Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor? Jeg syns det er galskap, idioti, svakt, meningsløst og verdiløst. Noe så teit kan bare kvinnfolk finne på - tenker jeg. En god eks er intet annet enn historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 8. juni 2010 #2 Del Skrevet 8. juni 2010 Nope. Er ikkje venn med noen av mine ekser. Er ikkje nødvendigvis uvenn med de heller, men eg har verken lyst eller behov for å snakke med de eller henge med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. juni 2010 #3 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei, er ikke venn med en eks. Har en eks som gjerne ville være venn, men jeg synes virkelig ikke det fungerer. Jeg liker å se på de som et avsluttet kapittel. Jeg kan omgås med de om vi treffes i ulike sammenhenger i fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 8. juni 2010 #4 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hvorfor? Jeg syns det er galskap, idioti, svakt, meningsløst og verdiløst. Noe så teit kan bare kvinnfolk finne på - tenker jeg. En god eks er intet annet enn historie. Man må vel være to for å kunne være venner.. så da regner jeg med at mannen også er teit hvis han er venn med sin eks. Eller er dt viktig å uttrykke hvor teite kvinner er hele tiden? Nei, jeg har ingen kontakt med ekser. Nå spørs det litt hva som regnes som eks også. Teknisk sett har jeg vel ingen ekser. Endret 8. juni 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Man må vel være to for å kunne være venner.. så da regner jeg med at mannen også er teit hvis han er venn med sin eks. Eller er dt viktig å uttrykke hvor teite kvinner er hele tiden? Nei, jeg har ingen kontakt med ekser. Nå spørs det litt hva som regnes som eks også. Teknisk sett har jeg vel ingen ekser. Ja, det er ikke noen forskjell på kvinner og menn sånn sett. Men jeg tror at kvinner er mer interessert i å være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<CupCake> Skrevet 8. juni 2010 #6 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er ikke venner med noen av mine exer, noen av dem jeg snakker med av og til med det er bare sånn høffelighets greie når de tar kontakt. Men ellers - nei, har ingen interesse av det, er jo alltid en grund til at vi slo opp så og det er som regel en grund som er sterk nok til at vi ikke er venner heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #7 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke venn med noen av de i den forstand at vi møtes eller finner på ting sammen. Men slår gjerna av en prat om vi møtes tilfeldig på gaten, har ikke noe uvennskap med noen av dem.( kun 1 unntak jeg aldri ville hilset på om jeg traff ham på gata engang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juni 2010 #8 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei. Ekser ignoreres fullt og helt til evig tid. Unntaket er mor til mine barn da hun er mor til mine barn. Finnes det ikke barn i bildet så er det komplett uforståelig at en orker å vie en eks noen som helst form for oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juni 2010 #9 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, det er jeg. Har ikke noe uoppgjort med han. Syns det er greit å være venn med han. Vi var sammen i mange år. Vi er ikke omgangsvenner, men kan snakke både med hans nye kone og resten av familien. Skjønner ikke helt at det gjør noe så lenge man er ferdig med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 8. juni 2010 #10 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er venn med to av eksene mine De andre, not so much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 8. juni 2010 #11 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er venn med ekser. I løs betydning av ordet "venn", henger ikke med noen av dem daglig (akkurat nå i hvert fall) men har kontakt og det er god stemning. Det har ikke vært min idé, det er de som holder kontakt som oftest. Jeg er jo tross alt jævlig kul. Bør kanskje legge til at jeg ikke har hatt så ekstremt seriøse forhold i mitt liv, og vi har skiltes som venner. Bortsett fra et par som var litt mer alvorlige, og hvor jeg på et tidspunkt hverken trodde eller håpte vi kom til å være venner etterpå, men det ble vi jammen likevel. Igjen på deres initiativ. Jeg er bare helt over noe når jeg er helt over noe. Dvs at jeg er helt over både varme følelser OG bad feelings, ingen bitterhet og ingen grunn til å hate eller holde seg unna. Så er eksen en kul fyr, så tar jeg gjerne en pils med han jeg. Noen folk kan pga følelsesmessig umodenhet etc være noe herk å være sammen med, men like fullt dritkule å henge med. Det var en grunn til at det ble slutt, men det var jo også en grunn til at man ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juni 2010 #12 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, jeg er venner med min aller første eks. Vi fungerte bedre som venner enn kjærester. Så vi har holdt kontakten og møtes et par ganger i året. Og min siste eks er jeg venner med. Vi har felles venner. Men vi har mye til felles og kan ha det morsomt sammen, selvom vi har vært kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 8. juni 2010 #13 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke venn med noen av de i den forstand at vi møtes eller finner på ting sammen. Men slår gjerna av en prat om vi møtes tilfeldig på gaten, har ikke noe uvennskap med noen av dem. Signerer. Men å slå av en prat hvis man tilfeldigvis treffes har ingenting med vennskap å gjøre. Har ingen interesse av å pleie kontakt med noen av mine ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #14 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg er venn med et par av mine ekser, der vi kjemien ble borte og vi endte opp som venner før forholdet egentlig var over. De andre er jeg ikke venner med, bortsett fra at jeg har et par av dem på faceboook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det noen som tenker på at en ny kjæreste vil ønske dine ekser ditt peppern gror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essi89 Skrevet 9. juni 2010 #16 Del Skrevet 9. juni 2010 Er ikke VENN med noen ekser, nei... Det er en jeg godt kan slå av en prat med, men ikke som jeg faktisk ville vurdert å ringe for å finne på noe. Vi er mer bekjente nå, selv om det er 4 år siden det ble slutt og det hele var en typisk "tenårings-flørt". Den andre har jeg seriøse problemer med å respektere, og den dagen jeg nå skulle gå forbi ham på gata hadde jeg nok gått rett forbi med godt mot. Han bor i USA så sjansen er ikke akkurat stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 9. juni 2010 #17 Del Skrevet 9. juni 2010 Eg er venn med tre av mine eksar, alle tre forholda ligg meir enn tjue år tilbake i tid. (Ja, eg er ei moden kvinne. ;-)) Eg har vore i bryllupet til to av dei, og alle tre var i mitt. Den eine er eg så nær at vi møtest for å prate om laust og fast med jamne mellomrom. Den andre treff eg i sosiale samanhengar og då har vi det alltid veldig ok. Den tredje ringer meg ein gong i blant, og vi sjåast hos broren min, som er hans kompis. Også heilt ok, sjølv om det forholdet var det mest kompliserte og konfliktfylte av dei tre. Eg har ikkje møtt nokon menn som syns at dette er problematisk. Alle tre forholda er avklarte, avslutta for lenge sidan og begge partar oppfører seg heilt normalt i nærleiken av kvarandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2010 #18 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det noen som tenker på at en ny kjæreste vil ønske dine ekser ditt peppern gror? Om jeg treffer en mann som har et godt forhold til en eks, så tenker jeg at han er voksen og fornuftig. Noen mennesker passer ikke i par, men de kan fungere i et samarbeid om eksempelvis barn i ettertid. Jeg stiller meg langt mer tvilende til menn som omtaler eksen som "Ho fitta!" mens ungene hører på. Selv har jeg noen ekser jeg fortsatt er kjempeglad i, noen jeg ikke har kontakt med, noen jeg er kompis med, noen jeg ikke ønsker kontakt med og noen jeg er på hils med. Det er en grunn til at de er ekser, men grunnene er like ulike som mennene, så man kan ikke si at "alle ekser er like og de kan man ikke være venner med!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 9. juni 2010 #19 Del Skrevet 9. juni 2010 1 eks snakker jeg med ang barn, nr 2 kun mail, sms angående barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliisa Skrevet 9. juni 2010 #20 Del Skrevet 9. juni 2010 Mener du ekser man har vært på noen dater med eller ordentlige ekser man har vært sammen med en god stund? Jeg har to ekser som jeg faktisk kan kalle noen av mine beste venner Han ene fikk kreft rett etter at det ble slutt mellom oss, så jeg flyttet inn igjen og pleiet han en stund. Han andre delte jeg vennegjeng med og vi hadde ikke noe vondt brudd, så vi forble venner og omgåes fremdeles i dag på en helt vanlig måte. De jeg har hatt sære og vonde brudd med, har jeg ingen interesse av å omgåes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå