Gå til innhold

mannen i mitt liv?!


Anbefalte innlegg

heisann!

jeg trenger litt hjelp der utefra, om det faktisk er mulig å hjelpe meg i denne situasjonen.. Saken er at jeg for ganske mange år siden møtte en mann det bare så "pang" med - jeg var alt for ung - han var gift og hadde nettopp fått barn nr x i rekken ..

Vi har opp igjennom årene aldri klart å kvitte oss med hverandre - vi har ett bånd mellom oss som jeg aldri har opplevd med noen andre. Jeg gikk en periode til en synsk person som oppdaget denne mannen i livet mitt - og hver gang jeg var hos denne synske merket personen at mannen enten fulgte med meg eller om ikke, han alltid er i nærheten av meg. evt uansett ble denne mannen nevt (om jeg så var i forhold med andre menn, og trodde jeg hadde glemt denne). Tidligere har jeg hatt drømmer om han (gjerne om det har gått lang, lang tid uten at vi har treffe på hverandre) det har vel i 99% av gangene endt med at han har dukket opp i livet mitt igjen. Jeg kan pr dags dato føle nærværet hans ( og det skremmer meg!!!) fordi vi har ikke vært sammen (sex eller no som helst) på kanskje en mnd. og den gangen gikk det ikke særlig bra. I ettertid har vi vel blitt enige om at vi skal kutte helt. jeg vet han elsker meg, (høres klisje ut, men jeg vet også at han ikke har det noe bra der han er - og at han som meg kun kan være seg selv fullt og helt sammen med meg) .. Min synske venn fortalte meg for noen år siden at vi må ha vært ektepar i ett tidligere liv, og at den synske aldri hadde vært borti lignende sit. som vår.. Altså han henger igjen.- særlig i drømme.. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det.. hva kan man gjøre med personer som "spøker" i drømmene dine (selv om personen i i live) og som du kan føle nærveret av til tider Uten å ane hvor personen er... dette skremmer meg noe... og jeg håper at det finnes noen som kan berolige meg noe.. Jeg har slått meg til ro for flere år siden med at jeg alltid kommer til å elske denne mannen - men jeg ønsker han kun ett lykkelig liv (jeg vet han gjør det samme med meg) ... huff.. dette ble nok langt og innviklet, men jeg er i villrede :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha Ha!

Morsomt. Virkelig.

men hvordan forklarer du drømmene?

og ikke minst at personen kan fortelle meg (og andre jeg kjenner) feks at vi skal få besøk den og den kvelden - av den eller den personen. Eller folk som ikke liker dyr - at om 6 mnd skal du kjøpe deg dyr... (og de gjør Virkelig det?) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Forklaringen er ikke at personen du har snakket med virkelig er synsk, at den du er forelsket i er sjelevennen din og at dere har vært gift i et tidligere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ikke la deg merkes av visse svar her TS. Behold din egen tro, om den er riktig for deg. Verden er full av mennesker med forskjellig livsyn, og det er trist når noen mennesker nekter andre deres livssyn når de selv står og tviholder på sitt eget.

Hva det er du kan gjøre med situasjonen, vet jeg ikke. Men jeg synes at dere må la hverandre leve livet, og kansje gi litt slipp på det som har vært før. Hvem vet, kansje skal du møte noen som vil gjøre deg lykkeligere enn denne mannen du omtaler kunne ha gjort. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Om dette er noe TS har lyst til å tro på så for all del, jeg skal ikke nekte henne noe som helst (hvor tok du det fra?). Det å gå resten av livet sitt og tenke at denne mannen er sjelevennen sin og at det *egentlig* er de to som hører sammen, pga hva en person som hevder å være synsk har sagt, er ikke en særlig god løsning på problemene, er min mening. Hvorfor mener du at det er det galt av meg å informere om at synske mennesker benytter seg av metoder som cold reading?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Om dette er noe TS har lyst til å tro på så for all del, jeg skal ikke nekte henne noe som helst (hvor tok du det fra?). Det å gå resten av livet sitt og tenke at denne mannen er sjelevennen sin og at det *egentlig* er de to som hører sammen, pga hva en person som hevder å være synsk har sagt, er ikke en særlig god løsning på problemene, er min mening. Hvorfor mener du at det er det galt av meg å informere om at synske mennesker benytter seg av metoder som cold reading?

Hvem har nylig gått ut av et forhold evt pga vanskelig økonomi, og har en ny veninne som er tankeløs og lettsindig? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert...

Kjente jeg ble oppriktig lei meg nå, jeg - på dine vegne. Jeg tror både enkelte mennesker har evnen til å se inn i fremtiden, og at vi har levd flere liv. Så jeg kommer ikke til å nekte for at dere mest sannsynlig har hatt noe med hverandre å gjøre i et tidligere liv - men jeg tviler sterkt på at dere har vært gift. Beklager at jeg er så ærlig, men jeg har selv fått ødelagt 7 år av livet mitt (klarte endelig å løsrive meg i fjor sommer) grunnet lignende tro som deg. Jeg var OVERBEVIST om at dette var mannen, og at han egentlig ville ha MEG, ikke samboeren. Han snakket jo også en del negativt om samboeren, eller samlignet oss med å si ting som at: "Du er penere enn Marta.." osv.

Det jeg skal si videre nå vil kanskje gjøre VONDT, men dette er IKKE en mann for ei så skjønn jente som deg!!!! En mann som ikke kan være tro mot den han har valgt å leve sammen med, vil heller ikke være tro mot deg (skulle det vise seg at han ved et senere tidspunkt valgte deg...).

At du er skjønn vet jeg fordi jeg merker energien din i det du skriver. Jeg er ikke synsk selv, men kan lese hva som finnes inni mennesker ganske lett;-)

Min teori er at dere nok har hatt en slags overgriper relasjon i et tidligere liv. Med overgrep mener jeg her psykisk, ikke av seksuell eller fysisk art. Et type forhold hvor du har sittet tilbake og lengtet, hvor du har gitt 110% av hjertet ditt, og han kanskje bare 10%. Slike relasjoner er alltid ødeleggende for den som gir mest. Mitt tips til deg er og heller tenke at den sterke dragningen gir deg muligheten for å avslutte noe usunt, som du ikke fikk avsluttet i forrige liv. Ellers drar du bare med deg dette karmaet videre til neste liv. Dessverre.

Bryter du denne onde sirkelen nå, VIL du finne en mann som gir deg akkurat det du fortjener=MASSE og du får dessuten et GODT liv på kjøpet - ikke alltid lengtende som du er nå.

Når det er sagt er det kun DU som kjenner deg, og kun DU som skal bedømme hva som er riktig for deg når alt kommer til alt. Derfor vil jeg bare si unnskyld hvis jeg sårer følelsene dine på noen som helst måte, eller evt. er så langt på jordet som jeg kan komme. Kjenn etter i hjertet ditt og finn ut hva DET forteller deg - ikke hva synske personer, eller ivrige hobbypsykologer som vi som skriver her inne sier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...