Gå til innhold

Dagene med lykkeklumpen vår..


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Ja, livet er herlig om dagen!!!

Mary Kay er vanvittig god hudpleie og makeup, og har aldri hatt bedre hud enn nå, og jeg har prøvd myyyye. Om du vil vite mer om Mary Kay, så send meg en mld på FB. Jeg har nettbutikk og greier, og jeg kan anbefale deg ting om du vil prøve :)

Veldig koselig å være tilbake også :) Skal prøve å komme meg rundt i bøkene deres igjen, mellom krabbing, mating, rydding og så videre ;) Akkurat nå er han midt under spisestua... hehe..

Her er forresten link til et par av husene vi lurer på å bygge :)

Dette er min favoritt :

http://www.blinkhus.no/wsp/blink3/frontend.cgi?func=catalog.show&table=CATEGORY&func_id=Aur_0009

Dette er mannens favoritt, men uten kjeller

http://www.boligpartner.no/vaare-hus/hus-katalog/klostergaard-villa-i-herskapelig-stil-og-meget-god-plass-k/#serie=herskapelig&soverom=0&areal=0&tomt=0&utleie=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og, tror jeg. Men det kan også være fordi jeg synes tegninga av mannens favoritt så litt "fake" ut, sånn at det er lettere å forestille seg hvordan det andre blir. Fint blir det uansett! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Mitt hus er finest :nigo::fnise:

Begge husene er jo kjempefine, og det kommer jo også an på pris, levering osv.. Begge har fine romløsninger og det er ikke altfor mye skråtak i 2 etg.

Gleder meg sånn til eget hus, med hage :)

Her er forresten link til boligfeltet, og om dere titter på oversikten over tomtene, så har vi kjøpt tomt c17 :)

http://www.attentuseiendom.no/2099001

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du er tilbake. :klemmer:

Så spennende med husbygging da! :hoppe: Holder vel en knapp på ditt hus jeg også, selv om begge var fine. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til dere alle!!

Huff..idag er det julebord med jobben. Jeg har meldt meg på, men er så trøtt og sliten idag. Theodor er blitt forkjøla og vil ikke sove så lenge om gangen om natten nå.. Det betyr mindre søvn på oss foreldre også. Har så lyst til å droppe julebordet.. Bare bli hjemme og slappe av sammen med mann og barn i kveld. Er det teit av meg, å droppe det bare fordi jeg er sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det er ikke teit å lytte til kroppens signaler!

Går det evt an å få mannen til å passe Theodor, og så ta en middagslur i løpet av ettermiddagen, etterfulgt av en varm dusj og litt egenpleie? Kanskje du ville følt deg litt freshere og klarere for fest og moro da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det er ikke teit å lytte til kroppens signaler!

Går det evt an å få mannen til å passe Theodor, og så ta en middagslur i løpet av ettermiddagen, etterfulgt av en varm dusj og litt egenpleie? Kanskje du ville følt deg litt freshere og klarere for fest og moro da? :vetikke:

Mannen skulle jo uansett vært sammen med Theodor i kveld, men jeg må dra med med gang han kommer hjem fra jobb, for å rekke dit. Så jeg må liksom være klar når han kommer hjem. Kjenner at det kan bli litt vanskelig å rekke.. Så noen middagslur rekker jeg ikke. Nei æsj..blir bare stress. Også må jeg ta toget frem og tilbake, og taxi fra stasjonen og hjem i natt. Hadde vært så mye enklere om jeg bare kunne satt meg i bilen og kjørt dit, men kjære må ha bilen hjemme pga jobben. Hmmm, er jeg litt negativ idag kanskje.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Ikke så lett å vite hva man skal gjøre når man kjenner det sånn. På den ene siden kan det jo være lurt å ta det rolig hjemme, men kommer man seg av gårde kan det jo vise seg å bli veldig hyggelig likevel. Hva endte du opp med å gjøre? Håper dere har en fin helg. :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...