Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg håper det :jepp:

God helg :klemmer:

Vi gleder oss til graviditetsboka di er på plass! :jepp: God helg til deg også! :klemmer:

Fin ticker du har fått deg! ;)

Håper du har en fin helg!!

Hehe...ja, jeg fikk da endelig til den derre ticker'n jeg, også... :rødme:

Og apropos tickere...min lille huleboers hjerte har begynt å tikke idag... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er det skikkelig innekosesøndag...det pøsregner og er småkaldt. Nå sitter jeg her og tenker på min lille huleboer og drikker en kopp varm kaffe ( koffeinfri..;) ) :kaffekopp:

Håper alle har en koselig søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hørtes koselig ut! Tenk a', det kommer til å skje så mye rart med det lille nurket fremover! Om noen uker kan du begynne å se litt mage, også merker du bevegelse, og så merker pappaen bevegelse, og den går fra liten, uidentifisert klumpedeis til et lite menneske!

Åh, jeg var visst litt verpesjuk i dag :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere er verpesjuke, jeg...for jeg er det sjøl! :ler: Tipper at graviditetsbøkene deres ramler inn en etter en...? :jepp:

Åh-.--jeg er utålmodig etter at barnet skal komme ut...allerede!! :ler: Hvordan skal dette gå? :fnise:

Jeg må si jeg gleder meg til å merke det litt mer enn jeg gjør. Jeg kjenner jo en del stikkinger og stramminger der nede, men det blir nok litt mer virkelig når magekulen begynner å komme fram! :rødme:

Angående babylukt: er det én lukt i denne verden som får kvinners eggstokker og verpesjuke til å danse samba, så er det vel den!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående babylukt: er det én lukt i denne verden som får kvinners eggstokker og verpesjuke til å danse samba, så er det vel den!! :fnise:

Det er det :jepp: Så jeg gleder meg til i sommer da jeg drar hjemover på ferie, for da skal jeg hilse på noen venner og trekke til meg all luft mulig fra deres nyproduserte baby :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det :jepp: Så jeg gleder meg til i sommer da jeg drar hjemover på ferie, for da skal jeg hilse på noen venner og trekke til meg all luft mulig fra deres nyproduserte baby :rødme:

Ååååå! :rødme: Bare tenk deg den gode lukta av andres baby og tanken på at din egen baby kommer til å lukte 1000 ganger bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! :rødme: Bare tenk deg den gode lukta av andres baby og tanken på at din egen baby kommer til å lukte 1000 ganger bedre ;)

Åhh... Og så kan du lukte på den 24-7!!! :rødme:

*legge en slagplan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylukt, babyføtter, babyhår.... :rødme: Gleder meg, jeg!!!

Gaby: syns du må få overbevist gubben din snart! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå de små tærne :rødme: Og de fine små klynkelydene..

Skal øve meg på å se overbevisende ut: :glare:

I'll make him an offer he can't refuse :ler:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå de små tærne :rødme: Og de fine små klynkelydene..

Skal øve meg på å se overbevisende ut: :glare:

I'll make him an offer he can't refuse :ler:

:ler:

" du trenger bare å skifte tissebleiene, assa! "

Noe sånt du hadde tenkt å friste med...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får heller friste med babylukt og familiekos...hva kan vel være mer intimt mellom to mennesker enn det å få barn sammen...? :rødme:

Lirk av deg litt fin Sequax-poesi, så skal du se at gubben smelter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 uker og 4 dager på vei...og jeg har allerede gått opp to kilo....er dette vanlig......? Syns det var litt vel drøyt med flere kilo allerede, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..da er det offisielt: jeg har fått SØTHUNGER. Må ha, bare måååå ha! Is, sjokolade......og helst mye. Hele dagen! :sukk: Flere gravide her med søtkick ? :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...