Gå til innhold

Skal kanskje hente meg bil i Fredrikstad


Mariell5

Anbefalte innlegg

Til noen der ute som kanskje vet. Hvor finner jeg nærmeste hurtigrute anløp/kai hvis jeg skal få hentet meg bil i Fredrikstad?

Må frakte den ganske langt nord i landet. Noen som har erfaring med dette?

Er det mulig å sende bil med hurtigrute, uten at man selv er passasjer på båten, slik at man kan hente den/ta imot nårr den legge til kai der jeg skal ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hei du .

Fant en link her , som du kan sjekke ut :-) http://www.autolink.no/

Hvor langt nord skal du ha bilen da tro ? Kan jo for eksempel leie en person til å kjøre den opp også :-)

Hei! En jeg kjenner i Bodø, fikk bilen sin sendt med hurtigruta fra trøndelag. Han kjøpte via bilforretning, de kjørte den til trondheim å sendte den med hurtigruten, så henta han den på kaia i bodø, null problem å få den sendt uten at du er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sydligste hurtigruteanløp er vel i Bergen, så da mangler du fremdeles en strekning på nesten 60 mil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Fra Fredrikstad til Bergen er det ca 50 mil, og fra Fredrikstad til Trondheim er det nesten 60 mil, så det blir et stykke kjøring til kaia uansett.

Uten at jeg vet helt sikkert, vil jeg nesten gjette at det blir billigere å fly ned og kjøre bilen opp igjen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...