Sequax Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg håper det God helg Vi gleder oss til graviditetsboka di er på plass! God helg til deg også! Fin ticker du har fått deg! Håper du har en fin helg!! Hehe...ja, jeg fikk da endelig til den derre ticker'n jeg, også... :rødme: Og apropos tickere...min lille huleboers hjerte har begynt å tikke idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 13. juni 2010 I dag er det skikkelig innekosesøndag...det pøsregner og er småkaldt. Nå sitter jeg her og tenker på min lille huleboer og drikker en kopp varm kaffe ( koffeinfri.. ) Håper alle har en koselig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. juni 2010 #123 Del Skrevet 13. juni 2010 Åh, hørtes koselig ut! Tenk a', det kommer til å skje så mye rart med det lille nurket fremover! Om noen uker kan du begynne å se litt mage, også merker du bevegelse, og så merker pappaen bevegelse, og den går fra liten, uidentifisert klumpedeis til et lite menneske! Åh, jeg var visst litt verpesjuk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 13. juni 2010 #124 Del Skrevet 13. juni 2010 Og tenk på lukta!! Den nydelige, rene lukta av baby :rødme: Joiner Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juni 2010 #125 Del Skrevet 13. juni 2010 Joiner både Pingting og Gaby jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 14. juni 2010 Skjønner godt at dere er verpesjuke, jeg...for jeg er det sjøl! Tipper at graviditetsbøkene deres ramler inn en etter en...? Åh-.--jeg er utålmodig etter at barnet skal komme ut...allerede!! Hvordan skal dette gå? Jeg må si jeg gleder meg til å merke det litt mer enn jeg gjør. Jeg kjenner jo en del stikkinger og stramminger der nede, men det blir nok litt mer virkelig når magekulen begynner å komme fram! :rødme: Angående babylukt: er det én lukt i denne verden som får kvinners eggstokker og verpesjuke til å danse samba, så er det vel den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2010 #127 Del Skrevet 14. juni 2010 Angående babylukt: er det én lukt i denne verden som får kvinners eggstokker og verpesjuke til å danse samba, så er det vel den!! Det er det Så jeg gleder meg til i sommer da jeg drar hjemover på ferie, for da skal jeg hilse på noen venner og trekke til meg all luft mulig fra deres nyproduserte baby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er det Så jeg gleder meg til i sommer da jeg drar hjemover på ferie, for da skal jeg hilse på noen venner og trekke til meg all luft mulig fra deres nyproduserte baby :rødme: Ååååå! :rødme: Bare tenk deg den gode lukta av andres baby og tanken på at din egen baby kommer til å lukte 1000 ganger bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 #129 Del Skrevet 14. juni 2010 Åååå... babylukt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. juni 2010 #130 Del Skrevet 14. juni 2010 Ååååå! :rødme: Bare tenk deg den gode lukta av andres baby og tanken på at din egen baby kommer til å lukte 1000 ganger bedre Åhh... Og så kan du lukte på den 24-7!!! :rødme: *legge en slagplan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 14. juni 2010 Babylukt, babyføtter, babyhår.... :rødme: Gleder meg, jeg!!! Gaby: syns du må få overbevist gubben din snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. juni 2010 #132 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Åååå de små tærne :rødme: Og de fine små klynkelydene.. Skal øve meg på å se overbevisende ut: I'll make him an offer he can't refuse Endret 14. juni 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 14. juni 2010 Åååå de små tærne :rødme: Og de fine små klynkelydene.. Skal øve meg på å se overbevisende ut: I'll make him an offer he can't refuse " du trenger bare å skifte tissebleiene, assa! " Noe sånt du hadde tenkt å friste med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. juni 2010 #134 Del Skrevet 14. juni 2010 Ikke pokker må nok tenke litt på argumentene her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juni 2010 #135 Del Skrevet 14. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 14. juni 2010 Du får heller friste med babylukt og familiekos...hva kan vel være mer intimt mellom to mennesker enn det å få barn sammen...? :rødme: Lirk av deg litt fin Sequax-poesi, så skal du se at gubben smelter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 15. juni 2010 5 uker og 4 dager på vei...og jeg har allerede gått opp to kilo....er dette vanlig......? Syns det var litt vel drøyt med flere kilo allerede, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #138 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja..da er det offisielt: jeg har fått SØTHUNGER. Må ha, bare måååå ha! Is, sjokolade......og helst mye. Hele dagen! Flere gravide her med søtkick ? :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. juni 2010 #139 Del Skrevet 15. juni 2010 ...teller ikke-gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #140 Del Skrevet 15. juni 2010 Kunne nesten tenkt meg søtkick, jeg liker ikke is engang lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå