Gjest lmari Skrevet 9. mars 2004 #201 Del Skrevet 9. mars 2004 .. tusen takk for kort!! Det var superkoselig!!!!! La oss gå gjennom fordeler og ulemper med å gifte seg i utlandet, okei? Fordeler: - Dere blir alene og kan konsentrere dere om hverandre - Dere slipper å planlegge alle de små detaljene - Dere slipper all oppmerksomheten på selve dagen. - Dere får en helt annerledes setting rundt bryllupet deres - Dere får en pangstart på bryllupsreisen - Billigere? Ulemper: - dere går glipp av alle venner og families glede over deres store dag - dere går glipp av en stor fest - venner og familie vil kanskje føle seg snytt, eller i det minste være lei seg for at de har gått glipp av feiringen. - Dere går glipp av all oppmerksomheten og alle som synes du er verdens peneste brud Vet ikke helt, jeg. På mange måter så synes jeg det kan være ok å gifte seg alene i utlandet, det blir nok en helt spesiell og romantisk stemning når det er bare dere to.. Men du sier at du ikke liker oppmerksomheten? Mener du i kirken eller hele dagen? Ikke glem at det er bare folk som er glade i dere som kommer i bryllupet, ingen som vil dere noe vondt i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #202 Del Skrevet 9. mars 2004 Er oppmerksomheten hele dagen jeg tenker mest på! Men også fokusen som blir når jeg går opp kirkegulvet!! Jeg har det litt delt, men samtidig er dette noe man gjør en gang(sannsynligvis) og da vil jeg dele dagen med alle rundt meg! Bryllup er jo en stor ting og jeg hadde blitt veldig skuffa om noen i min nærhet som jeg brydde meg om hadde stukket av gårde og giftet seg...Synes det er litt feil også, selvom det meste er opp til brudeparet, så synes jeg det er greit å ta vare på noen tradisjoner!! Blir nok kirkebryllup og stor stas her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er hjemme fra jobb i dag, er egentlig ikke syk, men jeg sa jeg var det...Skjønner ikke hvorfor jeg skulker sånn! :fy: Enkelte dager har jeg sånt behov for bare å være helt for meg selv, tror jeg sliter litt psykisk..Men jeg aner ikke hvorfor! Blir bare så deppa av og til :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. mars 2004 #204 Del Skrevet 10. mars 2004 .. hvis du ikke gjør det så veldig ofte, så ser jeg ikke så mye galt i det... Noen ganger trenger hjernen en liten pustepause for å ta seg inn igjen - og så kommer du tilbake på jobb med ny motivasjon! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. mars 2004 #205 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei Juni! Takk for e-mail...sitter paa internett-kafe og det gaar dessverre ikke an aa laste ned vedlegg, men jeg skal prove senere! Misunner deg den solfylte ferien din...her er det nemlig iskaldt, selv om krokusen blomstrer! Jeg trenger faktisk brudesko, men jeg har str. 40, saa de er sikert for smaa. Jeg skulle egentlig hjem neste uke, men naa vil den nye jobben min at jeg begynner da, saa jeg faar prove aa finne sko her borte. Ha en god dag, du faar slappe av litt og ikke ha daarlig samvittighet! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #206 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei Popelka vennen! Skoene mine er faktisk str. 40!! De ligner på de her, men uten stenene på selve skoen! Håper du har det bra og trives! Så flott at du har fått jobb! Kjempe bra.. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #207 Del Skrevet 11. mars 2004 Kom på at jeg måtte oppdatere litt her... Jeg får ringene til Norge i begynnelsen av mai, en annen tremenning av meg skal besøke hun som har kjøpt ringene og hun kunne ta de med tilbake til Norge! Da får jeg de litt senere, men det er sikkert bedre enn å sende de i posten! Ah, som jeg gleder meg til å få de.. Menyen er endelig bestemt! Det blir rekecocktail, hjortefilè og creme brulèe!! Og hovedretten blir bare servert en gang! Den blir servert på tallerken(regner jeg med) og vi skal ha både kanapeèr ved mottakelsen og nattmat, så jeg tror det skal bli nok mat uansett!! I stedet for runde bord, kommer vi mest sannsynlig til å sette sammen to firkantet bord, så det blir til 8 personer i stedet for! Da slipper stefaren min den ekstra utgiften også..Vi skal prøvedekke og se hvordan det blir! Vi reiser til Oslo på lørdag for å få tak i det vi trenger til invitasjoner etc! Det skal bli deilig å få de ut!! Gleder meg til det..Jeg driver og lager til svarkortene også! Synes de blir ganske bra jeg.. Synes ting begynner å ta bra form jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. mars 2004 #208 Del Skrevet 11. mars 2004 ... og invitasjonene var virkelig lekre!!! Stilig design og romantisk med teksten i kanten der. Skikkelig fine, var de!! Skjønner at du gleder deg - nå begynner det jo virkelig å nærme seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #209 Del Skrevet 12. mars 2004 3 måneder igjen i dag :o Synes tiden går så altfor fort jeg..Men jeg ligger jo bra an, så det gjør egentlig ingenting! Bare gleder meg til å få ut invitasjonene jeg!! Vi gikk gjennom en sånn "to-do" liste i går og sambo bare lo av meg, for jeg hadde egentlig alt helt frem til bryllupsdagen klart :oops: Snakket med en konditor i går og da ser det ut som som det blir sjokoladekake med hvit fondant..Vi skulle treffes en dag og han skulle prøvelage kake til meg! Gleder meg til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 12. mars 2004 #210 Del Skrevet 12. mars 2004 Gratulerer med tre måneder igjen, da, Juni! Mm, sjokoladekake med hvit fondant.... Nå ble jeg sulten! Lykke til med invitasjonsinnkjøp på lørdag, jeg er sikker på at du finner noe på Papirgalleriet (jeg har vært der endel turer nå, men mangler fortsatt noe...)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 12. mars 2004 #211 Del Skrevet 12. mars 2004 Gratulerer med tre måneder igjen, da, Juni! Mm, sjokoladekake med hvit fondant.... Nå ble jeg sulten! Lykke til med invitasjonsinnkjøp på lørdag, jeg er sikker på at du finner noe på Papirgalleriet (jeg har vært der endel turer nå, men mangler fortsatt noe...)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #212 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei 9na! Takk og takk.. Der var du jo..Har lurt litt på hvor du var blitt av!! Jeg er spent på sjokoladekaken, håper den er god! For jeg vil ikke ha marsipankake Gleder meg til i morgen, håper vi finner det vi skal ha da! Det hadde vært deilig og blitt ferdig med invitasjonene og få sendt de avgårde!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 12. mars 2004 #213 Del Skrevet 12. mars 2004 Dere finner helt sikkert det dere skal ha, de har veldig mye! Hva er det dere er ute etter? Jeg begynner å få en ganske god oversikt over butikken etterhvert, så kanskje jeg vet om de har det?! Jeg vil heller ikke ha marsipankake, men det vil ikke kjæresten min heller, så det blir ikke noe problem! Klem, 9na. (det er forresten jobbens skyld, som alltid, at jeg ikke er her så mye for tiden. Nå skal jeg straks bort å ta en sjekkerunde på noen helt nyfødte babyer! *drømme*) Men fortell meg hva du er på leting etter, jeg kan sjekke innom her etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 12. mars 2004 Du er en knupp! Jeg skal ha ark i 120gr og 180gr i en farge som heter elfenben og konvolutter som passer til det! Skulle egentlig ha konvolutter i to forskjellige str, men jeg tror ikke det går! For invitasjonen og svarkortet blir like store! Så jeg får heller brette svarkortkonvoluttene! Vi sees vel inne på graviditetsdagbøkene etterhvert vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 12. mars 2004 #215 Del Skrevet 12. mars 2004 Det du skal ha har de definitivt! Jeg var faktisk også ute etter små konvolutter til svarkortene i samme farge som de til invitasjonene, men det har jeg ikke funnet. :veldigsur: Det med å brette dem var jo en idé. Jeg har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal løse det ennå, nemlig. Det ser ut som jeg/vi må en tur til Papirgalleriet om ikke så altfor lenge, vi trenger mer lakk (sånn til å smelte og lage et lakksegl bak på konvoluttene), men tror ikke det blir tid i morgen. Du får ha god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #216 Del Skrevet 12. mars 2004 Tuuusen takk!! Hvilken farge trenger du i lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. mars 2004 #217 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei Popelka vennen! Skoene mine er faktisk str. 40!! De ligner på de her, men uten stenene på selve skoen! Håper du har det bra og trives! Så flott at du har fått jobb! Kjempe bra.. Stor klem De skoene er akkurat slike jeg liker! Men kan de farges...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. mars 2004 #218 Del Skrevet 12. mars 2004 God helg - håper du får kost deg og slappet godt av før en ny uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #219 Del Skrevet 13. mars 2004 Popelka-jeg tror de kan farges, men det kan jeg få sjekket! Jeg synes også de er kjempe fine, men jeg hadde drømt så lenge om de andre skoene at jeg bare måtte ha de lmari-jeg skal nyte helgen til det fulle, bare kose meg! Du også håper jeg Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 13. mars 2004 Da har vi kommet hjem fra Oslo og vi fikk kjøpt det vi trengte Kjøpte 300 160gr ark i fargen creme og med tilhørende konvolutter, synes det ble kjempe bra jeg! Var også på Sandvika sentret og der kjøpte jeg sølvhjerte confetti..Kjøpte også noen bursdagsgaver, godt å bli ferdig med det også! Sambo har ikke sagt et pipp i hele dag, bare diltet etter meg og vært fornøyd! Han fikk stått og sett litt på skiskytingen på Sandvika sentret, så det hjalp nok litt :-) Har litt lyst til å begynne med svarkortene jeg nå og printe navn på konvoluttene... Stemoren min ringte i stad også og lurte på om vi hadde lagt ut noen ønskeliste et sted, de var ikke så veldig oppfinnsomme visst nok..Så vi må nok bli ferdig med den snart også og få lagt den ut der vi skal! Får se litt mer på det i løpet av helgen! Vi kjøpte DVD`n "Daddy Daycare" i stad, gleder meg til å se den..Jeg digger Eddie Murphy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå