Gå til innhold

Dagene med lykkeklumpen vår..


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei hei :goodbye:

Gamle og nye kg-venner!! Nå er jeg tilbake etter en kg-fri periode, som heller har blitt fylt med en ny hverdag som småbarnsmamma. Det vil nok stort sett være det min dagbok kommer til å fylles med :) Små ting om vår lille lykkeklump som kom til verden 27.03.2010 på Ullevål Sykehus. Han var ikke så stor da han så verden for første gang, bare 2484 gr og 46 cm lang. :babygutt:

Vel, jeg kommer tl å fortelle mer etterhvert, jeg ville bare få startet denne dagboken nå :)

Velkommen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Velkommen tilbake! Var akkurat rundt omkring og lette etter deg i går for å se om du hadde fått deg en ny dagbok du ikke hadde fortalt om! Og vips - i dag var du her! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig at dere er her!!! :klemmer: til dere!

Natten har vært så utrolig bra, T har sovet fra 21-00, litt mat og deretter soving fra 00.30-07.15!! Det er helt herlig!! I begynnelsen var jeg jo fornøyd om jeg fikk 1 1/2 times søvn på en natt :søvn: Sånn er det når man får små med kolikk...huff, det er helt grusomt å se at de har det vondt, og det er så lite man får gjort. Meeen; nå tror jeg at jeg kan kalles miniekspert på området :nigo: For jeg har prøvd ut masse, og har også masse råd om ting ikke vi prøvde ut.

Idag står rydding av leilighet og trilletur med venninne med påfølgende kaffe i solen på planen :):sol:

Og i kveld får vi besøk av et vennepar på grillings, selvom jeg mistenker de for å komme å spørre om jeg kan klippe de.. Utrolig irriterende å ha venner som man egentlig ikke vet om er venner med en for den man er, eller om det er praktisk å ha deg som venn liksom..

Ha en nydelig dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du og frisør? :klø:

Ja,jeg jobbet som frisør i 4 år, men det er 4 år siden.. Ble lei jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fantastiske bilder av gullklumpen på FB :dåne: Han er jo supersøt!!!! Og så masse hår han har, han ser så "stor" ut :hjerte: Jeg måtte vise de til mannen min også, og han smeltet helt han også - skulle hilse og si dere hadde vært flinke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også vise de til Ælen :ler:

Da ble det mye "ååååh" og "nåååh" :fnise:

Han er jo utorlig nydelig lille T :rødme: Skikkelig sjarmør! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen fantastiske bilder av gullklumpen på FB :dåne: Han er jo supersøt!!!! Og så masse hår han har, han ser så "stor" ut :hjerte: Jeg måtte vise de til mannen min også, og han smeltet helt han også - skulle hilse og si dere hadde vært flinke :ler:

:rødme: Tusen takk!! For oss er han selvfølgelig verdens vakreste.. Ja, det er sant, de ser eldre ut når de har så mye hår, og så har T liksom aldri hatt den veldige nyfødt-looken heller. ........:fnise: du får hilse tilbake til mannen din og si at vi vet hva vi driver med, og vi har øvd lenge ;)

Jeg måtte også vise de til Ælen :ler:

Da ble det mye "ååååh" og "nåååh" :fnise:

Han er jo utorlig nydelig lille T :rødme: Skikkelig sjarmør! :jepp:

Lille sjarmøren vår :rødme: Får liksom ikke sett oss mette på han... Er han godkjent kjærestemateriale for Dina eller :fnise:

Ja, kjempeskjønn!! :rødme:

Tusen tak Mazzi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe godkjent :Nikke:

Men da må han bli nordlending for Dina får ikke lov å flytte vekk herifra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempe godkjent :Nikke:

Men da må han bli nordlending for Dina får ikke lov å flytte vekk herifra :ler:

:nigo:

hehe..det er mulig han faktisk er made-in nordnorge på sommerferie i fjor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at ungen deres er superskjønn, selv om jeg ikke har deg på facebook. Så jeg får ikke sjekka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med de andre - deres lille T deres er utrolig vakker :rødme: Ikke så ofte jeg syns små babyer er spesielt søte, men gutten altså... :hjerte:

Fantastisk dåpsdato dere valgte, forresten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...