Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Mannen på bussen... :)

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Skjønner hvorfor såpeoperaer har trofaste seere :fnise:

Gleder meg til neste episode! Go bussmann, go bussmann, go bussmann

:danse:

Nå må han snart slenge hansken og yppe til duell ved daggry. :trampe:

Og så :romeo:

Du tar helt feil, jeg ser aldri på såpeoperaer, men dette her er faktisk interessant. Og du må innrømme at det har skjedd mer her i løpet av 20 forum sider enn de siste 20 åra i enkelte såpeserier!? :fnise:

Skrevet
:buss: BUSSMANNEN! Trodde vi nesten hadde mista han! MEN HEIER PÅ DEG :buss:
Skrevet

Tror at TS møter bussmannens blikk over neste kaffedate, hører søt musikk i hodet sitt og forstår at dette er mannen i hennes liv. :kaffekopp:

Skrevet

søt tråd!

dette har faktisk fått meg til å kike ekstra når jeg er på bussen!

må bare smile når jeg ser noen kjekke fyrer..tenker på bussmann tråden!

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger spent med, og legger tråden til i favoritter :D

Men jeg har en gjett på hobby - laiving?

Skrevet

Hvorfor all denne fokuseringen på hobbyen, fra flere av dere? TS har jo sagt at hun ikke vil gå inn på det, er det så vanskelig å respektere? La nå være å ødelegge tråden med spekulasjon.

Skrevet

Hvorfor all denne fokuseringen på hobbyen, fra flere av dere? TS har jo sagt at hun ikke vil gå inn på det, er det så vanskelig å respektere? La nå være å ødelegge tråden med spekulasjon.

Sintetrusa!

• Liker 3
Skrevet

det er jo spennende å fundere og diskutere oss imellom på hvilken hobby hun kan haa!

og forresten atter en gang :buss: HEIA HEIA

Skrevet

Jeg hadde nesten gitt opp håpet - men måtte innom for å kikke etter...

BUSSMANNEN! Jeg heier og heier!!

TS og Bussmann sitting in a tree - K I S S I N G!

Det blir dere to skjønner, du. Det har vi andre skjønt for leeeenge siden ;)

Skrevet (endret)

jeg tror han er "whale watcher" i england eller noe sånt..

derfor er han også borte så ofte og i lenger tid;)

edit: åå og hun ja, hun er vel glad i hvaler da, så de har det til felles:)

Endret av Danserinnen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må ha denne tråden på mine innlegg :popcorn:

Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

T'is is the night

the most beutiful night

and we call it bella notte ...

<mine innlegg>

Glemte :duskedame: B - u - s - s - e - m - a - n - n - e - n :duskedame:

Endret av Blondie65
Skrevet

Jeg venter fortsatt på at noen skal glemme ene s-en i bussemannen. :ler:

Skrevet

Festlig tråd det her...

Jeg kan veldig godt skjønne om\hvis buss-mannen på dette tidspunktet vil kutte det tvert om. Du har egentlig gitt mer av deg selv enn du burde på det tidspunktet du tok den første kaffe koppen, slik situasjonen din var på daværende tidspunkt. Med mindre man som mannfolk måler seg veldig opp mot det som blir ansett som idealet så vil en sjeldent\aldri sitte med de beste korta.

Om jeg hadde vært buss-mannen i denne "historien" ville trukket følgende konklusjon. Du har kommunisert mellom linjene at du er et type kvinnfolk som fisker i flere elver samtidig. Til du har tilegnet deg et tilstrekkelig grunnlag for å vurdere hvor det er mest å hente. Men vil altids søke nye muligheter om en feitere fisk svømmer forbi ved en senere anledning uansett hvilken situasjon du befinner deg i.

Du får kick av oppmerksomheten dette gir deg naturlig nok. Her må man regne med å utkonkurere minst 2-3 andre stykker. Samtidig som det vil være veldig krevende å holde på om en skulle nådd igjennom helt etter noe så inni***** med om og men drama.

Med å si "du må plassere noen følelser først" så vil det si det samme som "jeg har deg litt på vent foreløpig, du får virkelig vise deg verdig min oppmerksomhet om du ikke skal falle helt bort."

Så spør jeg meg selv, skal jeg virkelig bare spille på hennes premisser fra nå av og være tilstede og gi av meg selv for å tilfresstille et behov for henne fra dag til dag?, blir jeg ikke litt utnytta nå?

Har hun egentlig gitt såpass mye av seg selv at det er verdt å ofre noen tanker videre om det hele hver dag. Har en jobb som krever veldig mye og tar mye energi, den lille fritiden som blir igjen mellom slagene kan en ikke risikere blir noe som sliter en enda mer ut. Har jobb, unger, barnebidrag, må holde meg iform, må lage all mat selv, bla bla bla. Ikke rart det blir enstavelses meldinger på tampen for å si det slik. Ergo jeg kutter deg av...orker ikke opplegget ditt.

For all del jeg vet egentlig at du ikke ønsker at han skal sitte igjen å tenke noe slikt og at alt egentlig ble sagt\gjort i beste mening. Sa det egentlig på denne måten for å gi deg et innsyn i hvordan mange mannfolk tolker\tenker om det situasjonen forholdene tatt i betraktning. Mulig at jeg har en tendens til å over-analysere mye men hovedpoengene som kommer frem av det jeg skriver her står jeg ved, og vil i større\mindre grad representere hvordan mannfolk tenker.

• Liker 1
Skrevet

TS her. :)

MaxHansen:

Takk for tilbakemelding.

Jeg føler vel sånn sett at både jeg og bussmannen kommuniserer ærlig og åpent nok til at han ikke tenker slik du gjør. Og det virker ikke som om han på det at jeg liker to stykker samtidig (og det er snakk om liker, jeg er så smått forelsket i på-mannen som jeg derfor må finne ut av, men liker bussmannen som person, flott og interessant mann), som at jeg like godt kunne vært en del av ett sjekkeprogram der jeg tester ut flere forskjellige og tenner på oppmerksomheten.

Jeg liker helt ærlig bussmannen, men jeg liker også helt ærlig på-mannen. Ingen av disse mennene liker jeg fordi deres oppmerksomhet gir meg noe kick, og ingen av de ber jeg vente på meg fordi de ikke er topp men må må jobbe for å gjøre seg verdig meg. Jeg er helt overbevist om at begge er topp menn og topp mennesker, hvem av de (om noen av de) som evt jeg skulle matche med som partner, finner jeg jo ikke ut av uten å plassere ting og følelser, finne ut av det.

At man ved å like (som sagt, ikke være forelsket i to eller date to eller jobbe med to stykker samtidig) to mennesker som er flotte, visstnok da ikke skal være til å stole på når man treffer en partner.. det blir for meg for drama. Det blir som å se på en episode av the bachelorette, og det er nettop fordi jeg aldri kunne datet flere på en gang, at jeg sa ifra til ham at jeg ikke kunne gi ham noe så lenge jeg ikke finner ut hva som skjer med meg og på-mannen.

Og heldigvis vet jeg at bussmannen ikke tror han må bevise noe for meg, til det svarer han meg for ærlig. Jeg har sagt at jeg har noe jeg må finne ut av, HAN har videre sagt at han likevel ønsker å møtes, også dersom dette jeg må finne ut av, viser seg å være den store kjærligheten. At han VELGER å ville bli kjent med meg uansett, synes jeg er koselig, men ikke forventet. Nå har det seg også slik at ingen av oss (verken bussmannen eller jeg) kjenner hverandre godt nok til at det er noen stor kjærlighet der enda, vi bare ser potensialet og synes det hadde vært hyggelig om kortene ligger til rette for det. Om de ikke gjør det, så fortsetter vi å skravle på bussen og hygger oss med det.

Vi møttes idag, og en hyggelig prat igjen, og skal møtes for å skravle når jeg er tilbake fra tur, med på-mannen, som bussmannen vet om.

Så vil tiden vise hva som er ment som hva, jeg får ingen kick av å få oppmerksomhet fra noen av disse, men setter pris på kontakten jeg har med begge, om en på forskjellige måter.

Hva som skjer vil tiden vise. ;)

• Liker 2
Skrevet

At man ved å like (som sagt, ikke være forelsket i to eller date to eller jobbe med to stykker samtidig) to mennesker som er flotte, visstnok da ikke skal være til å stole på når man treffer en partner.. det blir for meg for drama. Det blir som å se på en episode av the bachelorette, og det er nettop fordi jeg aldri kunne datet flere på en gang, at jeg sa ifra til ham at jeg ikke kunne gi ham noe så lenge jeg ikke finner ut hva som skjer med meg og på-mannen.

Og heldigvis vet jeg at bussmannen ikke tror han må bevise noe for meg, til det svarer han meg for ærlig. Jeg har sagt at jeg har noe jeg må finne ut av, HAN har videre sagt at han likevel ønsker å møtes, også dersom dette jeg må finne ut av, viser seg å være den store kjærligheten. At han VELGER å ville bli kjent med meg uansett, synes jeg er koselig, men ikke forventet. Nå har det seg også slik at ingen av oss (verken bussmannen eller jeg) kjenner hverandre godt nok til at det er noen stor kjærlighet der enda, vi bare ser potensialet og synes det hadde vært hyggelig om kortene ligger til rette for det. Om de ikke gjør det, så fortsetter vi å skravle på bussen og hygger oss med det.

Vi møttes idag, og en hyggelig prat igjen, og skal møtes for å skravle når jeg er tilbake fra tur, med på-mannen, som bussmannen vet om.

Så vil tiden vise hva som er ment som hva, jeg får ingen kick av å få oppmerksomhet fra noen av disse, men setter pris på kontakten jeg har med begge, om en på forskjellige måter.

Hva som skjer vil tiden vise. ;)

Litt forvirrende skriving\formuleringer nedover og midtveis til at jeg er helt trygg hva du vil frem til men det får stå til. Vi kan vel si oss enige i at du har gjort deg forstått til buss-mannen at han ikke er den eneste ei heller øverst på listen. Dette har han godtatt samtidig som han har gitt indikasjoner på at han ikke *gir opp* av den grunn. Da har du egentlig ikke noe å bekymre deg over lengre. Du kan forsåvidt bare sitte på gjerdet å se hvem som gir mest etterhvert.

Av nettopp den grunnen der ville jeg selv valgt å vært hukjønn om jeg fikk sjansen. Dere kan velge mens vi menn blir valgt. Vi trenger i grunnen en god prosjon flaks iforhold til timing, situasjon, tilfeldigheter osv for å vise hvem vi er. Tenk litt over det, er begrensa hva en kan gjøre ut av den på-bussen settingen. Man kan være aktuell en periode og så skjer det noe uforutsett som at hun befinner seg i en situasjon hvor hun blir sjarmert av en annen som tilfeldigvis var på samme buss som hu dagen etter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...