Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har gjort noe i dag, som jeg har tenkt på veldig lenge. (Ca. 4,5 år, for å være mere konkret)

Jeg bestilte pizza på døra, og det smakte svært nær himmelsk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk

Det er siste dag på jobb som deltidsansatt i matbutikk. :)

Fra og med mandag smeller det til med ny jobb som SW-utvikler, noe som skal bli helt herlig! Regelmessig arbeidstid, ingen faste kvelds- og helgevakter og FERIE i sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er glad fordi vi nesten er ferdige med å flytte :) Gleder meg til å ta fatt på et nytt studieår (jeg elsker fagene mine!) i ny leilighet. Også er jeg glad for at sola for en gangs skyld skinner når den fine rosebusken på hushjørnet blomster, den pleier å bli brun av regnet. Dessuten er det masse sopp i skogen :) og vi skal spise middag hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi jeg hører på røyksopp nå :) Og fordi på vei hjem fra butikken er det et ponnyføll som er blitt venn med meg og kommer bort til gjerdet når jeg plystrer, og høres ut som en mus når det vrinsker! :hjerte: Åh jeg elsker små kosenusser! (svært så glad jeg var nå da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

-det er sol etter 4 dager med etterlengtet regn

-en fridag uten en eneste avtale eller plan

-Nescafè Caramell i koppen min

-Familien min

-Sovet 8 timer med etterlengtet søvn

glad fordi jeg har sobril jeg kan ta i denne ustabile tilstanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Fordi jeg kunne stå opp fra en deilig seng og få både varmt og kaldt vann i springen min. Jeg vet at det er ingen selvfølge for veldig mange i denne verden.

Er det bare meg som overhode tenker over slikt, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Jeg er glad idag (inatt) fordi

- Jeg vant Geni da jeg spilte mot lillebror og pappa

- Jeg snart få se militærkjæresten min igjen

- Jeg snart skal få ny mobil, så snart den kommer på lager i Telenors nettbutikk!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Idag er jeg glad fordi;

En fremmed, kjekk, fyr sa til meg ista " Kjære, nydelige jente, kan jeg få en røyk av deg?". Om han kalte meg nydelig fordi han ville ha røyken eller fordi jeg VAR nydelig, er ett fett.. Det at han sa det, gjorde meg kjempeglad!

Jeg er også glad fordi jeg skal se postgirobygget i morgen(idag blir det vel) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg glad fordi det bare er 1 time til det er helg OG jeg skal ha fri fra jobb i 2 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fordi jeg endelig har fått håp igjen, etter en lang og vanskelig sommer. Alt kommer til å ordne seg, og selv om noen broer har blitt brent, er det andre dører som har åpnet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i dag fordi samboeren min skal komme tidlig hjem fra jobb OG lage middag!

Endret av Bliss84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Idag er jeg glad fordi jeg endelig kan barbere den hårete flekken på beinet mitt :hoppe:

(Har tatt tatovering på leggen for noen uker siden, og har ikke kunnet barbere over tatoveringa. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad fordi jeg slang meg på sykkelen, sykla inn til byen og kjøpte frosne jordbær, syklet hjem og laget smoothie :) Akkurat sånn det skal være om sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi livet generelt smiler om dagen. God jobb, gode venner, fantastiske barn, magisk kjæreste, ja....hva mer kan jeg ønske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad fordi jeg har sovet godt, og er i form til å møte venner jeg ikke har sett på flere år. Jeg er også glad fordi det er :sol:, og fordi jeg har så mange fantastiske mennesker i livet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...