Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så da bekrefter du jo akkurat det jeg sa i min forrige post da! Du blir usikker fordi en annen person synes høyere om deg enn det du synes om personen selv. Igjen, hvorfor ikke ha litt is i magen, fortelle at du ikke har samme følelsene selv, få personen til å forstå at du ikke er så blindt fantastisk som det han/hun har forstilt seg i sine romantiske øyeblikk, for så å fortsette forholdet?

Det jeg reagerer på at er at det automatisk er så farlig at kjærlighetsforholdet i et forhold ikke er helt i balanse. Du har kanskje ikke helt de samme følelse for personen i forholdet, men forholdet går ikke rett til helvete bare noen ytrer de ordene. Hva med å bare ta en prat og se hvordan det går videre?

Jeg ser virkelig at det kan være et problem om man har ulike tanker om et evt. forhold, men min tanke er at det går an å prate om problemet først. Det vitner om like lite livserfaring om man freaker totalt ut over et par uskyldige ord...

Jeg sier ikke at det er farlig, hvor leste du det? Jeg skrev at jeg ville fått et annet syn på mannen, og at jeg, personlig, ikke liker en slik ubalanse i forholdet. Jeg vil ha en som har erfart at livet ikke er en dans på roser, og som kan forstå at jeg er skeptisk til menn ut fra erfaringene jeg har gjort meg i livet.

Ingen er perfekt, det er jeg klar over, og ingen forhold er perfekte heller. Jeg hadde ikke dumpa mannen fordi om han "in the heat of the moment" klarte å lire utav seg disse ordene. Jeg hadde dog syntes det var svært ubehagelig. Det har ingenting med at jeg ikke hadde de samme følelsene, men jeg hadde begynt å lurt på hvilken verden han levde i. Om vi virkelig var så forskjellige, og hadde så forskjellig syn på hva det betyr å elske noen. Jeg ville også lurt på om han sa dette til alle han hadde møtt, og lurt på hva han egentlig la i disse ordene.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg så mye i desse uttrykkene da de fra usa,england,irland strør om seg med dem. De kan tilogmed finne på å spørre how are you og ikke bry seg med svaret. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...