LineGourmet Skrevet 21. november 2010 #481 Skrevet 21. november 2010 Hmm... Her høres det ut som det er åpning for en ny karakter, en 3. mann som bare passer helt perfekt Hvor ts til slutt reflekterer over hvordan bussmannen og på-mannen hjalp henne frem til hva hun egentlig trengte i livet sitt og at alt har en mening etc etc.. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #482 Skrevet 21. november 2010 Hmm... Her høres det ut som det er åpning for en ny karakter, en 3. mann som bare passer helt perfekt Hvor ts til slutt reflekterer over hvordan bussmannen og på-mannen hjalp henne frem til hva hun egentlig trengte i livet sitt og at alt har en mening etc etc.. jepp, og helst uten at noen trenger å dø!! (slik de alltid gjør på tv..) tiden vil vise, bussmann? på-mann? 3.mann (som jeg ikke har møtt ihvertfall.....)? hilsen TS som klapper entusiastisk til hele tråden. :D
Sunshine Skrevet 22. november 2010 #484 Skrevet 22. november 2010 Kanskje en KG-mann kan være hennes reddende engel
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #485 Skrevet 24. november 2010 jeg liker også bussmannen, men vet altså ikke om det er noen romlemantiske følelser der, ihvertfall ikke for øyeblikket. Skal vel innrømme at å møte opp i joggebukse sist treff ikke akkurat hjalp.. Liker ham, og han er super å prate med, og kosebukse bruker jeg selv, når jeg er hjemme alene!!!! eller etterhvert, når jeg er i selskap som jeg kjenner godt og som jeg ikke prøver å vinne hjertet til.. Men i startfasen synes jeg det er litt stas å gjøre seg litt fin for den man ønsker skal like en. kan IKKE se for meg noen KG-mann nei!!!!!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #486 Skrevet 24. november 2010 kan IKKE se for meg noen KG-mann nei!!!!! Det er bare noe du sier. Plutselig er du opp over ørene forelsket i brutal_mann. 9
Pingting Skrevet 24. november 2010 #487 Skrevet 24. november 2010 Det er bare noe du sier. Plutselig er du opp over ørene forelsket i brutal_mann. Kom igjen, det er da noen av mennene her inne som det er litt tak i? Stemmer for en KG-mann jeg og. *begynner å lete og vurderer å sende sinnssyke PM-er*
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #488 Skrevet 24. november 2010 Kom igjen, det er da noen av mennene her inne som det er litt tak i? Stemmer for en KG-mann jeg og. *begynner å lete og vurderer å sende sinnssyke PM-er* Hmmm... Ja, jeg har hørt rykter om en viss fyr som heter noe med J, jeg. Han virker ganske bra. W
Sheherasade Skrevet 24. november 2010 #489 Skrevet 24. november 2010 Det er bare noe du sier. Plutselig er du opp over ørene forelsket i brutal_mann. Heia brutal_mann!!!
LineGourmet Skrevet 24. november 2010 #490 Skrevet 24. november 2010 jeg liker også bussmannen, men vet altså ikke om det er noen romlemantiske følelser der, ihvertfall ikke for øyeblikket. Skal vel innrømme at å møte opp i joggebukse sist treff ikke akkurat hjalp.. Liker ham, og han er super å prate med, og kosebukse bruker jeg selv, når jeg er hjemme alene!!!! eller etterhvert, når jeg er i selskap som jeg kjenner godt og som jeg ikke prøver å vinne hjertet til.. Men i startfasen synes jeg det er litt stas å gjøre seg litt fin for den man ønsker skal like en. kan IKKE se for meg noen KG-mann nei!!!!! Wtf!!!? Han kom på kaffe-date i joggebukse?? :dåne: Ingen KG-menn? Jeg har sans for flere av de. Men samtidig så blir det litt sånn: "Mannen min henger IKKE på KG"! 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #491 Skrevet 25. november 2010 Det er bare noe du sier. Plutselig er du opp over ørene forelsket i brutal_mann. :skratte: Wtf!!!? Han kom på kaffe-date i joggebukse?? :dåne: Ingen KG-menn? Jeg har sans for flere av de. Men samtidig så blir det litt sånn: "Mannen min henger IKKE på KG"! Nemlig!!! skjønner du eller? man møter ikke opp til te-date (kun 2. gang man møter ei dame sånn utenfor tilfeldigheter) i joggebukse!!! Til tross for litt småsjuk.. ble helt feil for meg ihvertfall, litt for kompissete, på en måte.
