Gå til innhold

Dagens Truse går til ^^


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En truse til Mie og en til Midnattsol fordi dere har navn som begynner på M - :blunke:

Vil også ha!

Dette var da nemlig fryktelig lekre truser...? Ikke særlig dyre heller. *vurdere* selv om jeg har en innegrodd skepsis til "one size fits all" - nei, det gjør de aldri... men... *vurderer litt til*

Hilsen Musenfryd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir et kyskhetsbelte (med kodelås) til Mathias-lasse så han må tenke seg litt om før han tar den av... :ler:

Suz

Et kyskhetsbelte kan man ikke ta av selv; man har nemlig ingen nøkkel!!! For den er d jeg som har......og jeg låser ikke opp før d passer MEG.....sånn en liten stund etter treffet tror jeg skulle passe meg bra :briller:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Gir et kyskhetsbelte (med kodelås) til Mathias-lasse så han må tenke seg litt om før han tar den av... :ler:

Suz

:hoho: Takk Suz, godt å ha deg her! De erta meg så fælt her i går at jeg vurderte å trekke meg fra hele forumet :wink:

Men du!! skal jammen meg få ei underbukse av meg, en sånn skikkelig fin ei som matcher en av yndlings bh'ene dine. Vi vet begge hvor vanskelig det er å få tak i :roll: Ellers heter det ikke truse, det er et av verdens ekleste ord, rimer på, ja du vet. Heter underbukse, så :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir et kyskhetsbelte (med kodelås) til Mathias-lasse så han må tenke seg litt om før han tar den av... :ler:

Suz

Samma det... De er så sjeldent av likevel.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Samma det... De er så sjeldent av likevel.... :roll:

:blunke: Vent til den 4. du, kjekken, skal nok lure nøkkelen ut av skinnbukselomma til Chimp, jeg, ser du :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også ha!

Dette var da nemlig fryktelig lekre truser...? Ikke særlig dyre heller. *vurdere* selv om jeg har en innegrodd skepsis til "one size fits all" - nei, det gjør de aldri... men... *vurderer litt til*

Hilsen Musenfryd

Du skal få en av meg du Tusenfryd :wink:

Siden du begynner på T = Trusenfryd :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vil jeg forære en svart, lekker, liten blondesak m fransk åpning :sjarmor: til Livets Datter, siden hun er så innmari nyforelsket, og siden d snart er helg... :briller: Kos deg du!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Poenget er' date=' ser du, at jeg kommer IKKE på treffet! Har m meg nøkkelen til fjells..... Tror kanskje jeg har m meg Lasse også..... :tunge1:[/quote']

:sur: Greit, jeg gir meg, for n'te gang. Får ta til takke med Lurven og det hjemmelagete syltetøyet hans den 4.

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det... De er så sjeldent av likevel.... :roll:

Nå gjør du det igjen!!!! Hver gang jeg syns jeg har kommet på noe lurt så kommer den en sånn liten "stakkars meg" replikk som innerst inne får meg til å syns litt synd på deg... :-?

Hmf...

Takker for underbuksene Glammy - det er ikke lett å finne flotte ting til oss som er framtunge... :D

Suz :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil også ha!

Dette var da nemlig fryktelig lekre truser...? Ikke særlig dyre heller. *vurdere* selv om jeg har en innegrodd skepsis til "one size fits all" - nei, det gjør de aldri... men... *vurderer litt til*

Hilsen Musenfryd

Selvfølgele skal Musenfryd få en truse. Denne tror jeg passer til deg, det er en spennende løsning. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vil jeg forære en svart' date=' lekker, liten blondesak m fransk åpning :sjarmor: til Livets Datter, siden hun er så innmari nyforelsket, og siden d snart er helg... :briller: Kos deg du!!! :briller:[/quote']

Wow, den var "bærre lækker".

Men den er vel ikke brukt, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Og HVA er det De antyder her, om jeg må be!!!:sjokk: ???? Gid og gid, neida, den er aldeles nyinnkjøpt i anledning denne glade nyhet!!!

Selv om hu der gamle nonna fikk en gammel, fransk blondemamelukk av meg igår, betyr ikke d at jeg ikke går til ny-innkjøp når d er snakk om nyforelskelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...