Gå til innhold

Dagens Truse går til ^^


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

......men jeg må gi én til meg sjøl også! Skal trene og har glemt skift! Hvis ikke må jeg ut og kjøpe el gå truseløs.......Skitt au! Jeg g år truseløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......men jeg må gi én til meg sjøl også! Skal trene og har glemt skift! Hvis ikke må jeg ut og kjøpe el gå truseløs.......Skitt au! Jeg g år truseløs!
jeg haren gammel truse etter bestemor du kan låne altså..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......men jeg må gi én til meg sjøl også! Skal trene og har glemt skift! Hvis ikke må jeg ut og kjøpe el gå truseløs.......Skitt au! Jeg g år truseløs!

:o :o :o *sikle....

Jeg gir også en til Glammy, så kan hun ha på TO på treffet... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:sjokk: HVA! Hva har jeg gjort som har fortjent dette her? HÆ? :o Alle kan vel være litt forelska engang iblant, eller hva Matha?? Skal du liksom henge meg ut for det også nå!?!? Jeg er en anstendig og blyg sørlandspike, med truse og dyd i behold, så ikke prøv deg! (Det gjelder Chimpis også)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg en litt kul boxer? Er litt sår etter en svipptur til brazil i går... :oops:

Chimp?

Jeg gir Liten en stooor bokser, siden hun har oppført seg som om hun har trusen i en krøll i det siste.... :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk, Chimp!

Mamelukker funker helt sikkert bra til helga. Da trenger jeg dem ikke lengre... :sjarmor:

Du kan jo beholde dem på, men lage fransk åpning! :roll: Pikant!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...