Sequax Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 15. juni 2010 ...teller ikke-gravide? Litt, så! Kunne nesten tenkt meg søtkick, jeg liker ikke is engang lenger.. Hva er det du gomler mest av, da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #142 Del Skrevet 15. juni 2010 Ingenting. Jeg spyr. Det som går ned mest her er vel salt lakris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 16. juni 2010 Ingenting. Jeg spyr. Det som går ned mest her er vel salt lakris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 17. juni 2010 God morgen! Nå har søtsuget stillet seg litt, etter x antall iskrem og sjokolader... Følgende matvarer har jeg hatt økt lyst på i det siste: -ananas -prim ( ! ) -iskrem ( på pinne eller i kjeks, aldri boks ) -kokosboller -sjokolade. Med andre ord: søte saker...Skal hamstre inn masse frukt og grønt i dag som jeg skal kutte opp i tilgjengelige biter, så kan jeg heller gå og knaske på dem hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. juni 2010 #145 Del Skrevet 17. juni 2010 Fersk frukt slår aldri feil Håper du får en kjempeflott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 17. juni 2010 Fersk frukt slår aldri feil Håper du får en kjempeflott dag I lige måde, Småkjeksen! Har du testa ? Vent litt...*sniker seg over i Småkjeksets dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. juni 2010 #147 Del Skrevet 17. juni 2010 I lige måde, Småkjeksen! Har du testa ? Vent litt...*sniker seg over i Småkjeksets dagbok* Føler jeg tester hele tiden jeg Men har ikke noe å for enda, så får se om det endrer seg i løpet av helgen eller ikke Får ihvertfall vite noe sikkert mandagen tenker jeg Håper ihvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 17. juni 2010 #148 Del Skrevet 17. juni 2010 Da har du mye godt å kose deg med fremover da Du får balanseren litt mellom søtt og sunt, man skal unne seg begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 18. juni 2010 Seks uker på vei idag! Blåmor: ja, jeg prøver å spise litt sunt også Hamstra inn masse frukt og grønnsaker i går som jeg skal mumse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2010 #150 Del Skrevet 18. juni 2010 6 uker allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 18. juni 2010 Ja, tenk på det! Gleder meg til etter at første svangerskapskontroll er ferdig, for da vet man vel litt bedre hvordan det står til der nede ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 18. juni 2010 Nå regner det og jeg er så trøøøøtt... Får besøk av opphavet om ei lita stund, så får vel prøve å holde øyelokkene åpne.... Spise, sove, spise, sove, spise...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 18. juni 2010 Idag er den lille huleboer'n så stor at hun får plass på viskelæret av en blyant! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 19. juni 2010 Hmm...6 + 1 idag, og jeg kjenner litt mensmurringer...lurer på om det er vanlig, jeg...? :klø: Noen her som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. juni 2010 #155 Del Skrevet 19. juni 2010 Ja, HELT vanlig. Ingenting å bekymre seg for, mine gikk over rundt uke 8, men det er ikke uvanlig at de fortsetter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 19. juni 2010 Ja, HELT vanlig. Ingenting å bekymre seg for, mine gikk over rundt uke 8, men det er ikke uvanlig at de fortsetter heller. Så bra! Trodde kanskje det bare var vanlig helt i starten! Takk, Iril ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. juni 2010 #157 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg og hadde det i starten. Litt usikker på når det sluttet, men kanskje rundt uke 7?? :klø: Da starter mer stikkende følelse nedi der i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg og hadde det i starten. Litt usikker på når det sluttet, men kanskje rundt uke 7?? :klø: Da starter mer stikkende følelse nedi der i stedet. Ok, greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 19. juni 2010 #159 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har også mensmurringer, 7+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har også mensmurringer, 7+2. Du er bare uka foran meg, så jeg henger meg på dine erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå