cypress Skrevet 9. juni 2010 #101 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har spist en halv kylling, en pose potetstappe og en halv (stor) skjokoladeplate.... Burde sikkert gått en tur jeg og, men her blir det bare natta.. God natt, og sov godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 10. juni 2010 God ettermiddag! I dag er jeg 4 uker og 6 dager på vei! Den lille huleboeren min driver og smir seg hjerterør der nede og får plass på tuppen av en kulepenn Jeg har brystvorter som står som noen steinharde knopper idag...ømme som fy!! Samboer har blitt advart mot å komme for nærme den regionen de nærmeste dagene/ukene..(?) eller hvor lang tid det tar før jentene oppfører seg normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har spist en halv kylling, en pose potetstappe og en halv (stor) skjokoladeplate.... Burde sikkert gått en tur jeg og, men her blir det bare natta.. God natt, og sov godt!! Godt det ikke bare er meg! Hvilket kosttilskudd tar du, forresten ? Jeg tar Lifeline for gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #104 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg kjøpte faktisk et jeg fant i USA da jeg var der for et par uker siden, så det finnes nok ikke her til lands. Jeg fikk virkelig bevist at alt er større i USA da, for de inneholder dobbelt så mye folsyre som de norske tilskuddene (800 mcg). Jeg spurte legen om det gjorde noe, men det gjorde det heldigvis ikke. Legen min anbefalte meg også å ta omega-3, så da tar jeg det og. Det finnes noen piller som har både omega-3 og folat i seg, de tok jeg før jeg ble gravid. Edit: Ser nå at Lifeline som du tar også inneholder Omega-3. Det er bra! Endret 10. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) PUH!! Greide å gå meg vill oppi skogen! Har traska i 2,5 time med bikkja, så det får holde med for en dame for en dag... Nå har jeg spist linser og røkte pølser med spinat, løk og hvitløk...kommer sikkert til å snart, selv om jeg egentlig burde ha pugga litt geometri isteden Cypress: ja, de Lifeline-pillene skal visst være nøye gjennomtenkt og sammensatt for oss vordende mødre, så da får vi satse på det! Pillene ( 4 stk.daglig! ) ligger i en søt,liten porsjonspose for hver dag Jupp, USA slår på stortromma, som vanlig! Grunnen til at damene der borte må ha dobbel dose folsyre er fordi de er dobbelt så store som oss.....nei, nå var jeg stygg! Red: formuleringsfeil Endret 10. juni 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå har jeg plukka blomster i skogen og drømt meg bort...jeg så for meg ei lita jente som kom hjem til mor med en bukett av ballblom, sankthansblomster, skogstjerner, smørblomst og hundekjeks... :rødme: Som dere sikkert skjønner er det akkurat den kombinasjonen av skogblomster jeg nettopp har plukka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. juni 2010 #107 Del Skrevet 10. juni 2010 Snart skal jentene våre (eller guttene) plukke blomster til oss, Sequax! Jeg er 6 uker på vei i dag :rødme: Tror jeg da... Jeg tar bare folat jeg, kanskje jeg burde ta disse Lifeline som dere snakker så varmt om? Gjør sikkert ikke noe med litt ekstra tilskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 10. juni 2010 Snart skal jentene våre (eller guttene) plukke blomster til oss, Sequax! Jeg er 6 uker på vei i dag :rødme: Tror jeg da... Jeg tar bare folat jeg, kanskje jeg burde ta disse Lifeline som dere snakker så varmt om? Gjør sikkert ikke noe med litt ekstra tilskudd. Tenk deg så koselig å få en søt, liten bukett som er varm nederst fra ei lita neve! :rødme: Gratulerer med seks uker på vei!! Jeg veit ikke om det er nødvendig med noe mer enn folat, kanskje du skulle tatt omega-3 i tillegg ? Jeg syns det er veldig greit med en "full pakke" så får jeg i meg mye bra for huleboer'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. juni 2010 #109 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg tok også Lifeline og synes det var ganske greit å få i meg litt ekstra vitaminer og sånn, spesielt siden jeg slet sånn med maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 11. juni 2010 Litt forvirring: babyverden.no sier jeg er 5 uker på vei idag, men jeg var da visselig 4 + 6 der i går ? :klø: Er ikke ei uke på 7 dager mer, nå, eller...? Regnes ei svangerskapsuke som 6 dager...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. juni 2010 #111 Del Skrevet 11. juni 2010 Joda, men man teller 5+0, 5+1 osv. Så det du ville sagt var 4+7 = 5+0. Det handler om fullgåtte uker/dager nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 11. juni 2010 Aha!! Vel, da er jeg 5 uker på vei idag!! Takk, Iril!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2010 #113 Del Skrevet 11. juni 2010 Grattis med 5 uker!! Det går framover!! (Selv om jeg syns det går sakte innimellom... Og det tenker jeg allerede nå ved 8, tenk hvordan det blir etter hvert!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juni 2010 #114 Del Skrevet 11. juni 2010 5 uker Syntes ikke det er lenge siden jeg var det selv Tiden går superfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 11. juni 2010 #115 Del Skrevet 11. juni 2010 Vi er så heldige som er gravide, kommer ikke over den tanken. Jeg sutrer og klager over kvalme og halsbrann, men når alt kommer til alt, så er det jammen meg verdt det. Er kjapt innom for å ønske god helg, tror denne helgen kommer til å fly, men jeg skal nok klare å snike meg innom. Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juni 2010 #116 Del Skrevet 11. juni 2010 5 uker Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. juni 2010 #117 Del Skrevet 11. juni 2010 5 uker! Håper du får en knallhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 12. juni 2010 Grattis med 5 uker!! Det går framover!! (Selv om jeg syns det går sakte innimellom... Og det tenker jeg allerede nå ved 8, tenk hvordan det blir etter hvert!!) Sakte, ja!! :dåne: ( og jeg har nettopp funnet ut om graviditeten! ) 5 uker Syntes ikke det er lenge siden jeg var det selv Tiden går superfort! Tusen takk for femukers-dansen, Pupsi! Foreløpig må jeg holde med Cypress og si at tiden går saaaaakte...men når man tenker tilbake så har den kanskje ikke gått så treigt allikevel ? Vi er så heldige som er gravide, kommer ikke over den tanken. Jeg sutrer og klager over kvalme og halsbrann, men når alt kommer til alt, så er det jammen meg verdt det. Er kjapt innom for å ønske god helg, tror denne helgen kommer til å fly, men jeg skal nok klare å snike meg innom. Goood helg Vi er kjempeheldige! Og, så koselig det er å skrive ned tanker og diskutere med dere jentene her inne 5 uker Håper du får en flott helg Snart er du på vei også! 5 uker! Håper du får en knallhelg! Takk for blomsten! Ha en herlig helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. juni 2010 #119 Del Skrevet 12. juni 2010 Snart er du på vei også! Jeg håper det God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. juni 2010 #120 Del Skrevet 12. juni 2010 Fin ticker du har fått deg! Håper du har en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå