ham om et par uker. Han bør kanskje utredes i forhold til det motoriske. Når han løper, ser han ut som en liten halvannet/to-åring som nesten nettopp har lært å løpe (han er fylt tre år nå). Hopping har han heller ikke så god kontroll på, så jeg er sikker på at det er noe.. Men det er sikkert noe de kan finne ut av, og vi får håpe at det er mulig å gjøre noe med! Noen sportsmann blir han nok aldri uansett, men. Ligner nok dessverre for mye på mora si til det! Ha ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Notat for min egen del (dvs ikke så interessant for andre): Symptomer på evt. graviditet: - ømme pupper (og kanskje litt større?) - stikninger i puppene - veldig trøtt - et par små kvalmebølger på formiddagen i dag (men det ble ikke mer ut av det) - kald og varm om hverandre Dette kan selvsagt også være PMS-symptomer, men jeg har jo aldri PMS? Jeg har kun opplevd PMS en gang før, og da ble jeg lurt til å tro jeg var gravid. Så jeg forsøker å holde forhåpningene litt mer i tøylene nå, men det er jaggu ikke lett! Dette føles veldig annerledes enn symptomene jeg hadde ved første svangerskap. For da hadde jeg jo nesten ingen symptomer så tidlig. Kun såre brystvorter (sorry detaljer for dere som ikke interesserer dere for slikt snakk! ) Men etter hvert kom jo trøttheten, og puppene ble giga-store! Dersom det skjer igjen, klarer jeg ALDRI å holde dette hemmelig frem til 12 uker! Det er ikke lett å skjule pupper av størrelse sugge! Endret 5. mai 2011 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 5. mai 2011 Jupp, da har jeg blitt ny! Det var på tide, etter så mange år med det gamle navnet mitt. Jeg følte for en forandring nå. Litt fordi forandring fryder, og litt på grunn av en svak paranoia for gjenkjennelse. Så her er Catus! Står i stil til avataren min, iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2011 #47 Del Skrevet 5. mai 2011 Velkommen tilbake og lykke til med testing i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 5. mai 2011 #48 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror jeg kjenner deg for godt, for jeg mistenkte at det måtte være flere småtroll på vei siden du dinglet innom her Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. mai 2011 #49 Del Skrevet 6. mai 2011 Nå lurte jeg veldig på hvem denne Catus på mine innlegg var Spennende med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 6. mai 2011 Velkommen tilbake og lykke til med testing i morgen. Tusen takk! Jeg tror jeg kjenner deg for godt, for jeg mistenkte at det måtte være flere småtroll på vei siden du dinglet innom her Spennende Flere småtroll? Jeg håper det bare blitt ett!!! Men ja; du kjenner meg visst for godt.. Nå lurte jeg veldig på hvem denne Catus på mine innlegg var Spennende med testing Så var det bare meg! Kjempekoselig å se dere alle igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Jeg har i grunnen ikke så mange spennende nyheter å komme med. Jeg tok en test i dag morges, men den var negativ. Så enten er jeg ikke gravid, eller så var det for tidlig. Men jeg fikk iallfall stilt nysgjerrigheten min for et liten stund. Nå klarer jeg å vente et par dager til før jeg tester igjen. Trøttheten er der fortsatt i like stor grad, men jeg er ikke like øm i puppene lenger. Så det er mulig at kroppen spiller meg et sabla stygt puss.. Ja ja, tida får vise! Endret 6. mai 2011 av Catus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 8. mai 2011 #52 Del Skrevet 8. mai 2011 Skjer det noe mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, det har skjedd noe, men ikke det jeg hadde håpet. Jeg fikk mensen i går, så da er jeg ikke gravid likevel.. Det var bare tidenes PMS. Ikke rart jeg trodde jeg var gravid da egentlig, for jeg har jo aldri PMS. Og når det da dukket opp uvanlige symptomer i fleng, ble jeg litt revet med. Jeg dro nok forhastede konklusjoner så det suste. Men men, det å bli skuffet er jo en del av det å være prøver. Vi har ikke prøvd så lenge at vi er veldig frustrerte enda, men jeg håper jo at vi får det til litt fortere enn vi gjorde sist gang. Mannen ble like skuffet som meg i går, og det var fint å få bekreftelsen på at han vil dette like mye som jeg. Jeg har vært litt i tvil på om han bare følger mitt ønske, eller om han faktisk VIL ha et barn til. Men ut fra reaksjonen hans, virker det som han vil det. Han hadde faktisk allerede begynt å glede seg litt. Så det var flere enn meg som tok forhastede konklusjoner, he he. Jaja, vi får bare prøve igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har hatt besøk av min mor i helga. Veldig koselig. Hun skulle på kontroll på sykehuset her i dag, og kunne like godt være hos oss i et par dager i samme slengen. Junior blir overlykkelig hver gang hun er her, og det har vært bra for mamma å ha noe hyggelig å konsentrere seg om. Hun har nemlig vært veldig nervøs for kontrollen. Hun mente hun hadde funnet noen flere klumper i det samme brystet som hun hadde kreft i tidligere. Men heldigvis gikk det bra i dag, og vi kan slappe av på det punktet! Ellers er det ikke stort å meddele fra Catusheimen. Jeg drar til hjemlige trakter til torsdag, da jeg skal på et kurs med jobben på et lokalt hotell. Jeg drar sammen med en kollega, og vi skal overnatte på hotellet fra torsdag til fredag. Først skal jeg kjøre Junior til mamma på torsdagsmorgen, slik at han kan være hos henne mens jeg er på kurs. Så blir jeg og Junior hos henne resten av helgen. Regner med det blir litt familieting i løpoet av helgen, så jeg tror vi blir travle. Men det er koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2011 #55 Del Skrevet 9. mai 2011 Bedre lykke neste måned Godt å høre at det går bra med moren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 9. mai 2011 #56 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja du vet, det er hit man må for å komme på skikkelig hotell... Er det hotellet med spa eller? Jeg skal også på hotell med jobb snart, gleder meg veldig!! Æsj og bæsj for mens, det hadde vært så koselig om dere fikk en til! Den som er minst lei seg er vel junior, så han får dere helt for seg selv en stund til?? Veldig glad for nyhetene om din mor. Jeg møter henne jo med jevne mellomrom og ser jo hvor sterk hun ser ut, for det gjør hun virkelig. Men det er jo det med å få det bekreftet medisinsk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk, snuppa! Ja, det var veldig godt det gikk bra. Jeg hadde en god følelse for kontrollen på tross av (innbilte?) klumper. Men man kan jo aldri vite. Kreft er skumle saker.. Nå er det bare å vente på at hun blir innkalt til operasjon i Oslo. Hun har fått et hull i en hinne i det ene øyet, og det må opereres for å hindre at hun kan bli blind på det øyet. Det er en skikkelig kjip rekonvalensprosess etter denne operasjonen, så hun gruer seg veldig. Det er forståelig, men hun har vært gjennom så mye de siste årene, at dette klarer hun! Jeg får bare prøve å støtte så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 9. mai 2011 Det forrige innlegget var til Daria. Jeg så du hadde skrevet noe samtidig som meg, vimse. Og jeg må vel lage et eget svar til deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, selvsagt er det dit man må reise for å finne et skikkelig hotell! Jeg er ikke sikker på om de har spa. Må visst sjekke nettsiden deres. Men det er visstnok et hotell som er nyoppusset, og det har en laaaang strand på utsiden. Da vet du nok sikkert hvilket det er snakk om? Jeg gleder meg ganske mye, for det er jo ikke ofte jeg får en natt for meg selv. Æsj og bæsj med mensen, ja! Junior vet jo ikke noe om at vi prøver å få til en baby da, så han er forløpig likeglad. Men han snakker mye om babyer generelt, og sier at "jeg eeelsker babyer". Så han vil nok være ganske klar litt sjalu den dagen det går opp for ham at babyen faktisk skal bo hos oss og "stjele" masse tid fra mamma og pappa. Så vi får se hvordan det går! Ja, hurra for mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 9. mai 2011 #60 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er rart det der med småbarnsforeldre, kollegaene mine sier det samme, de gleder seg til en kveld og natt for seg selv Tror jeg vet hvor du skal jeg Ja, junior vil nok bli litt sjalu, men det er vel ganske vanlig eller? Det går nok bra, han er jo så snill så Og for mamsen din!! Leit med den operasjonen, men det kan vel være greit å beholde synet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå