Gjest hoppa Skrevet 8. juli 2010 #1 Del Skrevet 8. juli 2010 oppsummerer historien punktvis: - sluttet på p pillene for noe over en måned siden - fikk mensen som normalt rett etter at jeg sluttet på p pillene - har siden den tid hatt ubeskyttet sex (og ingen angrepiller) - nå har i midlertid "mens nr.2" uteblitt - har tatt en graviditetstest ,den var negativ..kan det stemme? ...så..jeg har ikke mensen, men jeg er heller ikke gravid i følge testen. er det mulig at når man slutter på p pillene så kommer første mens som normalt, men ikke nødvendigvis de påfølgende?? er noe stresset, så trenger svar fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 8. juli 2010 #2 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Helt normalt mensen du fikk da du sluttet på p pillen var jo den falske blødningen.Det kan ta opptil 6 måneder før din mens stabiliserer seg. Men ikke for å skremme deg mange blir fort gravide etter at de slutter med p pille.Så du bør nok teste deg igjen for å være sikker helst hos legen.Men jeg tror ikke du er gravid. Endret 8. juli 2010 av lolita___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 8. juli 2010 #3 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg kan ikke si jeg har så mye peiling eller erfaring, men den uteblir ikke nettopp fordi du stresser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopps Skrevet 8. juli 2010 #4 Del Skrevet 8. juli 2010 falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 9. juli 2010 #5 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt.. Altså når du går på p piller så har du jo ikke vanlig mens,dette er en blødning som kommer når du har den pille frie uka og da kommer den som regel 3 dager etter. Da jeg sluttet med pillen var det akkurat sånn fikk blødning etter 3 dager.Så tok det over 2 måneder før jeg fikk vanlig mens igjen og ja jeg hadde symptomer på at mensen skulle komme de 2 måndene,men den kom ikke.Alt det du opplever er vanlig. Endret 9. juli 2010 av lolita___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå