Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Becky: Uff, jeg sliter alltid med sånne datagreier...Jeg greide å kopiere linken, men hvordan får jeg endra navn ? Den ble hetende en lang remse med navn..... :sukk: :dåne:

( Pingting....ikke le deg ihjel, nå.... :ler: )

Du har klart det før siden du har lagt inn link på graviditetsboken din. Jeg er dårlig på datagreier selv jeg assa. Har mye å gjøre det at jeg rett og slett ikke er så interessert + litt lat og ikke gidder å sette meg inn i ting. Har heller ikke forutsetninger for å bli veldig flink til dette. Er bare gald for at jeg var ung da pc'en kom. Får mye gratis pga det. Tror jeg hadde skjønt veldig lite om jeg var "voksen" nå.

Uansett: Skriv inn "tippeliste" (uten anførseltegn ;) ) eller hva du vil kalle linken under URL-adressen du limte inn. Tror det står "Min tekst" (?) der :klø: : Skal dobbeltsjekke. Bare spør igjen hvis jeg forklarte meg dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hjelpa, Becky...men hvor står det lenketekst ? Hmm... :klø:

Trykk på ikonet som heter "sett inn lenke". Det er ved siden av smilefjeset og ser ut som en liten lenke med et plusstegn. Da kommer det opp et nytt vindu der det står hvor man skal lime inn adressen og hvor man skal skrive inn lenketekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søta! :ler:

Skal ikke le så mye, tipper heller jeg: gutt! (mest for å jevne ut tippestatistikken litt, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og oppdaterer meg og :hoppe: litt for at du er over 15 ukerr på vei! Tiden går jammen meg fort. :nigo:

Jeg tipper gutt jeg også forresten. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søta! :ler:

Skal ikke le så mye, tipper heller jeg: gutt! (mest for å jevne ut tippestatistikken litt, hehe)

:vinke: Innom og oppdaterer meg og :hoppe: litt for at du er over 15 ukerr på vei! Tiden går jammen meg fort. :nigo:

Jeg tipper gutt jeg også forresten. :sjenert:

Det er notert!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tippinga, jenter! :) Det er notert!

I dag regner det noe skikkelig! Egentlig litt koselig med ruskevær, syns nå jeg.... :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruskevær er fint det, enten når man ligger i en god, varm seng og hører regnet mot ruta, eller når man kan krype opp i sofaen med et pledd og en bok :happy:

Noen planer for dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskevær er fint det, enten når man ligger i en god, varm seng og hører regnet mot ruta, eller når man kan krype opp i sofaen med et pledd og en bok :happy:

Noen planer for dagen? :)

Jeg har hatt besøk av bestisen min i helga! :jepp: Vi har kosa oss skikkelig i ruskeværet! Film og god mat! :spise:

Har du hatt en fin helg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er superspennende med UL!! :hoppe:

Kan ikke skjønne at jeg er så langt på vei allerede, da men...Tiden går så utrolig fort og samtidig såååååå sakte!

Jeg merker ikke så mye bevegelse der nede enda...noen sug i magen, har jeg...lurer på om det er den lille som driver og romsterer...

Magen lar også vente på seg..... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...