Gå til innhold

Norske soldater dør for Israel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er faktisk IKKE flere muslimer enn kristne i verden. Man regner med at kristne utgjør omtrent 2,1 milliarder, fordelt på tre forskjellige hovedretninger, mens muslimene utgjør ca 1,6 milliarder. Så de har fortsatt litt igjen å gå på, før de er størst.

Nå vet faktiskn ikke jeg hvordan antall mensker for de enkelte trosretninger beregnes, men om f.eks. befolkningen i Norge regnes som kristen, kan jeg forstå at de kristne er i overtall.

Om vi derimot bare inkluderer de som praktiserer kristendommen (eller Islam) så vil jeg bli overasket om det er flertall av kristne.

Til sammenligning er innbygertallet i Israel 7,5 millioner, altså omtrent like mange mennesker som det bor i London by for tiden. Og bare 3/4 av dem er jøder. Omtrent 5,6 millioner, altså.

Som sagt praktiserer Israel et apartheidstyre (forøvrig det siste landetv i verden som parktiserer apartheid og faktisk tror de kan lykkes med det på sikt). At det er flere Palestinere enn Israelere er derforn ikke overaskende. Men jeg trodde de hadde klart å jage ut en større andel Palestinere, men hadde de gjort det måtte de ant importert andre til slavedriften rundt om i de okkuperte områdene.

Så hvordan jødene kan være en fiende av hele den muslimske verden og stå dem etter livet, er et mysterium for meg. Omtrent like stort et mysterium som hvordan en nasjon med et folketall på 7,5 millioner, og som opptar et landområde på størrelse med Aust-Agder og Telemark sammenlagt, kan oppfattes som en stormakt.

Det er en kjent sak at de kristne i Palestina ellerede tidlig på 1900 tallet var langt bedre bevæpnet enn muslimske Palestinere. De kristne begynte derfor tidlig å provosere til kamp mot palestinerene, faktisk FØR 2.verdenskrig begynte. Det er f.eks. kjent at far til Emanuell Rahm som nå arbeider for Obama var blandt lederene av en terrororganisasjon som allerede på 30-tallet drepte og lemlestet Palestinere. Senere dro også Emanuel Rahm til Israel for å delta i de israelske styrkene med den hensikt å drepe og terrorisere Palestinere i den grad de kunne gjøre det uten at det fikk konsekvenser fra verdenssamfunnet.

Som sagt er det ikke antall Israelere som gjør Israel til en stormakt. Det er heller ikke hvor mye landområder de har valgt å ta fra Palestinere, Libanesere, Syrere og fra Jordan. Økonomisk er også Israel langt unna en stormakt (selv om de på tross av sitt folketall har hatt sugerør ned i den amerikanske statskassen).

Derimot er det den enorme satsingen på krigsmatriell, opplæring av terrorister innefor det Israelske militære systemet, den effektive terrorismen som Israel praktiserer når de reiser rundt i verden og henretter de som ikke er enig i Israels okkupasjon og drap av sivile, etc, etc.

Det er mao drapsmaskinen Israel som er en stormakt (så lenge resten av verden tillater Israel å drepe motstandere av Israels politikk, slik israel gjør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nå vet faktiskn ikke jeg hvordan antall mensker for de enkelte trosretninger beregnes, men om f.eks. befolkningen i Norge regnes som kristen, kan jeg forstå at de kristne er i overtall.

Om vi derimot bare inkluderer de som praktiserer kristendommen (eller Islam) så vil jeg bli overasket om det er flertall av kristne.

Som sagt praktiserer Israel et apartheidstyre (forøvrig det siste landetv i verden som parktiserer apartheid og faktisk tror de kan lykkes med det på sikt). At det er flere Palestinere enn Israelere er derforn ikke overaskende. Men jeg trodde de hadde klart å jage ut en større andel Palestinere, men hadde de gjort det måtte de ant importert andre til slavedriften rundt om i de okkuperte områdene.

