*lilly* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #1501 Del Skrevet 30. oktober 2014 Joda, vi gjør det. Jeg spurte gyn om det var ok, hun sa det ikke var noe i veien for det, men at det kanskje ikke var så lett å bli gravid mens jeg gikk på provera (uten at jeg helt skjønte hvorfor, jeg har jo el). Hehe, lutealfasen blir jo lang da, men jeg har likevel spottet litt. Håper det kommer seg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. oktober 2014 #1502 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan du håpe på at tanta ikke kommer pga graviditet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #1503 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan du håpe på at tanta ikke kommer pga graviditet nå da? Det er nok bare proveraen som klusser. Både spotting og mangel på symptomer tyder på det. Etter litt googling ser jeg at det er vanlig å få TR 3-7 dager etter siste pille, jeg er på dag 5 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. oktober 2014 #1504 Del Skrevet 31. oktober 2014 OK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. november 2014 Forfatter #1505 Del Skrevet 6. november 2014 Ferdig med TR, litt kortere enn normalt. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Syns faktisk jeg begynner å merke at det ikke er så lenge til EL, håper det drøyer litt. Skal etter planen ha EL på tirsdag, har ganske bra kontroll siden jeg temper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. november 2014 #1506 Del Skrevet 6. november 2014 litt jeg. EL er EL, og da må vi heie litt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. november 2014 #1507 Del Skrevet 6. november 2014 Hei! Lenge siden jeg har vært innom, vært litt lite aktiv på kg i det siste. Godt å se at dere er i gang og får litt hjelp nå. Masse lykke til videre Lilly!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. november 2014 Forfatter #1508 Del Skrevet 10. november 2014 litt jeg. EL er EL, og da må vi heie litt uansett. Takk for at du heier! Håper det hjelper Hei! Lenge siden jeg har vært innom, vært litt lite aktiv på kg i det siste. Godt å se at dere er i gang og får litt hjelp nå. Masse lykke til videre Lilly!!! Takk, koslig å "se" deg igjen Vi begynner å bli ganske utålmodige begge to, så nå håper vi det klaffer snart. Føles bra å ha vært hos gyn, har kommet oss et steg videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. november 2014 Forfatter #1509 Del Skrevet 10. november 2014 EL update for spesielt interesserte: Har merket mye modning så langt, håper det er et bra tegn. Antatt EL er i morgon, kanskje onsdag. Jeg temper + tar el tester, håper på positiv test i ettermiddag. Nå settes virkelig alle kluter til, tålmodigheten begynner å bli tynn så denne pp er mannen satt på vitaminer (jeg også, men det er forsåvidt ikke noe nytt), temping (startet sist pp), el tester, babyklister og hostesaft Høres vel halvgal ut nå, men jeg tok faktisk endel hostesaft da jeg ble gravid med frøkna (pga forkjølelse), så håper det bedrer sjangsene litt. Stresser gjør jeg ikke, det blir når det blir, men greit å gjøre det man kan for å øke sannsynligheten Fin mandag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. november 2014 #1510 Del Skrevet 11. november 2014 Lykke til med EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. november 2014 Forfatter #1511 Del Skrevet 19. november 2014 Lykke til med EL Takk Becky *************** En av få ganger jeg ikke har merket så mye til EL, jeg ante faktisk ikke når den var og fikk heller aldri smilefjes på EL test - men jeg har kanskje testet med litt tynn urin, hva vet jeg Uansett, jeg temper jo også og FF satte EL på meg syklusdag 12 som er samme som sist. Det er tydelig tempøkning, så jeg har ihvertfall hatt EL. Nå er jeg 8 DPO og har faktisk spottet siden 6 DPO! Utrolig irriterende.. syns ikke provera hjelper noe særlig på spottingen, selv om syklusen blir litt lenger. Det er jo spottingen som er problemet. Har heldigvis bare en PP igjen med provera etter denne, så får vi se hva som skjer.. Ellers går livet som det pleier, frøkna når stadig nye høyder av nekting. Hun er veldig billig i drift for tiden, nekter alt av nye klær. Bestilte et fint rosa snurreskjørt med matchende trøye i ull/silke fra NB, men vil hun ha det? Neida Så nå bruker hun de samme klærne stort sett hver dag. Hun har sagt hun ønsket seg brune støvletter, så det tenkte jeg at jeg kunne kjøpe til henne, siden hun ikke vil ha noe annet. Vurderte lenge frem og tilbake, og valget falt til slutt på noen nydelige støvletter med ullfor fra Bisgaard. Gledet meg til hun skulle pakke opp, men gjett hva kommentaren var?! "Dei va isse så veldig fine mamma" - makan til unge Nå høres hun veldig bortskjemt og utakknemmelig ut, men hun er ikke det altså. Hun vil bare ikke ha noe nytt! Forstå det den som kan.. (Kanskje med unntak av Hello Kitty, men det kjøper jeg ikke!) Skjønner henne ikke, rare søte frøkna mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. november 2014 #1512 Del Skrevet 19. november 2014 Du, sånne perioder har vi hatt med Turnerose også. Tror ikke det er så uvanlig! Enkelte plagg har hun nektet lenge - og så plutselig en dag har hun villet ha det på. Helt slutt på det nå, da, så da er det vel bare å vente på at Snorkfrøken kommer dit. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg ifht graviditet, har ikke så mye fornuftig å komme med utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. november 2014 #1513 Del Skrevet 19. november 2014 Ingen erfaring med Provera.. Håper det kan gjøre sitt mht spotting og sukluslengde og at pp etter proveraen evt er deres måned Gyn som har satt deg på det har jo helt sikkert peiling Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. november 2014 #1514 Del Skrevet 19. november 2014 Dei va isse så veldig fine, nei. Og sorry for at jeg ler, men det er bare fordi jeg kjenner meg så godt igjen i A. Hun bruker også de samme klærne for tiden, både natt og dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1515 Del Skrevet 20. november 2014 Takk for gode ønsker, jenter Håper det ordner seg, men skikkelig kjipt at det tar så lang tid. Mister litt troa, og dpo tiden er ikke så spennende som det var før. Nå har jeg jo spotta siden dag 6, så her er det virkelig ingen spenning Kan jo håpe frøkna blir litt enklere med tiden, Joyce, men jeg vet ikke - syns hun har vært "umulig" å kle på siden hun var veldig liten Stadig nye issues.. Hoho, tenk å vært flue på veggen hos oss Belle - mye drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. november 2014 #1516 Del Skrevet 20. november 2014 Det løsnet litt her da hun fikk bestemme litt mer rundt hvilke plagg hun vil ha - en gang etter at hun forsto at det ikke funker så bra å gå i shorts, t-skjorte og sandaler i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 20. november 2014 #1517 Del Skrevet 20. november 2014 Skjønner det veldig godt.. Jeg fikk pergotime, men det var vel lav progesteron.. Skal du til noe mer oppflg om månedene går etter Provera-tiden er over? Har ikke så god peiling på dette men føler veldig med deg i ventetiden på at en liten skatt skal klamre seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1518 Del Skrevet 20. november 2014 Det løsnet litt her da hun fikk bestemme litt mer rundt hvilke plagg hun vil ha - en gang etter at hun forsto at det ikke funker så bra å gå i shorts, t-skjorte og sandaler i desember. Hun bestemmer selv, men har alltid ull under, så vi har ikke så mye å gå på der.. Hun er stort sett fornøyd så lenge hun får bestemme, men jeg er veldig frustrert over at hun bare bruker 5 % av alle klærne hun har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1519 Del Skrevet 20. november 2014 Skjønner det veldig godt.. Jeg fikk pergotime, men det var vel lav progesteron.. Skal du til noe mer oppflg om månedene går etter Provera-tiden er over? Har ikke så god peiling på dette men føler veldig med deg i ventetiden på at en liten skatt skal klamre seg fast Det er frusterende, særlig å ikke vite når og om det til slutt klaffer :lei: Jeg skal til gyn igjen når jeg er ferdig med proveraen, sannsynligvis i januar en gang. Da jeg var der sist nevnte hun pergo som neste trinn, jeg har jo allerede EL, men har lest at det gis for å booste eggløsningen litt. Vi får se.. Hadde jo vært greit å få det til uten pergo (har lest om bivirkningene), men er uansett glad jeg er i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 20. november 2014 #1520 Del Skrevet 20. november 2014 Det er frusterende, særlig å ikke vite når og om det til slutt klaffer :lei: Jeg skal til gyn igjen når jeg er ferdig med proveraen, sannsynligvis i januar en gang. Da jeg var der sist nevnte hun pergo som neste trinn, jeg har jo allerede EL, men har lest at det gis for å booste eggløsningen litt. Vi får se.. Hadde jo vært greit å få det til uten pergo (har lest om bivirkningene), men er uansett glad jeg er i systemet Ja, det er betryggende å være innafor og vite at du ikke må ta kontakt fra scratch.. Jeg fikk beskjed om at det kunne være "fare" for tvillinger feks, sikkert andre bivirkninger også.. Men rakk ikke prøve det. Har pakkene liggende i skapet her, usikker på om vi skal gå for noen fler i fremtiden Ønsker deg en fin desember med håp om at ventetiden snart er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå