Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Humøret på bunn, drittvær ute og alt for masse jeg skulle ha gjort. Har bare lyst til å låse meg inn og grine :roll: Ingenting gøy med prøvingen lenger, bare stress. Sambo er veldig opptatt av at et evt. barn skal blir født tidlig på året, ikke i sommerferien osv. Og da er det toget gått. Og jeg blir eldre.. *Sutre, sutre* :trist:

Sutringen og de fæle tankene går over snart kjære deg ;):klemmer:

Og de kommer når de kommer, barna altså :)

:sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her er det ingen grunn til å ta frem :popcorn: Mensen er her for fullt. Ikke noe gøy, men jeg er ikke overrasket siden jeg kjente at det var noe på gang for et par dager siden :roll: Har gjort unna deppingen, og starter på ny PP med ny ticker ;) Skal ikke påsta at jeg ikke er skuffet og lei, men det hjelper liksom ikke. Får prøve å tenke på andre ting og holde motet oppe, så skjer det vel noe en-eller-annen gang. Surt å begynne på PP5, det hadde jeg ikke trodd når vi starta. Jeg har riktig nok hatt en SA, men det gjør meg ikke noe mer gravid akkurat :sjenert: I stedet for å høre om andre babyer og graviditeter (utenom KG altså) med forventning, blir jeg bare trist. Har vært på gråten flere ganger.. det er bare så kjipt å ikke vite om og når det klaffer :tristbla:

- - -

Fikk prøvene på EM i går og er kjempefornøyd! Samme gløden som ID, bare uten kløe :tommelsmil: Ny favoritt :hjerte: De dekker nesten de tusen kvisene jeg har for tiden, det er ikke noe pent syn. Og jeg som aldri har kviser ellers.. Det skylder jeg på Wild Yam altså :rope: Tror det var WY som gjorde at jeg var litt kvalm siste uke også, ble skikkelig lurt der. Nei, ikke noe mer WY her. Denne PP blir det ikke noe annet enn :humpe: annenhverdag. Kommer ikke til å tempe heller, det sa meg ingenting jeg ikke allerede visste :filer:

Nå venter jeg bare på joggeskoene mine, håper de kommer snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har kommet over den store skuffelsen i hvert fall :) Så du vil ikke kalle det PP2 (etter SA) fremfor PP5? Syns jo det er viktig å ta med seg at dere faktisk har hatt klaff... ;)

Jeg har mottatt hentelapp fra posten i dag. Dagkremen som jeg bestilte som kostet 40 dollar, dvs 300 ca... Jeg må betale 170 kr til! :kjefte: Fortolling og mva. Den 200 kr-grensa er da bare helt latterlig! Ja til økt tollgrense :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjipt! :snurt:

:klem:

:klemmer:

Dumme TR. Men som du sier, det nytter ikke å deppe... overfall mannen med friskt nytt mot :lur:

Han er heldigvis ikke vanskelig å "overfalle" :fnise:

Høres ut som du har kommet over den store skuffelsen i hvert fall :) Så du vil ikke kalle det PP2 (etter SA) fremfor PP5? Syns jo det er viktig å ta med seg at dere faktisk har hatt klaff... ;)

Jeg har mottatt hentelapp fra posten i dag. Dagkremen som jeg bestilte som kostet 40 dollar, dvs 300 ca... Jeg må betale 170 kr til! :kjefte: Fortolling og mva. Den 200 kr-grensa er da bare helt latterlig! Ja til økt tollgrense :haar:

Det høres jo litt bedre ut med PP2, men det føles litt som "juks" også.. Skal tenke på det :fnise: I IKM-tråden går jeg for begge deler, det blir bare veldig langt.

Jeg har vært så sint på den 200 kr-grensa selv, du aner ikke :opplyser: Hva får man for 200 kr nå? Ingenting :kjefte: Syns å huske at det var snakk om å øke den til 1000 kr for noen år siden, men det ble nedstemt. Helt utrolig :filer: Spent på hva du syns om dagkremen, sånt er så gøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg teller i alle fall pp etter SA ;) Har jo som LineGourmet sier hatt klaff, og selv om det var helt forferdelig trist viser jo det at vi kan bli gravide! Er i alle fall det jeg prøver å si til meg selv når dagene blir litt tunge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med virrevapp. :) Jeg teller også PP etter SA, man vet jo at man kan bli gravid i det minste, syns det er en god ting å vite når dagene er litt tunge. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Herlig fredag og humøret er på topp :skya: Våknet for engangsskyld uthvilt, stod opp tidlig og rakk lang :dusje: med bodyskrubben fra Ole Henriksen :hjerte: Den lukter litt mint, så man blir skikkelig våken av den! Så :kaffekopp: og ferskt brød til frokost sammen med sambo. Life is goood :nigo:

Hatt en god arbeidsuke, fått unna endel ting og det føles herlig! Senere i dag blir det lang joggetur og fredagskveld i stua :vin:

Line: Her står det om tollgrensa, ser ut som det bare er et tidsspørsmål før det blir endret. Håper politikerne får ræva i gir snart :sprettert:

Enig med dere Virre og Mocci, da er det PP2 som gjelder! Det høres mye bedre ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line: Her står det om tollgrensa, ser ut som det bare er et tidsspørsmål før det blir endret. Håper politikerne får ræva i gir snart :sprettert:

200 kr-grensa har stått i 35 år!! :sjokk:

Herre gud. Leste artikkelen. Forsto det sånn som at det fantes en facebook gruppe med 75.000 medlemmer, men jeg fant den ikke. Si fra om du vet hvor den er. Jeg melder meg inn pronte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...