Det er en kjent sak at de kristne i Palestina ellerede tidlig på 1900 tallet var langt bedre bevæpnet enn muslimske Palestinere. De kristne begynte derfor tidlig å provosere til kamp mot palestinerene, faktisk FØR 2.verdenskrig begynte. Det er f.eks. kjent at far til Emanuell Rahm som nå arbeider for Obama var blandt lederene av en terrororganisasjon som allerede på 30-tallet drepte og lemlestet Palestinere. Senere dro også Emanuel Rahm til Israel for å delta i de israelske styrkene med den hensikt å drepe og terrorisere Palestinere i den grad de kunne gjøre det uten at det fikk konsekvenser fra verdenssamfunnet.

Som sagt er det ikke antall Israelere som gjør Israel til en stormakt. Det er heller ikke hvor mye landområder de har valgt å ta fra Palestinere, Libanesere, Syrere og fra Jordan. Økonomisk er også Israel langt unna en stormakt (selv om de på tross av sitt folketall har hatt sugerør ned i den amerikanske statskassen).

Derimot er det den enorme satsingen på krigsmatriell, opplæring av terrorister innefor det Israelske militære systemet, den effektive terrorismen som Israel praktiserer når de reiser rundt i verden og henretter de som ikke er enig i Israels okkupasjon og drap av sivile, etc, etc.

Det er mao drapsmaskinen Israel som er en stormakt (så lenge resten av verden tillater Israel å drepe motstandere av Israels politikk, slik israel gjør).

Du kan jo holde på med hatinnleggene dine i god muslimsk ånd, men til informasjon er det kun de færreste som ønsker at dere muslimer noen gang skal få makt. Og takk og lov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rotorotor

Nå vet faktiskn ikke jeg hvordan antall mensker for de enkelte trosretninger beregnes, men om f.eks. befolkningen i Norge regnes som kristen, kan jeg forstå at de kristne er i overtall.

Om vi derimot bare inkluderer de som praktiserer kristendommen (eller Islam) så vil jeg bli overasket om det er flertall av kristne.

Ja, det er nok rett som du sier, hadde bare praktiserende kristne blitt regnet mot praktiserende muslimer, kunne stillingen vært motsatt.

Jeg regner ikke med det har noe som helst å gjøre med at kristne nasjoner ikke tar livet av konvertitter eller ikke-praktiserende..

Teller man alle saudier som muslimer, for eksempel, er det jo soleklart at de alle fritt har valgt religion og landet på den barmhjertige islam..

Som sagt praktiserer Israel et apartheidstyre (forøvrig det siste landetv i verden som parktiserer apartheid og faktisk tror de kan lykkes med det på sikt). At det er flere Palestinere enn Israelere er derforn ikke overaskende. Men jeg trodde de hadde klart å jage ut en større andel Palestinere, men hadde de gjort det måtte de ant importert andre til slavedriften rundt om i de okkuperte områdene.

Det er nok sant som du sier her også. De er noen svin, disse israelrene, som ikke engang lar palestinere avtjene militærtjeneste i Israel. Fy faen for en forskjellsbehandling. Vi vet jo alle at alle jøder bosatt i muslimske land har alle rettigheter og aldri blir behandlet som mindreverdige. Ja, muslimene er klart bedre der.

Det er en kjent sak at de kristne i Palestina ellerede tidlig på 1900 tallet var langt bedre bevæpnet enn muslimske Palestinere. De kristne begynte derfor tidlig å provosere til kamp mot palestinerene, faktisk FØR 2.verdenskrig begynte. Det er f.eks. kjent at far til Emanuell Rahm som nå arbeider for Obama var blandt lederene av en terrororganisasjon som allerede på 30-tallet drepte og lemlestet Palestinere. Senere dro også Emanuel Rahm til Israel for å delta i de israelske styrkene med den hensikt å drepe og terrorisere Palestinere i den grad de kunne gjøre det uten at det fikk konsekvenser fra verdenssamfunnet.

