Gå til innhold

jeg lærer norsk


li(l)la

Anbefalte innlegg

håper at jeg ha lov til å opprette dette emnet.

jeg er missy (20 år gammel), ei tysk jente som lærer norsk på universitetet.

jeg studerer tysk som fremmedspråk (i tyskland). men jeg skal studere i 2011 et år i bergen.

derfor ønsker jeg å forbedre språkkunnskapene mine i forumet. jeg håper at jeg kanskje finner noen her som kan skrive med meg.

jeg lærer norsk bare på 4 måneder. så jeg gjør mange feil. men jeg vil gjøre mitt beste å skrive riktig.

hilsen fra

lilla

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper at jeg ha lov til å opprette dette emnet.

jeg er missy (20 år gammel), ei tysk jente som lærer norsk på universitetet.

jeg studerer tysk som fremmedspråk (i tyskland). men jeg skal studere i 2011 et år i bergen.

derfor ønsker jeg å forbedre språkkunnskapene mine i forumet. jeg håper at jeg kanskje finner noen her som kan skrive med meg.

jeg lærer norsk bare på 4 måneder. så jeg gjør mange feil. men jeg vil gjøre mitt beste å skrive riktig.

hilsen fra

lilla

jeg synes du virker kjempeflink til å bare ha lært norsk i 4 måneder .

Stå på , det er sikkert mange som vil prate med deg her .

Og du kan jo skrive i alle de andre trådene på forumet og , det er sikkert noen som er interessante for deg .

Lykke til .

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo kjempeflink :)

Bare heng deg på med å lage tråder/diskuter i forumet :)

Velkommen hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@livesen

tussen takk!

den tyske dialekten jeg snakker ligner norsk noen (!) ganger. og norsk er et vakkert språk, derfor liker jeg å gå til norskkurset.

prøve å skrive i de andre trådene skal jeg i hvert fall.

@tussilago

takk for velkomsten! jeg er glad for at jeg fant forumet.

hilsen fra

lilla

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider