Gjest Serena Skrevet 10. juli 2010 #61 Skrevet 10. juli 2010 Hvis man ikke har tid til å dyrke hobbyer som hjemmeværende hvordan rekker man da å sitte her? Skreiv vel ikkje at det var meir jobb å vere heimeverande, gjorde eg? Heller ikkje at ein ikkje får tid til hobby. Eller får ein ikkje tid til hobbyar når ein er utearbeidande? Dei fleste har tid til litt hobby/avslapping. Men det blir jo helst når ungane søv. Det gjer i alle fall mine no... Etterpå må eg rydde litt... Lykke til i livet... Burn som de sier. Er også skyldig i å klage over at det er såå mye å gjøre samtidig som jeg sitter på kg i minst en time. De 60 minuttene kunne kommet godt med for å få hjemmet til å se mer ryddig ut.
Harlekin Skrevet 10. juli 2010 #62 Skrevet 10. juli 2010 Enig med ViljaH, var det vel, ferie er forskjellig etter man får barn. Da har man fri fra jobb, men fri har ma ikke for det. Jeg har hatt et år hjemme nå, 9 måneders permisjon og ellers vanlig hjemmeværende. Det har vært det mest slitsomme året i mitt liv hittil! Jeg har en herlig unge, men hun sover svært lite på dagtid og har gjort det hele tiden, hun våkner ofte om natten, hun spiser lite fast føde, og trenger generelt mye oppmerksomhet. Jeg er altså veldig glad i henne, men jeg synes likevel det har vært hard jobbing det første leveåret hennes.
Miss Puddel Skrevet 10. juli 2010 #63 Skrevet 10. juli 2010 haha, jeg husker da jeg hadde vært i permisjon med elsdstemann og gubben skulle være hjemme. det var ikke måte på hva han skulle få unna i løpet av permisjonen, HAN skulle ikke bare gå og sulle og ikke få gjort noen ting nei... Da jeg kom hjem fra jobb første dagen satt han på trappa, med guttungen i ene armkroken, og bikkja i den andre, inne var det gjort mindre enn det pleide å bli gjort mens jeg var hjemme, og han uttalte slitent at "hvordan greide du å få gjort noe som helst da du var hjemme?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå