Gå til innhold

Dagens Truse går til ^^


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

ha ha hvor De var morsom nå :roll:

Morsom? Det beviser bare hvor villfaren De er, Madam. Jeg skrev dette av mitt gode hjerte.

Se her; her har De en truse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ikke rart de har behov for 1000 000 danningsleksjoner, når De holder på å kritisere min kropp på den måten. Min kropp er vakker som den er, og jeg er meget stolt over den.

Må vist gi deg en ny truse for uhøflig opptreden, men håper danningsleskjonene gir resultater snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Dagens sure truse går herved til Lady Heather fordi hun tvinger madammen til å gifte seg :grine: Madammen vil ikke gifte seg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vi hørt før, Madam. Jeg sier som jeg sa til Bertha: Neste helg blir du fru enten du vil eller ikke. Her har du den skitne mamelukken din tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Den har vi hørt før' date=' Madam. Jeg sier som jeg sa til Bertha: Neste helg blir du fru enten du vil eller ikke. Her har du den skitne mamelukken din tilbake.[/quote']

Ingen fare Lady Heather, Irka har funnet ut en metode der vi blir fort enker :sjarmor: Og da kan De få arve Lurvens underbukse :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Jeg gir en truse til Irka, fordi hun er en pervo-jente og trenger 2 truser på seg for å beskyttes mot seg selv.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Bippbipp få dagens truse fordi hun har hatt fødselsdag.

Klart hun må få presang.

Siden det skel være fødselsdegsgave, er det ikke nok med bare en truse. Hun skal få et helt dusin.

Bare gå inn og velg selv Bippen:

http://www.victoriassecret.com/

Tusen..takk..Irka :hoho: De..passet..perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Siden jeg ikke har blitt beæret med noen truser i denne tråden, stikker jeg og kjøper en. Siden mannen kommer hjem i kveld.......

(Pointet ? Han sier jo uansett bare "ta den av !!!!!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har blitt beæret med noen truser i denne tråden, stikker jeg og kjøper en. Siden mannen kommer hjem i kveld.......

(Pointet ? Han sier jo uansett bare "ta den av !!!!!")

Hørt om fransk åpning? :ler:

Kan få en sånn en av meg vet du Hilde K.S. :wink:

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en truse til Irka' date= fordi hun er en pervo-jente og trenger 2 truser på seg for å beskyttes mot seg selv.... :kul:

:sjarmor: Takker så pent for de to flotte trusene fra Visitten og sender han som takk et kyskhetsbelte i rustfritt stål.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VIL-GJERNE-GI-EN-TRUSE-TIL-*GLAMOUR*-GIRL*- :smilejenta: FORDI-HUN-ER-FLINK-TIL-Å-BESTILLLE-BORD-O.L.

GIR-EN-TIL-I-SAMME-SLENGEN-TIL-*MADAMMEN* :brunette: -DEN-OVERLEGNE-BLÆRA! :hoho:

OK!!*EN-ABSOLUTT-SISTE-DAH* :engel: -OG-DEN-GÅR-TIL::::::::::::::::::::::::::::*LADY*HEATHER* :sminkedokke: -FORDI-HUN-VIRKER-LITT-HhhMMMMMMMMMMMM-TENKE...TENKE :klø: ...VET-IKKE-HELT,-MEN-*HUN-TRENGER-DEN*-SIKKERT-DET-HAR-JEG-PÅ- :Nikke: FØLELSEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
VIL-GJERNE-GI-EN-TRUSE-TIL-*GLAMOUR*-GIRL*- :smilejenta: FORDI-HUN-ER-FLINK-TIL-Å-BESTILLLE-BORD-O.L.

GIR-EN-TIL-I-SAMME-SLENGEN-TIL-*MADAMMEN* :brunette: -DEN-OVERLEGNE-BLÆRA! :hoho:

OK!!*EN-ABSOLUTT-SISTE-DAH* :engel: -OG-DEN-GÅR-TIL::::::::::::::::::::::::::::*LADY*HEATHER* :sminkedokke: -FORDI-HUN-VIRKER-LITT-HhhMMMMMMMMMMMM-TENKE...TENKE :klø: ...VET-IKKE-HELT,-MEN-*HUN-TRENGER-DEN*-SIKKERT-DET-HAR-JEG-PÅ- :Nikke: FØLELSEN!!

Overlegne blæren? SA DU OVERLEGEN BLÆRE? VAR DET VIRKELIG OVERLEGEN BLÆRE DU SA? :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle

ok da gir herved sexysadie en truse som hun kan bruke når hun ikke har flere igjen. Den kan vendes og vries i alle retningen, og kan dermed brukes i mange dager :sjarmor: å kan du sparer vask også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...