Gjest KateW Skrevet 10. juni 2010 #41 Skrevet 10. juni 2010 Nei, bare om de er nyskilte og du er årsaken til bruddet. Og det er vel den situasjonen du kjenner, Steinar, så da har du vel ikke så mange andre normale situasjoner å samenligne med?
Lassie Skrevet 10. juni 2010 #42 Skrevet 10. juni 2010 Ja, jeg er venn med exen. Og mannen min er også blitt godt kjent med exen min, og jeg er venninne med den nye samboeren hans. Exen og jeg snakkes på tlf i ny og ne, og drar på beaøk til hverandre når det passer (alle sammen). Mange som synes dette er rart, særlig familien min. Men vi bryr oss i grunnen ikke om det siden både min mann og exens nye samboer, og jeg og exen, trives i hverandres selskap som venner og har det veldig hyggelig sammen. Tross alt så delte exen og jeg mange år sammen av livet vårt og vi "skiltes" som venner, hadde ikke noe uoppgjort med hverandre.
Go'jenten Skrevet 10. juni 2010 #43 Skrevet 10. juni 2010 Nei, jeg har ingen kontakt med eksen. Ønsket opprinnelig dette, fordi jeg ikke ser noen grunn til å unngå hverandre. Men når han oppfører seg som en komplett idiot når jeg treffer tilfeldig på han, så gidder jeg ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2010 #44 Skrevet 10. juni 2010 Nei, jeg har ingen kontakt med eksen. Ønsket opprinnelig dette, fordi jeg ikke ser noen grunn til å unngå hverandre. Men når han oppfører seg som en komplett idiot når jeg treffer tilfeldig på han, så gidder jeg ikke. Hva er "komplett idiot"?
Gjest stillness Skrevet 11. juni 2010 #45 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Nei,men om jeg treffer på han så slår jeg av en prat. I mitt forrige forhold vil heller si at det var han som var mest opptatt av å bli venner med meg etter vi slo opp(var jeg så dumpet han).Det var ikke jeg så veldig interessert i,men jeg er voksen nok til å være hyggelig om vi treffer på hverandre. Endret 11. juni 2010 av stillness
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #46 Skrevet 11. juni 2010 Har null kontakt med eker. Mye av grunnen er nok at rett etter bruddet så mente han at vi kunne være sengekamerater selv om jeg hadde fått meg ny kjæreste. Og når man ikke forstår et "nei" eller forstår at det er over så gidder jeg ikke å ha kontakt + at det er jo en grunn eller flere som gjorde at han ble en eks.
Steinar40 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #47 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Har null kontakt med eker. Mye av grunnen er nok at rett etter bruddet så mente han at vi kunne være sengekamerater selv om jeg hadde fått meg ny kjæreste. Og når man ikke forstår et "nei" eller forstår at det er over så gidder jeg ikke å ha kontakt + at det er jo en grunn eller flere som gjorde at han ble en eks. Altfor mange mannfolk i et nøtteskall (uthevet over). Endret 12. juni 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #49 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er venn med både min og mannnen min sin x. Best for både barna og oss
Ella_Grey Skrevet 13. juni 2010 #50 Skrevet 13. juni 2010 Nei, jeg er ikke venn med ekser. Mitt forhold til ekser varierer mellom det å være på hils hvis man tilfeldig møtes, og komplett ignorering.
Neala Skrevet 13. juni 2010 #51 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er ikke venn med noen av mine ekser. Jeg er ikke på talefot med den ene, men med den andre kan jeg godt si hei når vi møtes. Dette har gått ut ifra hvordan det ble slutt mellom oss, og hvordan forholdet hadde vært - og selfølgelig om den andre er villig til å ha et normalt vennskapsforhold.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #52 Skrevet 16. juni 2010 Av samme grunn som tidligere nevnt i en annen tråd er jeg ikke venn med de fleste av eksene mine pga. at de har Steinarlogikk...
Anjah Skrevet 16. juni 2010 #53 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg var venn med min eks. Vi ble sammen igjen for tre år siden, giftet oss i fjor, og til høsten venter vi vårt første barn sammen Sånn kan det gå, gitt! I dag har jeg ingen andre ekser i omgangskretsen, bare så det er sagt! Anjah Endret 16. juni 2010 av Anjah
superior Skrevet 16. juni 2010 #54 Skrevet 16. juni 2010 Vi skiltes som gode venner, og hadde et bra vennskapsforhold - så bra at vi prøvde igjen, noe jeg ikke angrer på.
Steinar40 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #55 Skrevet 16. juni 2010 Av samme grunn som tidligere nevnt i en annen tråd er jeg ikke venn med de fleste av eksene mine pga. at de har Steinarlogikk... Ja, og Steinarlogikk betyr da at man ikke er venner med ekser. Det er helt logisk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #56 Skrevet 17. juni 2010 Å være venn med ekser tror jeg er lettere når man er single.
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #57 Skrevet 17. juni 2010 Å være venn med ekser tror jeg er lettere når man er single. Ja, det stemmer helt sikkert, ettersom en ny kjæreste ikke vil like dine ekser.
Gjest KateW Skrevet 18. juni 2010 #58 Skrevet 18. juni 2010 Steinar, jeg har to ekser som ble kompiser GJENNOM meg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #59 Skrevet 18. juni 2010 Ja, det stemmer helt sikkert, ettersom en ny kjæreste ikke vil like dine ekser. Min erfaring sier du har rett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #60 Skrevet 18. juni 2010 Steinar, jeg har to ekser som ble kompiser GJENNOM meg... Og jeg har to ekser som hater hverandre gjennom meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå