Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag er jeg glad fordi det er Rosenborgkamp :D

Og fordi det er fint vær uten å være for varmt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad fordi jeg har hatt en fantastisk fin dag med god venn jeg ikke har sett på lenge. Vi har shoppet, ledd, og vært ute i frisk luft i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad fordi det er bursdagen min og jeg skal tilbringe den med å fiske makrell med kjæresten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Eurodice

Nå svever jeg i himmelen :) . Jeg er overlykkelig nå. Jeg fikk brev fra NAV idag. Der står det:

Uførepensjon fra folketrygden

...

Vi viser til din klage av 18.02.2007 over avslag på krav om uførepensjon. Det er den 06.08.2010 vedtatt at din klage tas til følge slik at det er tilstått 100 % uførepensjon fra folketrygden fra 01.10.2005 som er den den første i den måned sykepengeretten opphørte.

...

Vi beklager den lange saksbehandlingstiden i saken din.

Vennlig hilsen ...

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tusen takk! :) Jeg hadde forlengst gitt opp dette her, så jeg sier som i et eventyr, med en liten omskrivning, NAV's kvern maler langsomt. Sammenslåingen av flere etater til én er en katastrofe etter mitt syn.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er jeg glad for at jeg har verdens beste kjærste og for at jeg skal snart ut å ri i finværet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter Belladonna - i dag ble jeg glad på dine vegne, rett og slett. Godt å se at det finnes lys i enden .... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er en så herlig følelse, kan du tro :) . Jeg vet ikke hvor mye jeg får etterbetalt, men et forsiktig anslag på 500 000-600 000 skulle ikke være så galt, tror jeg.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...