Gå til innhold

Hvilken farge får best frem brunfarge?


Gjest fireflies

Anbefalte innlegg

Gjest fireflies

Jeg skal kjøpe meg ny bikini, og er egentlig ganske altetende når det kommer til farger. Men jeg vil jo helst se mest mulig brun ut, så derfor lurer jeg på hvilken farge som får frem brunfargen best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe meg ny bikini, og er egentlig ganske altetende når det kommer til farger. Men jeg vil jo helst se mest mulig brun ut, så derfor lurer jeg på hvilken farge som får frem brunfargen best?

Heihei=)

De fargene som får fram brunfaregn er gul, turkis, korall, rosa og limegrønn. sikkert fler også, men disse vet jeg er fin fra egen erfaring.

Lykke til med å finne fram i bikinijungelen;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tror ikke hvit og pastell får deg til å se brunere ut med mindre du er brun fra før av. Da vil du bare se blass ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Tror ikke hvit og pastell får deg til å se brunere ut med mindre du er brun fra før av. Da vil du bare se blass ut.

Ja, det har du nok rett i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, mulig jeg misforsto. Når jeg er skikkelig brun er det ihvertfall hvit som fremhever det best. Men på veien mot målet er det kanskje best med andre farger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Ok, mulig jeg misforsto. Når jeg er skikkelig brun er det ihvertfall hvit som fremhever det best.

Absolutt enig i det, men problemet er at jeg bruker en stund på å bli skikkelig brun. Derfor trenger jeg en farge som fremhever brunfargen jeg egentlig ikke har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Vær obs på at man ofte kan se større ut (som allerede har noen ekstra kilo altså) om man bruker hvite bikinier/badedrakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Vær obs på at man ofte kan se større ut (som allerede har noen ekstra kilo altså) om man bruker hvite bikinier/badedrakter.

I tillegg til at de ofte blir gjennomsiktige, uansett hvor godt forede de er. :gjeiper:

Klar jadegrønn, korall, fersken, turkis, brun og svart er noen av de fargene som får meg til å se ekstra brun ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

I tillegg til at de ofte blir gjennomsiktige, uansett hvor godt forede de er. :gjeiper:

:fnise:

Uff, var ei som trodde hun var så deilig på stranden i fjor. Spradet rundt i sin brune kropp og hvite bikini. Hun så ut som at hun nøt alle blikkene og "oppmerksomheten" hun fikk...problemet var jo bare at eneste grunnen til at guttene plutselig etter hennes første bad, i det hele tatt enset henne var jo fordi man så ALT. Hun kunne jo like gjerne gått naken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

:fnise:

Uff, var ei som trodde hun var så deilig på stranden i fjor. Spradet rundt i sin brune kropp og hvite bikini. Hun så ut som at hun nøt alle blikkene og "oppmerksomheten" hun fikk...problemet var jo bare at eneste grunnen til at guttene plutselig etter hennes første bad, i det hele tatt enset henne var jo fordi man så ALT. Hun kunne jo like gjerne gått naken :fnise:

Ouch! :fnise:

Har sett det der noen ganger jeg også, og det er en grunn til at det ikke befinner seg noen hvite bikinier i mitt skap... Lekkert er det når de er tørre og ugjennomsiktige, men hva er poenget med bikinier man ikke kan bade i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ouch! :fnise:

Har sett det der noen ganger jeg også, og det er en grunn til at det ikke befinner seg noen hvite bikinier i mitt skap... Lekkert er det når de er tørre og ugjennomsiktige, men hva er poenget med bikinier man ikke kan bade i?

Sole seg i den. Alle vet jo at det er mindre klokt å beholde vått badetøy på i lengre tid, så da kan man bytte til den tørre hvite feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

Sole seg i den. Alle vet jo at det er mindre klokt å beholde vått badetøy på i lengre tid, så da kan man bytte til den tørre hvite feks.

Funker ikke for min del, da jeg har rimelig mange runder i vannet i løpet av en dag på stranda. Nytter ikke skifte bikini mellom hver gang da.

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bruke bikinier med fargene hvit,orange og gul når jeg er brun, disse fargene er kjempefine til brun hud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ganske brun etter en del timer med solarium før bikinisesongen, så har shoppet bikinier i mintgrønn, rosa og turkis. Har en med litt neon-pastellfarger fra i fjor, den ser jeg kjempebrun ut i.

Pasteller og knalske farger er mitt tips. Hvitt er også pent, men som folk sier; litt gjennomsiktig.

Hvis man er på vei til å bli brun, men ikke er så brun (framheve brunfarge man ikke har som fint sagt tidligere i tråden) ville jeg ikke satset på pastell eller hvitt. Da ser man gjerne blass ut. Turkis eller knall rosa derimot tenker jeg kan bli bra.

Ikke svart, mørkeblått eller grått hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er jo en fin farge som skaper en fin kontrast mot brunfargen din, men man må være ganske brun for å kunne bruke den fargen, ellers kan den få hudfargen din til å bli lysere. En annen farge som er fin til sommeren er korall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått er komplimentærfargen til brunt, så det er aller best :)

egentlig er det oransje som er det :)

bikinier i regnbuefarger gjør kritthvite meg ganske brun iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...