Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt bra med meg og babyen :vinke: Men jeg er hos foreldrene mine og har ikke med PC ;) Lånt maskin er ikke like gøy :)

Skrevet

Hei Tusle-mor :hallo:

Hvordan står det til i heimen? Eller er dere hos foreldrene dine enda? Det er koselig å komme seg litt bort av og til; få litt forandringen i hverdagen :)

Denne helga har vi ingen planer, men mannen skal lage muffins til oss etterpå - MMMMMMMMmmmmmm gleder meg til å smake.

Ha en fin helg :klem:

Skrevet

Nå syns jeg du kan komme hjem snart og skravle med meg på KG om dagene. :fnise:

Skrevet

Jentene :klemmer:

Jeg tok toget hjem på tirsdag, men har ikke rukket inn her før nå. Bestefaren til mannen døde i helgen og jeg har ikke hatt overskudd til å sitte foran maskinen. Bortsett fra at dette er veldig trist og tomt så har jeg det fint. Vesla i magen har det fint, selv om jeg syns hun er relativt rolig. Ja, og så har vi kjøpt vogn, grå og rød buggis :hoppe: Og jeg har bestemt meg for å bytte den denimblå vognposen i en koksgrå en ;)

Skrevet

Så trist å høre om bestefaren til mannen din! :troest: Håper det går bra med dere!

Det ble buggis på dere og ja! Her og! Gleder meg til å trille rundt med den!! :strix:

Min mage var også ganske rolig da jeg var omtrent så langt på vei som du, men det syns jeg bare du skal nyte så lenge du kan, for det tipper jeg gir seg! Da min fikk noen uker til på seg, så ble det nemlig IKKE sånn lenger! Nå strekker hun på seg så jeg får svære kuler som står ut av magen, og snurrer rundt og turner i timesvis av gangen. På kanten til irriterende innimellom, men mest kos altså! :jepp:

Skrevet

:klemmer: på Tusle.

Og :klemmer: tilbake på Icing!

Godt å høre fra deg igjen :klem:

Bli'kke kvitt meg så lett ;):hug:

Så trist å høre om bestefaren til mannen din! :troest: Håper det går bra med dere!

Det ble buggis på dere og ja! Her og! Gleder meg til å trille rundt med den!! :strix:

Min mage var også ganske rolig da jeg var omtrent så langt på vei som du, men det syns jeg bare du skal nyte så lenge du kan, for det tipper jeg gir seg! Da min fikk noen uker til på seg, så ble det nemlig IKKE sånn lenger! Nå strekker hun på seg så jeg får svære kuler som står ut av magen, og snurrer rundt og turner i timesvis av gangen. På kanten til irriterende innimellom, men mest kos altså! :jepp:

Det er veldig trist, men han hadde vært syk lenge og hatt mye smerter, så det er egentlig godt å tenke på at han har fred nå og ingen smerter.

Det gjør jeg og, pappa må bare skru den sammen først. Jeg ble så sur på alle delene at det var like før jeg kasta alle i søpla :fnise:

Det var egentlig beroligende å høre :jepp: Jeg kjenner liv hver eneste dag, men noen dager er det bare litt romstering på morgenen og kvelden, andre dager er det mer liv. Jeg satser på at det snart blir andre boller ;)

:klemmer:

Skrevet

Så fint at du er tilbake Tusle! :klemmer:

Kult at så mange skal ha bugaboo, da blir jeg desto mer sikker på at det er en god idé å skaffe en her i heimen også ;)

Vi kommer nok til å være litt kjedelige i fargevalget vi da, tror det blir grå og svart, men vet ikke hvilken vi skal ha på posen enda. Men det er jo en stund til vi trenger den da :)

Skrevet

Grattis med vognkjøp til dere og! :hoppe:

Skrevet

Så fint at du er tilbake Tusle! :klemmer:

Kult at så mange skal ha bugaboo, da blir jeg desto mer sikker på at det er en god idé å skaffe en her i heimen også ;)

Vi kommer nok til å være litt kjedelige i fargevalget vi da, tror det blir grå og svart, men vet ikke hvilken vi skal ha på posen enda. Men det er jo en stund til vi trenger den da :)

:hug:

Jeg tviler på at vi kommer til å angre hvertfall ;)

Grattis med vognkjøp til dere og! :hoppe:

Tænk ju :hoppe:

----------------------------------

Magen i dag, 25+3, jeg kan ikke helt forstå de som spør om det er to inni der, magen min ser slett ikke stor ut syns jeg. Jeg syns den virker mindre siden sist også :klø: Anderledes hvertfall :jepp:

253.jpg?t=1290161305

Skrevet

Jeg tror heller ikke vi kommer til å angre på bugaboo ;)

To inni der nei! For noe tull. Tror mange folk bare sier sånn for å prøve å være morsomme jeg... har hørt den jeg også.

Jeg synes magen ser kjempefin ut jeg Tusle! :rødme: :klemmer:

Skrevet

Fiiiine magen! :hjerte:

Ønsker deg en fin helg!

Skrevet

Koselig at du er tilbake. :klemmer:

Grattis med vogn! Kjempe fin mage, du ser aldeles ikke ut som du venter to. Min mage er sikkert dobbelt så stor som din. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...