Gå til innhold

Hvor lang tid må man beregne på Gardermoen i morgen?


Gjest lillagubban

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban

Jeg skal ta et fly klokka 15:00 imorgen, innenlands (Oslo-Stavanger), hvor tidlig ute bør jeg være?

Skal reise med SAS. Pleier å komme tre kvarter-en time før avgang vanligvis, men tenker i forhold til vekterstreiken. Noen som har flydd gjennom gardermoen i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

3 timer før ville jeg vært der. Reiste samme strekning mandag for snart to uker siden, og da hadde jeg egentlig dårlig tid selv om jeg var der 1 og en halv time før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Gardermoen forventes det køer på rundt en halvtime på det lengste, står det i avisen. Kan jo alltid være greit å beregne seg litt ekstra tid. Samt sjekke inn på nettet eller automat så det blir en kø mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

3 timer før ville jeg vært der. Reiste samme strekning mandag for snart to uker siden, og da hadde jeg egentlig dårlig tid selv om jeg var der 1 og en halv time før.

Huff, at det kan holde på så lenge!

På Gardermoen forventes det køer på rundt en halvtime på det lengste, står det i avisen. Kan jo alltid være greit å beregne seg litt ekstra tid. Samt sjekke inn på nettet eller automat så det blir en kø mindre :)

Takk for info og tips, jeg skal huske på å sjekke inn før jeg drar ihvertfall!

Prøver å være der 2 timer før tenker jeg, det må vel gå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er jo ikke innsjekkingen som er problemet, men sikkerhetskontrollen. Det er laaaaaaaaange køer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Det er jo ikke innsjekkingen som er problemet, men sikkerhetskontrollen. Det er laaaaaaaaange køer.

Ja, selvfølgelig. Men hvis jeg sjekker inn på forhånd slipper jeg å stå i kø for det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...