Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

Gaby: pp 20 ? Da skal du se spira sitter snart! :)

Eh... Nei.. Altså.. Det jeg prøver på, er å overtale mannen til at vi skal begynne å prøve.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... Nei.. Altså.. Det jeg prøver på, er å overtale mannen til at vi skal begynne å prøve.

:fnise:

Hehe...;) Sånn å forstå :)

Vel, lykke til med overtalinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.06.10

To dager etter positiv g-test!

Humøret er på topp, kjenner litt bobling i magen av og til. Sovner tidlig og våkner tidlig ;). Har vært på do om natta siste par nettene, men det kan være fordi jeg rett og slett har drukket for mye.

Har veid meg og målt livvidden idag og ført det opp i den kjempefine graviditetsjournalen jeg fikk av min kjære i går.

Kosttilskudd: Lifeline for gravide.

:)

Jeg er 4+5 idag.

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bebis i magen! :hoppe:

Tusen takk!! Du har to måneders forsprang på meg, du! :gjeiper:

Innom for å si: Gratulerer så masse!!! Er det ikke herlig?? :strix: :rødme:

Det er helt vidunderlig!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de to mnd. har gått fort, det skal jeg love deg. Det virket så laaaaaangt frem i tid da jeg var helt i begynnelsen, men nå skjønner jeg ikke hvor de er blitt av..

Men det har jo vært mottoet mitt hele tiden; vi føler at tiden går sakte når vi ser fremover, men ser vi bakover, går den som regel fortere enn vi skulle ønske.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de to mnd. har gått fort, det skal jeg love deg. Det virket så laaaaaangt frem i tid da jeg var helt i begynnelsen, men nå skjønner jeg ikke hvor de er blitt av..

Men det har jo vært mottoet mitt hele tiden; vi føler at tiden går sakte når vi ser fremover, men ser vi bakover, går den som regel fortere enn vi skulle ønske.

Ja, kan jeg tenke meg...ni måneder kommer vel til å gå fort som bare det og før jeg rekker å tenke meg om sitter jeg vel der med et lite nurk i armene... :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der oppdaget jeg plutselig boka di :kari:

Gratulerer masse!

:strix::roser:

Suzy! Så koselig!

Tusen takk for gratulasjoner og roser....prøver fortsatt å venne meg til tanken på at jeg skal bli mor.....det er vilt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy! Så koselig!

Tusen takk for gratulasjoner og roser....prøver fortsatt å venne meg til tanken på at jeg skal bli mor.....det er vilt!! :ler:

Det ER villt - husker enda veldig godt min egen reaksjon og alle tanker og følelser (enda det er nitten år siden!). Men det er gøy og det er en tid du aldri får tilbake, så kos deg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER villt - husker enda veldig godt min egen reaksjon og alle tanker og følelser (enda det er nitten år siden!). Men det er gøy og det er en tid du aldri får tilbake, så kos deg med den.

Takk, det skal jeg gjøre...men enda prøver jeg bare å venne meg litt til tanken ( og jeg tenker jo ikke på noe annet ). Jeg prøver å forestille meg selv som mor...gikk tur med bikkja i stad og så for meg Sequax med en liten babybjørn foran som klorer seg opp stier i skogen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått "kviser" i munnen under graviditeten ? Har hatt flere blemmer/kviser i munnhulen de siste ukene... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du husket å ta magebilde også? :) Jeg angrer litt på at jeg ikke tok flere i starten. Og at jeg ikke var litt mer konsekvent ang bakgrunn og bekledning :jepp:

Jeg har ikke hatt noe blemmer i munnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat kvise, men i går hadde jeg en væskefylt blemme i munnen. Jeg måtte tygge på den da (klarte ikke la være :sjenert: ), og da kom noe vann-lignende ut. Høres det ut som det du har?? Jeg trodde ikke det hadde noen sammenheng med grviditeten, men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påminnelse om magebilde, Pupsi! Jeg har febrilsk lett rundt på nettet etter 20 ukers-mager, er veldig spent på om brudekjolen kommer til å passe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du husket å ta magebilde også? :) Jeg angrer litt på at jeg ikke tok flere i starten. Og at jeg ikke var litt mer konsekvent ang bakgrunn og bekledning :jepp:

Jeg har ikke hatt noe blemmer i munnen :)

Hmm..magebilde ? Bilde av magen nå, og så ett hver uke eller noe, kanskje ? Er det det du mener...? :gjeiper:

Ikke akkurat kvise, men i går hadde jeg en væskefylt blemme i munnen. Jeg måtte tygge på den da (klarte ikke la være :sjenert: ), og da kom noe vann-lignende ut. Høres det ut som det du har?? Jeg trodde ikke det hadde noen sammenheng med grviditeten, men man vet jo aldri...

JA!! Akkurat en sånn en!! Og den kommer tilbake og tilbake!

Jeg svetter også veldig om natten nå, selv om vi har air-con... :sjenert:

Jeg skal på første kontroll 01.07..noen som vet om legen tar UL, da ?

Takk for påminnelse om magebilde, Pupsi! Jeg har febrilsk lett rundt på nettet etter 20 ukers-mager, er veldig spent på om brudekjolen kommer til å passe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...