Gå til innhold

~ Hva ser du når du kikker ut av stuevinduet? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Enten ser jeg rett ut på verandaen. Der er det tomt og trist nå, men for en uke siden var det mengder av grønne planter der!

Eller jeg ser ut i hagen, ned mot veien og rett i det lille huset til naboen. Hadde ikke han hatt så mange UTROLIG HØYE grantrær, ville jeg sett laaaangt utover :( (har et par ideer til hvordan man kan kvitte seg med brysomme trær, men vet ikke om jeg tør..) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse trær, en vei, og sentrum til byen jeg bor i (i det fjerne...) med et par store turistattraksjoner! Luftig og fin utsikt! :D

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet nettopp ut... Øy...svarte natta jo.. :o

Og naboene har lagt seg, slått av nesten alle lys.

Bare portlysa mine som kaster et blekt lys på hekken og bilen min, som står der "øde og forlatt". Dakkar... må stå ute, helt alene.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stuevindu mot sørøst: blomstereng, bjerketre, stikkelsbærbusker, syrinbusker, sjærsmin, stakittgjerde, to hvite nabohus, en rød låve, diverse trær, en hamnehage med en hest, akershus og buskerud i horisonten.

vinduer mot nordøst: mer syriner, massevis av trær av ymse arter i bakken ned mot sjøen, oslofjorden, nesodden + diverse deler av vestlige akershus, en del øyer, oslo og åsene bak på andre siden av fjorden.

mil etter mil etter mil med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser akkurat det samme fra stuevinduet som jeg gjør fra kjøkkenvinduet.

En lang gangvei

en lekeplass

masse rare mennesker til og fra jobb eller butikken

turgåere

ned i naboens (under meg) blomsterkasse, og inn på verandaen deres, uff og uff, masse rart der, hehe

en parkeringsplass

mange biler (pga ombygging i garasjen, som jeg også ser), står det biler overalt, tom på gresset og på fotballbanen som jeg såvidt kan skimte mellom mange fargerike trær ..

barn som leker

løpende folk som prøver (tror de) å rekke t-bane eller buss...

(må ta en titt for sikkerhets skyld, i tilfelle det er noe jeg har glemt) vent litt...

Im back :wink: ok, en søppelkasse

en kontainer

noen lyktestolper her og der

leser du fortsatt??bra :wink:

..og på min egen veranda ser jeg et bord, et par stoler, en el. grill, et tørkestativ med klær og sengetøy

blomster (bare kaktuser siden de er de eneste blomstene jeg klarer å holde liv i) , hehe

stearinlys (det må man ha i still, mørke høstkvelder/netter...

Takk for at du leste dette....du er tålmodig... :blunke: ...og jeg er det motsatte, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...