Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #382 Skrevet 2. oktober 2010 Sprangridning? Hest var mitt forslag, men ble forkastet av en scrapbook-fanatiker!!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #384 Skrevet 4. oktober 2010 TS kommer ikke til å gi noen hint nei! Men hadde det vært noe annet en det er, så hadde det antagelig vært fallskjermhopping!!!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #385 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, TS du må si hvem buss-mannen og på-mannen ligner på!!
Gjest Pet Skrevet 4. oktober 2010 #386 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har ikke lest hele tråden, bare de siste innleggene, men jeg tror det er fotografering.
NovaFlare Skrevet 5. oktober 2010 #387 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tror de driver med jakt eller dykking
-lij- Skrevet 5. oktober 2010 #388 Skrevet 5. oktober 2010 trur det er modellbygging av et eller annet slag... utrolig søt historie btw.. heiet på buss mannen, men ja, må vel lytte til hjertet og ser kanskje ut som på mannen har høyere ods
Wind Skrevet 5. oktober 2010 #389 Skrevet 5. oktober 2010 Virker ikke som om ts har fått med seg at Norge er et demokrati? Neida. Lykke til videre med på-mannen. 1
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #391 Skrevet 10. oktober 2010 Bodybuilding Norgesmesterskap var i Oslo forrige helg! Gikk det ikke så bra TS, siden vi ikke hører noe? Eller kanskje det er denne helgen dere er på tur Gleder meg uansett til å høre om turen! Veldig bra tråd dette her!!!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #392 Skrevet 11. oktober 2010 hmmmm... TS her. Er veldig i konflikt på hva gjøre! Hjertet sier på-mannen, men det ER vanskeligere både pga avstand og vi utfordrer hverandre mer! (noe jeg egentlig trenger, fordi jeg lett kjeder meg hvis ting blir for enkelt) Bussmannen har jeg møtt av og til på bussen, og vi møtes og prater fremdeles veldig godt, han vet om på-mannen og at jeg er i konflikt med følelsene mine, og ba meg likevel på kaffe igjen. Så med klar viten om at jeg ikke dater eller kan gi noe stort før jeg finner ut av ting, så takket jeg ja til å dra ut å ta en kaffe og skravle videre. ikke bodybuilding.
Gjest Thefainter Skrevet 11. oktober 2010 #397 Skrevet 11. oktober 2010 Endelig kjemper bussmannen for TS!! Bedre forum-drama kan det ikke bil!
Gjest Raindrops Skrevet 11. oktober 2010 #398 Skrevet 11. oktober 2010 Æsj nå har jeg også blitt bitt av bussmannen vs på mannen-basillen:p Jeg heier på bussmannen!
Banan Skrevet 11. oktober 2010 #399 Skrevet 11. oktober 2010 Nå har jeg lest alle de 20 sidene fram til nå, og for et drama! Dette kunne det virkelig blitt film ut i fra, en romantisk komedie. Glad for at dramaet ikke er ferdig enda, for nå venter jeg i spenning på å lese om hva som skjer videre. BUSSMANNEN!
Marabou Skrevet 11. oktober 2010 #400 Skrevet 11. oktober 2010 Skjønner hvorfor såpeoperaer har trofaste seere Gleder meg til neste episode! Go bussmann, go bussmann, go bussmann Nå må han snart slenge hansken og yppe til duell ved daggry. Og så 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå