Gå til innhold

Mannen på bussen... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite å gjøre på jobben i dag, så nå har jeg fått lest gjennom alle 21 sidene. Og

jeg har storkost meg. Når det skjer lite drama i sitt eget liv er det utrolig spennende å følge med i andres liv. Hvis noen bryr seg... så vil jeg bare si at jeg innerst inne heier på bussmannen (men det er kanskje mest fordi historien er så god), når det gjelder på-mannen så virker han også veldig bra. Anyways... jeg håper TS blir lykkelig i hvertfall.

Skrevet

Litt forvirrende skriving\formuleringer nedover og midtveis til at jeg er helt trygg hva du vil frem til men det får stå til. Vi kan vel si oss enige i at du har gjort deg forstått til buss-mannen at han ikke er den eneste ei heller øverst på listen. Dette har han godtatt samtidig som han har gitt indikasjoner på at han ikke *gir opp* av den grunn. Da har du egentlig ikke noe å bekymre deg over lengre. Du kan forsåvidt bare sitte på gjerdet å se hvem som gir mest etterhvert.

Jeg har sagt ifra til Bussmannen ja, at jeg har en i livet mitt som jeg trenger å finne ut av hva er. Og siden jeg ikke fikser å "holde på med" mer en en mann, så vet han at jeg ikke kan gi ham noe slik ting er nå.

Men det du sier med at jeg kan sitte på gjerdet og se hvem som gir mest.... vet du, det er så langt ifra sånn jeg fungerer som du kommer.

Jeg jobber og gjør alt jeg kan for å finne ut av hva det er eller kan være med på-mannen, dersom det ikke blir noe der, kommer det KUN av at vi ikke passer sammen!! Ingen utenforstående vil på noe tidspunkt ha noe med utfallet av hva som skjer mellom oss, ihvertfall ikke fra min side.

Min fokus er der jeg er, det at jeg endte i en situasjon der jeg faktisk møtte to flotte menn i litt samme tidsrom, betyr faktisk ikke at jeg ikke er like trofast når jeg ER i ett forhold, så den jeg ender opp med har ingen grunn til bekymring for hvem jeg treffer verken på busser eller andre steder. Slik fungerer nemlig ikke jeg.

Av nettopp den grunnen der ville jeg selv valgt å vært hukjønn om jeg fikk sjansen. Dere kan velge mens vi menn blir valgt. Vi trenger i grunnen en god prosjon flaks iforhold til timing, situasjon, tilfeldigheter osv for å vise hvem vi er. Tenk litt over det, er begrensa hva en kan gjøre ut av den på-bussen settingen. Man kan være aktuell en periode og så skjer det noe uforutsett som at hun befinner seg i en situasjon hvor hun blir sjarmert av en annen som tilfeldigvis var på samme buss som hu dagen etter. :)

Ja, vi kan velge.

Jeg synes faktisk det er mye bedre å bli valgt. Uansett hvor mye jeg velger, så må jo faktisk den andre velge tilbake. Uansett om jeg velger på-mannen, så må jo faktisk han også velge meg!

Tror du ikke kvinner må ha en god dose flaks og tid for å vise hvem vi er? Tror du faktisk at alle menn er så enkle at de tar hva det skal være, så lenge dama velger ham? neidu, så enkelt er det ikke. Menn velger de også, og kvinner blir valgt.

• Liker 1
Skrevet

Norske menn bør ta mye mer initiativ på butikken, på kafé, på gaten, i dagslys på bussen/trikken, osv.

Norske menn går bare rundt som zombier og er tause. Så kjedelig... :tristbla:

Skrevet

Norske menn bør ta mye mer initiativ på butikken, på kafé, på gaten, i dagslys på bussen/trikken, osv.

Samme kan man si om norske kvinner.....

• Liker 4
Skrevet

Det der sier du kun fordi du ikke er tøff nok til å ta initiativ selv. Husk, det kan være like vanskelig for en mann å ta første kontakt som for en kvinne. Du foretrekker selvsagt at menn tar initiativet for det innebærer ingen risiko for deg.... Det er ingen regel som sier at kvinner ikke kan ta initiativet til kontakt....

• Liker 2
Skrevet

Men det du sier med at jeg kan sitte på gjerdet og se hvem som gir mest.... vet du, det er så langt ifra sånn jeg fungerer som du kommer.

Jeg jobber og gjør alt jeg kan for å finne ut av hva det er eller kan være med på-mannen, dersom det ikke blir noe der, kommer det KUN av at vi ikke passer sammen!! Ingen utenforstående vil på noe tidspunkt ha noe med utfallet av hva som skjer mellom oss, ihvertfall ikke fra min side.

Veldig vanskelig for meg å konkludere med hvordan du egentlig er og ikke. Så lenge jeg ikke har vært med\rundt deg i de ulike situasjonene som ville gitt meg et grunnlag for å vurdere i hvilken grad det du sier samsvarer med hvordan du egentlig er. Statistikken taler ikke dine ord men det har ikke noe med deg å gjøre som enkelt tilfelle.

De færreste har selvinnsikt nok til å skjønne hvor lite deres egne muntlige\skriftlige konklusjoner om sitt standpunkt iforhold til det ene eller andre samsvarer med hva det egentlig viser seg at de mener og gjør. Igjen så sier jeg ikke at du nødvendigvis faller inn under denne kategorien. Av og til lurer jeg egentlig på hvordan det går an å si imot seg selv i en og samme setning så mye som det blir gjort. Det er veldig morsomt samtidig litt tragisk for dem at de ikke skjønner hvor avslørende det er for hvordan de vil bli oppfattet videre. Det blir mye sånn ettersom det ikke er populært å si at "sånn og sånn" er jeg rett ut. Som f.eks å si at "jo ja jeg har en tendens til å spille litt i 2-3 leirer samtidig for jeg *kan* og bruker aktivt de fordelene jeg har som kvinne.". Det blir for meg mer ærlig fremstilt, og alle vil kunne kjenne seg selv igjen i den slags utspekulert tankegang. Vil ikke kalle den for stygg egentlig heller...

Ja, vi kan velge.

Jeg synes faktisk det er mye bedre å bli valgt. Uansett hvor mye jeg velger, så må jo faktisk den andre velge tilbake. Uansett om jeg velger på-mannen, så må jo faktisk han også velge meg!

Tror du ikke kvinner må ha en god dose flaks og tid for å vise hvem vi er? Tror du faktisk at alle menn er så enkle at de tar hva det skal være, så lenge dama velger ham? neidu, så enkelt er det ikke. Menn velger de også, og kvinner blir valgt.

I utgangspunktet så kan kvinnen sitte passivt uten å eksponere seg for noen risiko og selv velge hvem hun vil bli nærmere kjent med. Kvinnen har blitt valgt på facevalue etter ca 5sec kanskje. Ergo hvem av meg og deg er mest avhengig av tilfeldigheter, flaks, timing osv tror du for å nå igjennom :?)

Skrevet

Hvem er denne MaxHansen som ødelegger moroa?

• Liker 5
Skrevet

Hvem er denne MaxHansen som ødelegger moroa?

Fantastisk tråd!

Men så kom jeg til de siste trådene med MaxHansen, og så gikk piffen ut av hele greia. TS, ikke gidd å svare på disse kritiske og kjedelig utspillene. 99% av oss andre som følger med her er mye mer interessert i å høre om siste oppdateringer i dramaet bussmannen/på-mannen. Ikke ødelegg moroa nå, da!

:popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Veldig vanskelig for meg å konkludere med hvordan du egentlig er og ikke. Så lenge jeg ikke har vært med\rundt deg i de ulike situasjonene som ville gitt meg et grunnlag for å vurdere i hvilken grad det du sier samsvarer med hvordan du egentlig er. Statistikken taler ikke dine ord men det har ikke noe med deg å gjøre som enkelt tilfelle.

De færreste har selvinnsikt nok til å skjønne hvor lite deres egne muntlige\skriftlige konklusjoner om sitt standpunkt iforhold til det ene eller andre samsvarer med hva det egentlig viser seg at de mener og gjør. Igjen så sier jeg ikke at du nødvendigvis faller inn under denne kategorien. Av og til lurer jeg egentlig på hvordan det går an å si imot seg selv i en og samme setning så mye som det blir gjort. Det er veldig morsomt samtidig litt tragisk for dem at de ikke skjønner hvor avslørende det er for hvordan de vil bli oppfattet videre. Det blir mye sånn ettersom det ikke er populært å si at "sånn og sånn" er jeg rett ut. Som f.eks å si at "jo ja jeg har en tendens til å spille litt i 2-3 leirer samtidig for jeg *kan* og bruker aktivt de fordelene jeg har som kvinne.". Det blir for meg mer ærlig fremstilt, og alle vil kunne kjenne seg selv igjen i den slags utspekulert tankegang. Vil ikke kalle den for stygg egentlig heller...

I utgangspunktet så kan kvinnen sitte passivt uten å eksponere seg for noen risiko og selv velge hvem hun vil bli nærmere kjent med. Kvinnen har blitt valgt på facevalue etter ca 5sec kanskje. Ergo hvem av meg og deg er mest avhengig av tilfeldigheter, flaks, timing osv tror du for å nå igjennom :?)

Øy, ta denne debatten i en annen tråd, please??? :pisk:

Forøvrig tror jeg at TS' hobby er hundekjøring! :icon_lol:

Skrevet

Fantastisk tråd!

Men så kom jeg til de siste trådene med MaxHansen, og så gikk piffen ut av hele greia. TS, ikke gidd å svare på disse kritiske og kjedelig utspillene. 99% av oss andre som følger med her er mye mer interessert i å høre om siste oppdateringer i dramaet bussmannen/på-mannen. Ikke ødelegg moroa nå, da!

:popcorn:

Typisk kvinnfolk!!! :trampe::Hehe::ler::skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

Typisk kvinnfolk!!! :trampe::Hehe::ler::skratte: :skratte: :skratte:

Og her kom gledesdreper nr 2 på banen, ser jeg. Hei igjen, ja. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Og her kom gledesdreper nr 2 på banen, ser jeg. Hei igjen, ja. :ler:

Neida, jeg holder meg stort sett unna visse tråder her :engel: hehe

Gjest Feline.
Skrevet

MaxHansen og Steinar40; dette er en jentetråd der vi koser oss med bussmann/på-mann-dramaet, ikke ødelegg morroa da!

• Liker 3
Skrevet

:skratte: Glimrende!!

Jeg hadde faktisk tenkt å svare herr hansen utfyllende, men jeg er faktisk enig, det tar piffen fra tråden, dersom herr hansen vil snakke generelle statistikker så kan han gjøre det en annen plass!! :gjeiper:

og ellers:

på-mannen er i faresonen for å bli av-mann... etter mye om og men er jeg overhode ikke sikker på om han er bra for meg, men jeg har fremdeles klokketro på at det er en mening med at vi har kommet i hverandres liv, så må fremdeles rydde og plassere!! :jepp:

Her gjøres ting så ryddig og gjennomtenkt som mulig, så verken broer brennes eller feil gjøres, om det kan unngåes. :)

Har fremdeles altfor mye "vil ha"-følelser og hjerteklapp med tanke på ham, men vet bare ikke om det er rett... trist, men sant. Det er ingen god situasjon, og bussmannen virker som en for god person til å bli blandet inn i mitt forvirrede hjerte før det ikke lenger er forvirret pga på-mann!! (følte meg ett øyeblikk veldig Bridget Jones!!! :fnise: )

Så rydde, plassere og finne ut, fremdeles.

norske menn OG kvinner!!

Vi er generellt for lite flinke til å være åpne og ta kontakt med de rundt oss, og det er egentlig litt trist. Det er da så koselig når man blir kjent med folk, og det er mye vanligere mange andre land. Det som er greit å tenke på da, er at i mange land der det er vanligere å prate med hvemsomhelst på gata, så trenger ikke det å prate med folk å bety at man sjekker opp eller er tent på, det er bare en hyggelig sak!

Vi kunne lært av det! :jepp:

hilsen TS

Gjest Sommertid
Skrevet

Har ikke oppdaget denne tråden før i dag, men har karret meg gjennom alle 22 sidene. For en fantastisk koselig og ikke minst morsom tråd :P

Jeg tror for øvrig at Ts driver med RC biler og fly. Vet at det er dyrt og tidkrevende :fnise:

Lykke til videre Ts =)

Annonse
Skrevet

på-mannen er i faresonen for å bli av-mann... etter mye om og men er jeg overhode ikke sikker på om han er bra for meg,

Liker det jeg leser :Nikke:

Skrevet

norske menn OG kvinner!!

Vi er generellt for lite flinke til å være åpne og ta kontakt med de rundt oss, og det er egentlig litt trist. Det er da så koselig når man blir kjent med folk, og det er mye vanligere mange andre land. Det som er greit å tenke på da, er at i mange land der det er vanligere å prate med hvemsomhelst på gata, så trenger ikke det å prate med folk å bety at man sjekker opp eller er tent på, det er bare en hyggelig sak!

Vi kunne lært av det! :jepp:

hilsen TS

Så sant så sant! :enig: Det er ganske trist at man i Norge bare tar kontakt med andre når man er drita. Men det er folk som oss som må snu den trenden!

Sett noe mer til bussmannen i det siste, da??? Har dere kysset enda??? :lur:

Skrevet

Har dere kysset enda??? :lur:

:nei: KYSSER ikke bussmannen når jeg er forelska og vil ha på-mannen!!!!

Å like ham er ikke det samme som å holde på med ham altså, her står man ikke på med flere på en gang! Først finne ut av på-mannen, og mens man finner ut av det, skjer det ingenting romlemantisk noe annet sted. Bare hyggelig prat med bussmannen.

Skrevet

:nei: KYSSER ikke bussmannen når jeg er forelska og vil ha på-mannen!!!!

Å like ham er ikke det samme som å holde på med ham altså, her står man ikke på med flere på en gang! Først finne ut av på-mannen, og mens man finner ut av det, skjer det ingenting romlemantisk noe annet sted. Bare hyggelig prat med bussmannen.

Bra holdning! Jeg syntes bare det virket som om på-mannen hadde blitt av-mannen, så da kunne det jo hende... :)

Skrevet

Bra holdning! Jeg syntes bare det virket som om på-mannen hadde blitt av-mannen, så da kunne det jo hende... :)

hehe... han er i faresonen, og for øyeblikket vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje videre med oss, men det betyr ikke at jeg er ferdig og plassert.

Og jeg blander ikke inn, romlemantisk, noen andre så lenge jeg ikke er ferdig der jeg er/var.

Av hensyn både til på-mann, Bussmann og meg selv. ;)

Har virkelig ikke hjerte til å lead people on, om jeg ikke tror jeg har noe å gi. Det var også derfor jeg allerede første gangen fortalte bussmannen hvordan ting var, fordi jeg ikke klarer å lead him on når jeg vet at jeg ikke kan gi ham noe annet en prat og vennskap så lenge jeg faktisk er engasjert i en annen allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...