Gå til innhold

p piller og graviditet..

Fremhevede innlegg

Gjest hoppa
Skrevet

oppsummerer historien punktvis:

- sluttet på p pillene for noe over en måned siden

- fikk mensen som normalt rett etter at jeg sluttet på p pillene

- har siden den tid hatt ubeskyttet sex (og ingen angrepiller)

- nå har i midlertid "mens nr.2" uteblitt

- har tatt en graviditetstest ,den var negativ..kan det stemme?

...så..jeg har ikke mensen, men jeg er heller ikke gravid i følge testen. er det mulig at når man slutter på p pillene så kommer første mens som normalt, men ikke nødvendigvis de påfølgende??

er noe stresset, så trenger svar fort!

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Helt normalt mensen du fikk da du sluttet på p pillen var jo den falske blødningen.Det kan ta opptil 6 måneder før din mens stabiliserer seg.

Men ikke for å skremme deg mange blir fort gravide etter at de slutter med p pille.Så du bør nok teste deg igjen for å være sikker helst hos legen.Men jeg tror ikke du er gravid.

Endret av lolita___
Gjest Atanih2
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg har så mye peiling eller erfaring, men den uteblir ikke nettopp fordi du stresser?

Gjest hopps
Skrevet

falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt..

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

falsk blødning , altså? den var faktisk noe kortere enn normalt..kan det stemme dersom den var falsk? har ikke merket noen andre symptomer så langt. bortsett fra vond rygg dagene før/etter mens nr.2 skulle ha komt..

Altså når du går på p piller så har du jo ikke vanlig mens,dette er en blødning som kommer når du har den pille frie uka og da kommer den som regel 3 dager etter.

Da jeg sluttet med pillen var det akkurat sånn fikk blødning etter 3 dager.Så tok det over 2 måneder før jeg fikk vanlig mens igjen og ja jeg hadde symptomer på at mensen skulle komme de 2 måndene,men den kom ikke.Alt det du opplever er vanlig.

Endret av lolita___

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...