JKG Skrevet 20. juni 2010 #1 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg skal flytte til Oslo i sommer, og vil gjerne bo sånn någen lunde sentralt. Ikke nødvendligvis i gangavstand til sentrum, men enkel buss/trikketur unna max.. Skal jobbe på Slependen, og pendle dit med bil. Gode tips til hvor jeg kan bo da? Trenger å kunne parkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Del Skrevet 20. juni 2010 Skøyen, Lysaker... ganske dyre bydeler tror jeg, så kommer ellers an på hva du har økonomi til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #3 Del Skrevet 20. juni 2010 Som nevnt over kommer du an på økonomien din. Hvis du absolutt skal kjøre bil, og skal jobbe ved Slependen, så ville jeg satset på Røa omegn. Veldig fint område, nær marka, rolig, bare 8 minutter med tbane til majorstua, og du får minst mulig trafikk-kork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 20. juni 2010 #4 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Da ville jeg bosatt meg i Bydel Ullern og omegn, veldig grei avstand til sentrum og til Slependen. Endret 20. juni 2010 av lady x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 21. juni 2010 #5 Del Skrevet 21. juni 2010 Hoff, Skøyen, Lilleaker, osv. burde jo være midt i blinken. Kort vei ned på E18 vestover, men likevel rimelig sentralt i forhold til "det meste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå