Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

I dag tidlig før jeg dro på jobb. Det var veldig kos, veeeldig fin start på dagen. ( Og selv om vi tok oss good tid til sex, så kom jeg ikke for sent på jobb. Enda et pluss, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natt til søndag, søndag morgen og i natt, deilig alle gangene. Har møtt ei ny, herlig jente så dette er spennende :)

Før helgas moro var det nesten tre måneder siden sist.

Endret av Shoggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

til morgen idag, en stille kjappis med mannen før husets minstemann våknet og stod opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Lenge siden, men det var deilig :)

Dager? Timer? Har du ikke kjæreste nå da? :)

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går i lunsjpausen.

Han jobber utenlands og etter 1 mnd uten å møtes så ble vi litt ekstra trengende ;) Meget bra var det forøvrig!

Anonym poster: 8c64c863471e909bf0e7322e50273f74

Anonym poster: 8c64c863471e909bf0e7322e50273f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 98% sikkert at jeg ikke kan skrive noe av interesse her i natt eller i morgen tidlig. For lørdags natt eller søndags morgen er oddsene estimert til 100% eller 80% for at jeg kan skrive noe av interesse her, avhengig av hva jeg velger å gjøre i morgen kveld.

Det er 100% sannsynlig at minst en person opplevde denne posten som meningsløs.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager siden. Så utrolig verdt det, selv om jeg vet det ikke gjentar seg med han så håper jeg likevel på at det skjer igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel tirsdag i forrige uke jeg og min samboer hadde sex sist. Har lenge hatt mistanke om at jeg har hatt ei cyste på eggstokken, og kjente med det første at det var litt ømt, men det var jo godt også, så kjørte på likevel. På slutten når han nærmet seg klimaks kjente jeg at det virkelig begynte å gjøre vondt, men ble opphisset av at han snart kom, og lot ham komme oppå meg. Da det hele var over sa det bare pang - for da kjente jeg hvor sterke smertene var. Lå bare og hyperventilerte og hylgråt - med ham sittende oppå meg, splitter naken, og med sæd over hele meg. Komisk og trist på en gang, haha :tongue:

Endte opp på legevakta, men smertene lindret etter ganske mye smertestillende (selvfølgelig) som anbefalt da samboer snakket med legevakta i telefonen. De på legevakta ga meg penicillin for urinveisinfeksjon(?!). Det med cyste var ikke i deres tanker i det hele tatt, så jeg lurer egentlig på hva i huleste det var som skjedde :klo: Klarte så vidt å gå pga smertene, og trodde egentlig så sterke smerter i underlivet skulle vekke mer oppsikt enn hva det gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dager? Timer? Har du ikke kjæreste nå da? :)

Uker, jo, men det har vært litt avstander og andre uheldige omstendigheter.

Klart, akkurat nå er det ikke mange minuttene siden da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag morges før jeg dro hjem fra en ONS :sjenert:

Det var sånn passe. Hadde det ikke vært for at jeg ikke har hatt sex siden det ble slutt med eksen i fjor sommer, så hadde jeg nok sagt at det var et elendig knull, men ettersom jeg var så underernært på sex så ble det oppgradert til "sånn passe".

Anonym poster: a4b40cdb1140dd15f452a89d1ce97340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg.. Aldeles herlig ... som vanlig :)

Forøvrig makup-sex, som jeg fryktet ble siste gang. Men vi traff hverandre igjen i dag :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...