Ja, det er bare å bøye seg i støvet. Nok en gang har du helt rett. Har lest om det selv i et utall anerkjente historiebøker. Allerede på 1880-tallet kjøpte jøder landområder som de dyrket opp, ganske sikkert med det mål å brødfø de terroristene som ble utdannet ved kibbutzene. Må si det vitner om en nesten ufattelig ondskap at de hadde lagt så langsiktige planer allerede da. Rahm og Stern og Irgun utførte terroraksjoner uten den minste provokasjon, faktisk ble ingen gravide jødiske kvinner sprettet opp fra topp til tå av arabere, ingen kibbutzer angrepet og ingen jødiske barn slått ihjel, alt sammen var helt umotivert. Denne Rahm var faen til fyr, kjenner jeg må spy.

Som sagt er det ikke antall Israelere som gjør Israel til en stormakt. Det er heller ikke hvor mye landområder de har valgt å ta fra Palestinere, Libanesere, Syrere og fra Jordan. Økonomisk er også Israel langt unna en stormakt (selv om de på tross av sitt folketall har hatt sugerør ned i den amerikanske statskassen).

Jeg lærer stadig mer, du kunne ikke tenke deg å skrive en bok om emnet? Jeg har nemlig lest et sted at jødene ble angrepet av alle dem du nevner, det hadde vært kjekt å ha noe sant og ekte å tilbakevise disse ondskapsfulle påstandene med?

Derimot er det den enorme satsingen på krigsmatriell, opplæring av terrorister innefor det Israelske militære systemet, den effektive terrorismen som Israel praktiserer når de reiser rundt i verden og henretter de som ikke er enig i Israels okkupasjon og drap av sivile, etc, etc.

Det er mao drapsmaskinen Israel som er en stormakt (så lenge resten av verden tillater Israel å drepe motstandere av Israels politikk, slik israel gjør).

Der har du nok fasiten, ja. Israel må straks slutte å produsere våpen og være aggressive mot sine naboer. De burde ta lærdom av de fredelige, åpne, demokratiske og tolerante samfunnene som omgir dem, i stedet for å ture frem med sensur, religiøs lovgivning, kvinneundertrykkelse og eksport av terror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norske soldater er helter :) jeg er så stolt over de soldatene vi har, og for den viktige jobben de gjør der nede, både for nato og for sivile.

en kompis av meg er i afganistan nå, for andre gang :)

jeg tror du har misforstått, ingen av nato landene er i krig mot alle muslimer. de er i krig mot terrorister. veit du ikke at soldatene våre lærer opp den afganske hæren til å forsvare seg mot taliban? jeg synes du er ganske fordømmende for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det er nok rett som du sier, hadde bare praktiserende kristne blitt regnet mot praktiserende muslimer, kunne stillingen vært motsatt.

Jeg regner ikke med det har noe som helst å gjøre med at kristne nasjoner ikke tar livet av konvertitter eller ikke-praktiserende..

Teller man alle saudier som muslimer, for eksempel, er det jo soleklart at de alle fritt har valgt religion og landet på den barmhjertige islam..

Var det det jeg sa, eller var det bare en som ikke klarte å lese ?

Den som leste mitt innlegg slik som dette er neppe istand til å forstå bibelen heller. Deat blir det dessverre mye gjetting av, og vib har sett at dette ikke er av det beste.

Det er nok sant som du sier her også. De er noen svin, disse israelrene, som ikke engang lar palestinere avtjene militærtjeneste i Israel. Fy faen for en forskjellsbehandling. Vi vet jo alle at alle jøder bosatt i muslimske land har alle rettigheter og aldri blir behandlet som mindreverdige. Ja, muslimene er klart bedre der.

Det er jo merkelig at Israel importerer kvinner og menn til den Israelske hæren fra stort sett hele verden, men ikke benytter de som sitter på kaffeen på den andre siden av gata til inntakskontoret. Hat det noe med "å gå over bekken etter vann" eller har det noe med å ikke akseptere andre religioner enn det en selv tilhører ?

Uansett forteller det en del om Israels manglende aksept for menneskerettighetene.

Ja, det er bare å bøye seg i støvet. Nok en gang har du helt rett. Har lest om det selv i et utall anerkjente historiebøker. Allerede på 1880-tallet kjøpte jøder landområder som de dyrket opp, ganske sikkert med det mål å brødfø de terroristene som ble utdannet ved kibbutzene. Må si det vitner om en nesten ufattelig ondskap at de hadde lagt så langsiktige planer allerede da. Rahm og Stern og Irgun utførte terroraksjoner uten den minste provokasjon, faktisk ble ingen gravide jødiske kvinner sprettet opp fra topp til tå av arabere, ingen kibbutzer angrepet og ingen jødiske barn slått ihjel, alt sammen var helt umotivert. Denne Rahm var faen til fyr, kjenner jeg må spy.

Jeg tror du tar feil på noen punkter. Da Rahm og hans støttespillere på 30-tallet drepte Palestinere, så var det ikke for å nekte Palestinerene mat, men for å nekte dem å leve i nærheten av jødene om de ikke fulgte jødenes krav. Du kan si at Rahm & Co var forløperen til Taliban. Taliban følger nå eksakt samme praksis som de er blitt opplært til av Rahm & co. Om de lykkes like godt må vi vente å se på.

Forøvrig vil jeg bare henvise til Sabra og Shatila mht hvordan kristne/jøder har behandlet ubevæpnede Palestinske sivile/barn. Dette vet vi som kjent at ariel Sharon var ansvarlig for som øverste militære ledre for dette området der maskrene ble gjennomført. Jeg antar at om du tar en titt på videoene vil du se likene av barna som ligger og råtner i gatene i disse flyktningeleirene. Jeg antar terroristene som gjorde dette er stolte over at de var modige nok til å stille barn opp mot bygningene og skyte dem med kaldt blod.

Journalister uttaler seg om Sabra og Shatila

Ta en titt på videoene. Jeg kan linke til mange andre også som viser den stolte tradisjonen mht hvordan Israelske myndigheter ønsker å behandle Palestinerene.

Jeg lærer stadig mer, du kunne ikke tenke deg å skrive en bok om emnet? Jeg har nemlig lest et sted at jødene ble angrepet av alle dem du nevner, det hadde vært kjekt å ha noe sant og ekte å tilbakevise disse ondskapsfulle påstandene med?

Ja jødene ble ant angrepet av de som vises på filmene ovenfor. Det var vel derfor jødene gikk inn i disse flyktningeleirene tiltross for at det sikker var truende å møte barn på 3-4 år i gatene. Men jødene klarte som du ser av videoene å forsvare seg og drepe disse barna.

Der har du nok fasiten, ja. Israel må straks slutte å produsere våpen og være aggressive mot sine naboer. De burde ta lærdom av de fredelige, åpne, demokratiske og tolerante samfunnene som omgir dem, i stedet for å ture frem med sensur, religiøs lovgivning, kvinneundertrykkelse og eksport av terror..

Jeg tror ihvertfall ikke at en bør oppmuntre til å ta lærdom av jødene. Video snuttene ovenfor viser som sagt hvordan "de fredelige, åpne, demokratiske og tolerante jødene" ??? behandler Palestinerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sjukt er at bush angrep afghanistan etter 911 når 19 av 21 kaprene eller terrorister om man vil kalle dem var saudi-arabere, så derfor er det saudi-arabia som burde blitt angrep og ikke afghanistan.

Som alle vet så har ikke afghanere råd til førsteklassebiletter eller å gjennomføre et slikt terrorangrep som worldtradecenter 11 september.

Hvorfor bombe afghanistan når binladenfamilien er saudi-arabere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det som er sjukt er at bush angrep afghanistan etter 911 når 19 av 21 kaprene eller terrorister om man vil kalle dem var saudi-arabere, så derfor er det saudi-arabia som burde blitt angrep og ikke afghanistan.

Som alle vet så har ikke afghanere råd til førsteklassebiletter eller å gjennomføre et slikt terrorangrep som worldtradecenter 11 september.

Hvorfor bombe afghanistan når binladenfamilien er saudi-arabere?

Du har naturligvis helt rett, og det kommer stadig vekk frem flere og flere ting som gjør at det er grunn til å sette spørsmålstegn ved Bush sine påstander.

Til å begynne med var det altså masseødleggelsesvåpen som bl.a. trusselen om atomvåpen hos Sadam Hussein i Irak som var farlig. Deretter var det krigen mot terror (9/11) som du helt riktig viser til ikke ble utført av Afghanere. Nå vet vi at Israel rasler med sablene ovenfor Iran ettersom de har sagt at de ønsker å bombe Iran, men denne gang uten støtte fra USA som begynner å se galskapen som kommer fra Israel.

Det virker som om hele verden (mer eller mindre) nå har innsett at USA/Israel har tatt feil. En liten kjerne høyre ekstremister holder imidlertid fast ved at krig og drap er eneste måten å unngå negative reaksjon fra enkelte muslimske grupper på det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sjukt er at bush angrep afghanistan etter 911 når 19 av 21 kaprene eller terrorister om man vil kalle dem var saudi-arabere, så derfor er det saudi-arabia som burde blitt angrep og ikke afghanistan.

Som alle vet så har ikke afghanere råd til førsteklassebiletter eller å gjennomføre et slikt terrorangrep som worldtradecenter 11 september.

Hvorfor bombe afghanistan når binladenfamilien er saudi-arabere?

Spørsmålet er ikke hvor de var født, men hvor de fikk opplæringen sin, og hvor de ble skjult og hjulpet. Og det var i Afghanistan, med Taliban som velvillig vertskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva syns du om at kristne blir forfulgt og drept i muslimske land da? Er det interessant.. ?

Ah.. *pokker* de er jo ikke palestinere.

Glem det.

Hvorfor velger et misjonsselskap å reise inn i muslimske områder ? Eneste årsaken jeg kan se er at dette misjonsselskapet ønsker å frata muslimene sin tro. La dem beholde sin tro isteden, og reis ikke inn i slike områder med det for øyet at muslimene som få en annen religion. hvis du derimot reiser inn i muslimske områder for å hkjelpe dem å bygge opp infrastruktur som veie, vann, kloakk, elektrisitet, veier, etc, etc, ja da bør holdningene endres.

Forøvrig omhandler denne tråden om hvordan Israel har fått den vestlige verden, inkl. Norge, til å sloss for seg mot muslimene. Kan ikke Israel ta denne kampen selv ? Muslimene har i utgangspuniktet ikke gjort meg noe vondt. Derfor blir det også feil å forsøke å bekjempe dem med våpen.

Israel kalerte å manipulere USA til å angripe Sadam Husein i den tro at han hadde masseødleggelsesvåpen. Deretter klart Israel å få USA til å tro at Muslimene angrep USA. Dette førte som vi vet til at USA ropte på Nato for å få hjelp. Det som burde skjed var at USA isteden burde angrepet Israel.

Nå er det slik at Israel har klart å manipulere FN til å tro at de muslimske landene i midt-østen må angripes. Derfor dør nå Norske soldater for at Israel skal bli kvitt muslimene. Og Israel mister som kjent ikke en ensete somdat i den krigen de fører mot muslimene. Israel tar ufarlige raid inn på Gaza, Libanon og Vestbredden og henretter Palestinske barn og andre uskyldige sivile ettersom de Israel vet at deres soldater ville blitt utslettet i en krig de skulle kjempet alene mot muslimene.

Og jeg er ikke muslim slik enkelte religiøse fanatikere her inne mener. Jeg har 100% Norsk stamtavle for de siste 200 årene da mine forfedre kom fra Danmark for den ene halvdelen av slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger et misjonsselskap å reise inn i muslimske områder ? Eneste årsaken jeg kan se er at dette misjonsselskapet ønsker å frata muslimene sin tro. La dem beholde sin tro isteden, og reis ikke inn i slike områder med det for øyet at muslimene som få en annen religion. hvis du derimot reiser inn i muslimske områder for å hkjelpe dem å bygge opp infrastruktur som veie, vann, kloakk, elektrisitet, veier, etc, etc, ja da bør holdningene endres.

Forøvrig omhandler denne tråden om hvordan Israel har fått den vestlige verden, inkl. Norge, til å sloss for seg mot muslimene. Kan ikke Israel ta denne kampen selv ? Muslimene har i utgangspuniktet ikke gjort meg noe vondt. Derfor blir det også feil å forsøke å bekjempe dem med våpen.

Israel kalerte å manipulere USA til å angripe Sadam Husein i den tro at han hadde masseødleggelsesvåpen. Deretter klart Israel å få USA til å tro at Muslimene angrep USA. Dette førte som vi vet til at USA ropte på Nato for å få hjelp. Det som burde skjed var at USA isteden burde angrepet Israel.

Nå er det slik at Israel har klart å manipulere FN til å tro at de muslimske landene i midt-østen må angripes. Derfor dør nå Norske soldater for at Israel skal bli kvitt muslimene. Og Israel mister som kjent ikke en ensete somdat i den krigen de fører mot muslimene. Israel tar ufarlige raid inn på Gaza, Libanon og Vestbredden og henretter Palestinske barn og andre uskyldige sivile ettersom de Israel vet at deres soldater ville blitt utslettet i en krig de skulle kjempet alene mot muslimene.

Og jeg er ikke muslim slik enkelte religiøse fanatikere her inne mener. Jeg har 100% Norsk stamtavle for de siste 200 årene da mine forfedre kom fra Danmark for den ene halvdelen av slekta.

Du prater over deg. Amerikanerne gikk ikke inn i Irak fordi de trodde at det var masseødeleggelsesvåpen der. Ei heller fordi de hadde sterke indikasjoner for at Irak hadde noe med 11.september å gjøre. De tok Irak fordi det allerede var på knærne militært, og det fantes et legalt smutthull i og med at Amerika erklærte Irak krig i 1991 og aldri egentlig opphevet krigstilstanden. Og hensikten med det, var å få kontroll med oljeressuresene gjennom en demokratisk valgt regjering etter vestlig modell og med et mer vestlig verdisyn. Amerikas politikk i Midtøsten handler til syvende og sist alltid om olje. Hadde det ikke vært olje i Midtøsten, ville amerikanerne bare vært så passe interessert i det som ellers foregår der. Omtrent som de driter tynt i hva som skjer i mesteparten av Afrika og Asia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig. Du har tydeligvis fulgt med i undervisningen. Du får en klar A i intellektuellt hor!

http://www.youtube.com/watch?v=DXWoXfyi9y8&feature=related

Afghanistan ble angrepet fordi de gav ly og assistanse til AlQuaeda, og fordi de, etter 11.sept 2001 nektet å utlevere Osama bin Laden. At de fleste kaprerne var født i Saudi Arabia, spiller ikke så stor rolle. Organisasjonen deres holdt ikke til der. Det var Al Qaeda som angrep USA, ikke Saudi-Arabia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Afghanistan ble angrepet fordi de gav ly og assistanse til AlQuaeda, og fordi de, etter 11.sept 2001 nektet å utlevere Osama bin Laden. At de fleste kaprerne var født i Saudi Arabia, spiller ikke så stor rolle. Organisasjonen deres holdt ikke til der. Det var Al Qaeda som angrep USA, ikke Saudi-Arabia.

Jeg kan ikke si hva som er den endelige sannheten om dette kaoset som USA/ISRAEL/IRAK/AFGHANISTAN har skapt, men det er liten tvil om at alle har vært med på å skape en situasjon som er uoversiktlig og som er med på å skape enda mer uoversiktlighet.

Det er ingen tvil om at Irak ble angrepet med offisiell påstander om at Sadam Hussein hadde masseødleggelsesvåpen og at disse påstandene kom fra Israel og CIA.

Det er ingen tvil om at det var Israelere som var veldig glad for angrepet 9/11 ved bl.a. å danse i gatene og at et merkelig stort antall Israelere ikke var på jobb i bygningen denne dagen.

Det er ingen tvil om at Israel er den som oppnår mest om muslimene utsettes for krig fra vesten, spesielt når Israel selv slipper å miste egne soldater i en krig de "offisielt" ikke deltar i.

Det er ingen tvil om at det er påstander om at Osama Bin Laden har påtatt seg angrepet 9/11, men på dette tidspunktet var USA og England allerede inne i Irak. Det er imidlertid ingen beviser for at han virkelig stod bak angrepet.

Det er ingen tvil om at krigsmakten Israel nå ønsker å bombe Iran og på denne måten sette hele midtøsten i brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandor

Rumsfeld: I didn’t lie…

- It appears that there were not WMD there…

Så den oppgitte grunnen for å gå inn var likevel ikke til stede…

Hva Rumsfeld vet:

“Reports that say that something hasn’t happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns – the ones we don’t know we don’t know”.

Rumsfeld sitater:

“We do know of certain knowledge that he [Osama Bin Laden] is either in Afghanistan, or in some other country, or dead.”

“Death has a tendency to encourage a depressing view of war.”

“[Osama Bin Laden is] either alive and well or alive and not too well or not alive.”

“I believe what I said yesterday. I don’t know what I said, but I know what I think, and, well, I assume it’s what I said.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandor
Det er ingen tvil om at det var Israelere som var veldig glad for angrepet 9/11 ved bl.a. å danse i gatene.

Disse 5 dansende israelittene er en fleip:

En kvinne sier hun så 3 glade karer på en Van. Kort tid etterpå har etterforskeren "amazingly enough" funnet ut hvor de jobbet og gjort dem om til 5 israelitter.

Overvåket disse den Arabisk-amerikanske kommunikasjonen eller var det bare noen gutter som hadde det gøy?

Israel er en avsporing. George Bush er en amerikansk jøde, og alle de jødiske mediene i USA er med på oppdekkingen av dette alvorlige massemordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Rumsfeld: I didn’t lie…

- It appears that there were not WMD there…

Så den oppgitte grunnen for å gå inn var likevel ikke til stede…

Hva Rumsfeld vet:

“Reports that say that something hasn’t happened are always interesting to me, because as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns – the ones we don’t know we don’t know”.

Rumsfeld sitater:

“We do know of certain knowledge that he [Osama Bin Laden] is either in Afghanistan, or in some other country, or dead.”

“Death has a tendency to encourage a depressing view of war.”

“[Osama Bin Laden is] either alive and well or alive and not too well or not alive.”

“I believe what I said yesterday. I don’t know what I said, but I know what I think, and, well, I assume it’s what I said.”

DRIT BRA !!! :grinele:

Med all respekt for din bekrivelse,den kan ikke gjøres bedre, men video er faktisk et veldig bra medie i mange tilfeller. Den siste videoen (og en del av teksten din som jeg har fremhevet) viser hvilket nivå amerikanske politikere som f.eks. Rumsfeld la seg på da de skulle forsvare angrepet på Irak.

Jeg føler dette korresponderer veldig bra med den Israelske forsvaret av drapene på Tyrkerne som ble drept for kort tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandor

Rumsfeld nevner sine "unknown unknowns" på et annet tidspunkt, fra samme sted (klippet litt, ser det ut til)

Rumsfeld blir spurt om dette var en unknown unknown, men han ler det bort og vil ikke svare på det. Han vet kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandor liker visst en diskusjonsteknikk som går ut på å snakke om ting gjennom å snakke om noe helt annet. Morsomt å se på, men ikke videre opplysende eller informativt. Og man aner at jødehatet hans kommer i veien for evt fakta som han kunne komme i skade for å servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Rumsfeld nevner sine "unknown unknowns" på et annet tidspunkt, fra samme sted (klippet litt, ser det ut til)

Rumsfeld blir spurt om dette var en unknown unknown, men han ler det bort og vil ikke svare på det. Han vet kanskje ikke?

Eventyret om endene og hønsene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...