Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

...teller ikke-gravide? :rolleyes:

:ler:

Litt, så! :fnise:

Kunne nesten tenkt meg søtkick, jeg liker ikke is engang lenger.. :sukk:

Hva er det du gomler mest av, da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen! :)

Nå har søtsuget stillet seg litt, etter x antall iskrem og sjokolader... :kjefte:

Følgende matvarer har jeg hatt økt lyst på i det siste:

-ananas

-prim ( ! )

-iskrem ( på pinne eller i kjeks, aldri boks )

-kokosboller

-sjokolade.

Med andre ord: søte saker...Skal hamstre inn masse frukt og grønt i dag som jeg skal kutte opp i tilgjengelige biter, så kan jeg heller gå og knaske på dem hele dagen. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk frukt slår aldri feil :spise:

Håper du får en kjempeflott dag :)

:klemmer:

I lige måde, Småkjeksen! :klemmer: Har du testa ? Vent litt...*sniker seg over i Småkjeksets dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I lige måde, Småkjeksen! :klemmer: Har du testa ? Vent litt...*sniker seg over i Småkjeksets dagbok*

Føler jeg tester hele tiden jeg :fnise: Men har ikke noe å :hoppe: for enda, så får se om det endrer seg i løpet av helgen eller ikke :jepp:

Får ihvertfall vite noe sikkert mandagen tenker jeg :jepp: Håper ihvertfall det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du mye godt å kose deg med fremover da :ler:

Du får balanseren litt mellom søtt og sunt, man skal unne seg begge deler. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks uker på vei idag! :hoppe:

Blåmor: ja, jeg prøver å spise litt sunt også ;) Hamstra inn masse frukt og grønnsaker i går som jeg skal mumse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk på det! :jepp: Gleder meg til etter at første svangerskapskontroll er ferdig, for da vet man vel litt bedre hvordan det står til der nede ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det og jeg er så trøøøøtt... :sove:

Får besøk av opphavet om ei lita stund, så får vel prøve å holde øyelokkene åpne.... :veslejenta:

Spise, sove, spise, sove, spise...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er den lille huleboer'n så stor at hun får plass på viskelæret av en blyant! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...6 + 1 idag, og jeg kjenner litt mensmurringer...lurer på om det er vanlig, jeg...? :klø: Noen her som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HELT vanlig. Ingenting å bekymre seg for, mine gikk over rundt uke 8, men det er ikke uvanlig at de fortsetter heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HELT vanlig. Ingenting å bekymre seg for, mine gikk over rundt uke 8, men det er ikke uvanlig at de fortsetter heller. ;)

Så bra! Trodde kanskje det bare var vanlig helt i starten! :) Takk, Iril ! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og hadde det i starten. Litt usikker på når det sluttet, men kanskje rundt uke 7?? :klø: Da starter mer stikkende følelse nedi der i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde det i starten. Litt usikker på når det sluttet, men kanskje rundt uke 7?? :klø: Da starter mer stikkende følelse nedi der i stedet.

Ok, greit å vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mensmurringer, 7+2.

Du er bare uka foran meg, så jeg henger meg på dine erfaringer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...