Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Tror de fleste kan kjenne igjen den følelsen fra et eller annet. Rare menneskehjernen :)

Har du en bra helg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, alle sammen!:)

Nå har jeg ikke vært her på noen dager, for jeg har vært så traaaaaavel! Og når jeg ikke driver med noe, sover jeg......er så trøtt om dagen, og håper det går over snart.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo kjempe fort her inne hos deg :jepp:

Snart 13 uker alt :strix:

Har dere fortalt det til mange nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til alle, ALLE!!!! :jepp::ler:

I dag er siste dagen av første trimester!!!! :strix:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg tre dager inn i mitt andre trimester! Hørte hjertelyden til den lille idag, og to spark!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tre dager inn i mitt andre trimester! Hørte hjertelyden til den lille idag, og to spark!!! :jepp:

*like* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg hørte sparkene, ja, jeg kjente de dessverre ikke...tenk dere den lille foten som utførte de sparkene, a, dere....:rødme:

Har forresten sett på en helt nydelig vogn i dag: basson med søtt hjertedesign. Blå og beige :jepp:

Kjøpte også en flott stelleveske fra Gaia og Co :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten sett på en helt nydelig vogn i dag: basson med søtt hjertedesign. Blå og beige :jepp:

Hvor så dere denne? Jeg har sett på nettsiden deres, og de er jo så fine. Men finner ingen som selger i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en bitteliten fot :rødme:

Må begynne å sjekke ut utstyrsmarkedet jeg og snart. Men kjøpininga må "vente te' freda'n" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååhh :rødme:

Lillebebisen :babyjente:

Ja....:rødme: Tenk deg den lille tassen...stor som en klementin er huleboer'n nå :)

Hvor så dere denne? Jeg har sett på nettsiden deres, og de er jo så fine. Men finner ingen som selger i norge?

Jeg var innom en Babyshop-butikk hvor de solgte Basson-vogner. :jepp: Elsker retrovogner! God, gammeldags VOGN, liksom! :gjeiper:

Ser for meg en bitteliten fot :rødme:

Må begynne å sjekke ut utstyrsmarkedet jeg og snart. Men kjøpininga må "vente te' freda'n" :fnise:

Å, det er jammen meg forvirrende med alt som finnes der ute!! :dåne: Men utrolig morsomt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Babyshop? Den på Slependen? Vil se på vogna jeg også, selv om jeg tviler på at det blir den.. :fnise:

Nei, jeg var innom en tur på Babyshopen på Råholt i Eidsvoll, hvis du vet hvor det er ? Var tilfeldigvis innom der en dag jeg besøkte ei venninne for en stund siden, og fant ut at det var litt av hvert der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Nå begynner jeg så smått å kjenne at magen er annerledes; særlig om morgenen. Den er stram og tung, på en måte! Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen ? Har ikke begynt å få noe særlig mage enda, men den lar vel kanskje vente på seg en måneds tid til, også...?

Ha en god dag, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres kjent ut :Nikke: Var omtrent i uke 14 at jeg begynte å merke at noe var annerledes også :jepp: Merket det spesielt godt om morgenen når jeg hadde full blære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er særlig på morgenen med full blære! :jepp:

Når begynte du å få mage, Pupsi ? Og begynner du å bli klar for å slippe den magen snart ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min begynte vel å komme rundt uke 16 kanskje? Det gikk så gradvis at det er vanskelig å svare på (og så glemmer man fort :sjenert: ). Men jeg syns det var gøy å holde inn magen så mye jeg kunne, da så jeg lettere om det var noe der som ikke kunne holdes inne :jepp:

Og nå er jeg veeeldig klar for å få den bort igjen ja :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...