Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa

Idag er jeg glad fordi jeg i morgen skal bestille tatovering, og fordi jeg mest sansynlig har en tatovering på kroppen iløpet av uka er omme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk

Jeg skal signere et godtatt jobbtilbud og tilhørende papirer til dette, slik at det er klart til å sendes med posten i morgen. :)

Da blir det jobb f.o.m begynnelsen av august. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi min herlige nevø på 1,5 år har gitt meg masse klemmer, og har bare vært i fantastisk humør i hele dag. Vi har ledd og ledd sammen, og han har lært seg å si onkel sitt kallenavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

I dag er jeg glad fordi jeg nettopp fant ut at pizzarestauranten i nabolaget lager glutenfri pizza, og den er god! :D

*gumle, gumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huffsa

- Sola skinner

- Jeg spiser beef jerkey

- Jeg skal tatovere meg på fredag :D

- Bikkja er søt idag

- Jeg har sjokolade i kjøleskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til frisøren i dag og shine meg opp litt. Godt å få farget seg selv tilbake til normalen, og slippe å fremstå som en blek kopi av seg selv. Det er sola som gjør det, og ikke alderen. Det har jeg bestemt, nemlig! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad fordi min kjære og jeg skal ut og kose oss i morgen :) Endelig har han også ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg blir veldig glad i hele meg når jeg ser på luksusfellen på tv.

For det første er det veldig greit å konstatere at jeg personlig ikke har slike problemer som mange får.

For det andre: det er så ok at folk får skikkelig hjelp til å ordne opp i ting som har vokst dem over hodet i lang tid,- ja, som faktisk holder på å drukne dem...

Håper at de klarer å holde seg innenfor rammene også etter at kontrollørene har besøkt dem for siste gang. Å ha styr på økonomien gjør livet mye bedre.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad fordi at mannen kom hjem en time tidligere fra jobb og lager middag idag sånn at jeg kan slappe av litt!!

Og fordi han stakk innom polet og kjøpte favorittvina mi med beskjed om at i kveld skal jeg få ta en "plei-mamma-kveld" med et bad (med deilige badesaker fra Lush), ansiktsmaske og tente lys og et glass vin mens han styrer med rakkerungene og får de til køys. Etterpå er jeg lovet ryggmassasje før jeg benker meg i godstolen og ser Frustrerte Fruer og Privat Praksis!

Snille mannen min:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er GIFT! :rødme:

Er så godt å si det høyt, og jeg har den snilleste, besteste mannen i verden som bare er god! Jeg føler meg vannvittig heldig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Huffsa

Idag er jeg glad fordi det er sol, jeg har spist pannekaker til middag, og pelsdotten har oppført seg eksemplarisk i hele dag, selv om vi både har vært på stranda, i byen, tatt tog og tatt buss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...