husmor Skrevet 27. november 2010 #492 Skrevet 27. november 2010 :skratte: Nemlig!!! skjønner du eller? man møter ikke opp til te-date (kun 2. gang man møter ei dame sånn utenfor tilfeldigheter) i joggebukse!!! Til tross for litt småsjuk.. ble helt feil for meg ihvertfall, litt for kompissete, på en måte. Vel, det kunne jo være at han prøvde å vise at han er helt avslappet i forhold til å vente på din avgjørelse. Kan jo ikke være lett for ham å møte deg heller, når han vet at han ikke er førstevalget ditt. 6
Norbertine Skrevet 27. november 2010 #493 Skrevet 27. november 2010 Vel, det kunne jo være at han prøvde å vise at han er helt avslappet i forhold til å vente på din avgjørelse. Kan jo ikke være lett for ham å møte deg heller, når han vet at han ikke er førstevalget ditt. Jeg tenkte det samme. Det var jo du som plasserte han i vennebunken, og derfor prøver han å være venn. Det går ikke an å regne med at han skal oppføre seg som om han er på date da. 4
kaprifolen Skrevet 29. november 2010 #494 Skrevet 29. november 2010 Hmm... Her høres det ut som det er åpning for en ny karakter, en 3. mann som bare passer helt perfekt Hvor ts til slutt reflekterer over hvordan bussmannen og på-mannen hjalp henne frem til hva hun egentlig trengte i livet sitt og at alt har en mening etc etc.. Var faktisk slik det ble for meg! Ikke tull engang! Nå er den 3.mannen min "number 1 man!" :rødme:
Gjest Tidssone Skrevet 29. november 2010 #495 Skrevet 29. november 2010 Det går rykter om at Steinar snart er på markedet igjen. Han trenger trøst og omtanke. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #496 Skrevet 8. desember 2010 Vel, det kunne jo være at han prøvde å vise at han er helt avslappet i forhold til å vente på din avgjørelse. Kan jo ikke være lett for ham å møte deg heller, når han vet at han ikke er førstevalget ditt. Jada, og det er helt greit, jeg liker ham som kamerat jeg! Men det er bare med på å forsterke at det er det vi er på en måte. Ikke at det er noe feil med det, vi er begge enige om at vennskap er bra. Men jeg vet jo at han håper på mer, for han kan kle seg vennskapelig, men han viser med oppførselen sin at han liker meg bedre. Det er jo også bare koselig, og jeg ser det overhode ikke som feil at han møtte opp slik, det bare plasserte ham enda litt mer som kompis, for meg. Jeg liker kompisene mine jeg altså, så helt greit, men litt vanskelig når jeg føler han vil ha åpning for mer. Jeg tenkte det samme. Det var jo du som plasserte han i vennebunken, og derfor prøver han å være venn. Det går ikke an å regne med at han skal oppføre seg som om han er på date da. enig i det, og han ble enda bedre plassert i vennebunken av den ene lille tingen. Kanskje noen ser det som ufint av meg, men det er nå bare det jeg føler da. Men igjen, for meg er det helt greit å bare være venner, ihvertfall slik ting er nå, nå er jeg litt midt imellom ingenting og synes egentlig det er greit også. på-mannen er rimelig av, og bussmannen er rimelig kamerat, og en 3.mann ville vel egentlig blitt litt rotete nå som jeg endelig har fått følelsene nesten på plass igjen, uten verken eller liksom.. men, kjære min, jeg regner ikke med at det varer, enten blir jeg revet med av på/av-mannens krumspring igjen, eller bussmanne, eller en 3.mann... så action er jeg ikke redd for å mangle!! Man skal kjenne at man lever har jeg hørt. Det går rykter om at Steinar snart er på markedet igjen. Han trenger trøst og omtanke. Ja, DET kan jeg se for meg... nei, jeg er nok ikke god nok til å lage mat og vaske opp for den herren, det er nok helt andre kvaliteter en mann må se etter om han skal falle for meg.
seilice Skrevet 9. desember 2010 #497 Skrevet 9. desember 2010 Ingenting spennende som har skjedd? :rødme:
Sandra S Skrevet 10. desember 2010 #498 Skrevet 10. desember 2010 Morsomt lesestoff tidlig på morgen kvisten! *abonnere*
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #499 Skrevet 10. desember 2010 Ingenting spennende som har skjedd? :rødme: ikke akkurat for øyeblikket dessverre... ganske rolig faktisk, noe som jo er kjedelig..
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #500 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse fjernet. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå