Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden. Han gned og gned på utsiden av kjønnsleppene. Kjekk sexy mann på 37 år som jeg trodde hadde litt erfaring. Han kom etter kort tid. Virket nesten redd for å ta på meg. Var altfor forsiktig.

Skikkelig crappy sex med andre ord.

Før det hadde jeg gått uten sex i 2måneder.

Kjenner det blir lenge til neste gang igjen..........

Anonym poster: 9a3d51526477ca05421f67f1f812e045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sex i morres og det var deilig!:D Våkna med samoeren min og da rullet vi bare over så han kom på toppen og gadd ikke en gang ta av t-skjorte og truse før vi satte i gang :sjenert:

Anonym poster: afb1f993d830b68ccbe878bf41dd0ad3

Skrevet

Med mannen på skogstur i går. Digg som vanlig. <br /><br /> Anonym poster: d0a797e7693d8bce489a99466ea59ca1

Skrevet (endret)

24 timer siden. Var ganske koselig det da. Kjørte brannbil, så helt optimalt var det kanskje ikke. Men sex i 8 forskjellige stillinger, med et udyr som kom 3 ganger på rad og fortsatt var like stiv, jeg skal ikke klage nei.. Dro på uventet besøk til en bekjent/venn vet ikke hvor jeg skal plassere han. Også utviklet det seg deretter.

Endret av solch
Skrevet

Søndag kveld i dusjen og på vaskemaskina, med mannen. Som vanlig veldig bra :)

I dag ble jeg helt fortvilet over at sentrifuga ikke fungerte, men det viste seg at jeg hadde satt meg på en knapp og kobla den ut. :fnise:

Skrevet

24 timer siden. Var ganske koselig det da. Kjørte brannbil, så helt optimalt var det kanskje ikke. Men sex i 8 forskjellige stillinger, med et udyr som kom 3 ganger på rad og fortsatt var like stiv, jeg skal ikke klage nei.. Dro på uventet besøk til en bekjent/venn vet ikke hvor jeg skal plassere han. Også utviklet det seg deretter.

Jeg betviler ikke historien din altså, men det høres litt fiksjon ut når du teller antall stillinger. Eller, ihvertfall kunstig.

Anonym poster: 41b0a949d1c4967983653e6e748d714c

Skrevet

Jeg betviler ikke historien din altså, men det høres litt fiksjon ut når du teller antall stillinger. Eller, ihvertfall kunstig.

Anonym poster: 41b0a949d1c4967983653e6e748d714c

jeg telte selv etterpå. fordi det var ganske vilt. kom til 8 gitt. :)

Skrevet (endret)

hmm... masse i natt da vi kom hjem me taxi, i hvertfall en times tid. en da han våknet i morges (rundt 10), en runde da jeg sto opp på badet/ i dusjen(ca 12), så igjen på sofaen (15) og enda en runde da vi sku sove middag (ca 17).

Når jeg tenker over det er det ikke rart jeg er sår :nigo:

Lucky b.. har han en bror? :biggrin:

Jeg er megaheldig hvis jeg får det 2 ganger iløpet av dagen.

For 2 uker siden..

Veeeldig deilig, med et par harde slag på stumpen. Håper det gjentar seg iløpet av uken for jeg blir gal av å tenke på det

Endret av blondina90
Skrevet

I går teaset jeg mannen med å sende sexy meldinger mens vi var på jobb. Så fort han kom inn døren hjemme i går hev vi oss inn i sengen og tok en kjappis. Etter middag sugde jeg han med en isbit i munnen (anbefales ;) ), så knullet vi igjen. Var så sinnsykt kåt etter jeg hadde sugd han! Etter litt kos og avslapning hadde vi oss en gang til. Lenge siden det har blitt 4 ganger på en dag, men fy f*** så digg det var, har tenkt på det i hele dag...

Anonym poster: 6d34c1bd313c0106b0cf494d8751f9c3

Anonym poster: 6d34c1bd313c0106b0cf494d8751f9c3

• Liker 1
Skrevet

I dag. Men det ble en brå avslutting ved at faren til samboeren ringte på dørklokka, gikk inn i huset og ropte " Haalllooo, er dere hjemme?" :overrasket:

Skrevet

Beklager! enebarn ;)

Skrevet

For 2 uker siden..

Veeeldig deilig, med et par harde slag på stumpen. Håper det gjentar seg iløpet av uken for jeg blir gal av å tenke på det

Har ikke du kuttet ut han fyren da? ;)

Anonym poster: 8409246e2de88400251e8860f3e08afa

Skrevet

I går kveld - og det var strålende bra :nigo:

Skrevet

Faen som dere knuller her inne da!

:)

Jepp. Use it or loose it :ler:

• Liker 1
Skrevet

Janus: Knuller så fort vi har sjansen :)

Jeg fikk to runder på mandag :) Og satser på det samme i kveld også :)

Skrevet

Har ikke du kuttet ut han fyren da? ;)

Anonym poster: 8409246e2de88400251e8860f3e08afa

Det tar vi ikke her, kjære anonym ;)

Jeg er nok like forvirra som sist, så, oppdaterer dere i den andre tråden når jeg vet mer :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det var for 23 timer siden og detaljene er på et nivå som uansett ville medført at flertallet på KG ville hevdet at jeg trollet så derfor dropper jeg dem.

• Liker 3
Skrevet

Det var for 2 timer siden, med mannen jeg elsker, og det var ubeskrivelig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...