Gjest hoppa Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 oppsummerer historien punktvis: - sluttet på p pillene for noe over en måned siden - fikk mensen som normalt rett etter at jeg sluttet på p pillene - har siden den tid hatt ubeskyttet sex (og ingen angrepiller) - nå har i midlertid "mens nr.2" uteblitt - har tatt en graviditetstest ,den var negativ..kan det stemme? ...så..jeg har ikke mensen, men jeg er heller ikke gravid i følge testen. er det mulig at når man slutter på p pillene så kommer første mens som normalt, men ikke nødvendigvis de påfølgende?? er noe stresset, så trenger svar fort!
Gjest lolita___ Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 (endret) Helt normalt mensen du fikk da du sluttet på p pillen var jo den falske blødningen.Det kan ta opptil 6 måneder før din mens stabiliserer seg. Men ikke for å skremme deg mange blir fort gravide etter at de slutter med p pille.Så du bør nok teste deg igjen for å være sikker helst hos legen.Men jeg tror ikke du er gravid. Endret 8. juli 2010 av lolita___
Gjest Atanih2 Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Jeg kan ikke si jeg har så mye peiling eller erfaring, men den uteblir ikke nettopp fordi du stresser?
Gjest hopps Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt..
Gjest lolita___ Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 (endret) falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt.. Altså når du går på p piller så har du jo ikke vanlig mens,dette er en blødning som kommer når du har den pille frie uka og da kommer den som regel 3 dager etter. Da jeg sluttet med pillen var det akkurat sånn fikk blødning etter 3 dager.Så tok det over 2 måneder før jeg fikk vanlig mens igjen og ja jeg hadde symptomer på at mensen skulle komme de 2 måndene,men den kom ikke.Alt det du opplever er vanlig. Endret 9. juli 2010 av lolita___
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå