Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #41 Del Skrevet 7. juni 2010 Men bar for å sjekke, har du redningsvest til han? Det er viktig at du passer på at han er trygg hvis du går for fisketuren! Og kanskje han har en venn eller to i nabilaget som vil være med og? Det kan være litt leit å bare være med mamma på bursdagen sin Nei, kan har ingen venner. Det er to-tre katter som han "omgås" her, men den omgangen er lite selskapelig, for å si det rett ut. Den består av stirring, fresing og tilløp til slosskamp, så det blir bare menneskevenner på selve dagen. Bilring har han innebygd, den kan kanskje funke som flytehjelp hvis uhellet skulle være ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 7. juni 2010 #42 Del Skrevet 7. juni 2010 Nja, jeg synes det er litt uansvarlig å stole på bilringene, du må huske det at tjukke folk også kan drukne så det er nok ikke annerledes med katter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #43 Del Skrevet 7. juni 2010 Pet, du er min helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #44 Del Skrevet 7. juni 2010 Nja, jeg synes det er litt uansvarlig å stole på bilringene, du må huske det at tjukke folk også kan drukne så det er nok ikke annerledes med katter. Har ikke lyst til å ha på ham vest, jeg synes det ser så teit ut. Jeg satser på at han ikke faller uti. Skulle han forulykke så var han jo lykkelig da det skjedde. Ihvertfall rett før (før han rakk å oppfatte at lysene var i ferd med å blåses ut for hans del). :blåse: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 7. juni 2010 #45 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke lyst til å ha på ham vest, jeg synes det ser så teit ut. Jeg satser på at han ikke faller uti. Skulle han forulykke så var han jo lykkelig da det skjedde. Ihvertfall rett før (før han rakk å oppfatte at lysene var i ferd med å blåses ut for hans del). :blåse: :ler: Hva med badering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 7. juni 2010 #46 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg var i dårlig humør før jeg leste denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #47 Del Skrevet 7. juni 2010 Nå har jeg ruget litt på dette og kommet på en fantastisk forretningside : Kattesand Aktivitetspark (for de som trenger teskje - jeg har stjålet litt fra navnet Kristiansand Dyrepark for å surfe på de positive assosiasjonene). Det er altså en park for de som sliter med det samme som meg og ikke vet hva de skal gjøre på bursdagen til pus (og andre merkedager og jubileer). Det vil jeg tilby følgende: *ballrom *fiskedam *kloreslott *lasershow *pc-rom (både laptoper og stasjonære til å stå, gå, ligge og sitte på) *fuglepark (én fugl pr katt) *musebol (én mus pr katt) *fluerom (ubegrenset antall fluer) *mat (fortrinnsvis lavkarbo (takk for tipset), men alle ønsker imøtekommes innenfor rimelighetens grenser) *urtehage med kattemynte Jeg har også tenkt å inngå en avtale med sykehjemmet her for å få inn noen eldre rullestolbrukere (én pr katt) som kan være fang (grunnen til at jeg vil ha rullestolbrukere er at da er fanget tilgjengelig hele tiden). Det blir jo til gjensidig kos og hygge. Hunkatter med løpetid nektes adgang og alle må ha vaksinasjonsattest. Til dere som var så sexfikserte tidlere i tråden - jeg har ikke avgjort om jeg skal tilby noen vågale tjenester, men er åpen for innspill. Pris : 500 kr pr katt. Er det noe jeg har glemt? :klø: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 7. juni 2010 #48 Del Skrevet 7. juni 2010 På KG har jeg lært at KUN utdannet og kompetente folk kan ta ivare en bursdag. Så: - Veterinær(kattene KAN sette noe fast i halsen!) - Kattepedagog (temmelig tøft miljø blandt katter har jeg hørt og lest) - For katter over seksuell-lavalder: tilgjenglig kattestripper. - Rengjøringsassistent (hvem fæn vil ha bursdag med møkk?) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tay Skrevet 7. juni 2010 #49 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) ??? Endret 2. mai 2014 av Tay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #50 Del Skrevet 7. juni 2010 Er dette tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 7. juni 2010 #51 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke glem dokurver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. juni 2010 #52 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke glem dokurver! Tenkte å bruke vanlige kattedoer, jeg. Er kurver bedre? Sånn at man bare kan riste ut sanda og bruke den på nytt, eller? Mye å tenke på når en skal starte business, skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juni 2010 #53 Del Skrevet 7. juni 2010 (Lurer litt på om dokurver for katter er et alternativ - til selskapet mener jeg, og hva putter man i så fall i en kattekurv :klø Denne bare måtte jeg svare på... Den må selvsagt inneholde kattesand, tørrfisk og en trekkoppmus. Samt store mengder sammenkrøllet matpapir for det knitrer så fint. Og så ping-pong baller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 7. juni 2010 #54 Del Skrevet 7. juni 2010 Dokurver er kurver som står ved toalettene med ting gjestene kanskje kan trenge, Cata hadde mange fine forslag til innhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #55 Del Skrevet 7. juni 2010 Er du overtrøtt, eller? Man gjør sjelden noe på bursdagen til katten? Ja, det er vel fordi bursdager kommer forholdsvis sjelden, faktisk ikke oftere enn en gang i året. Og du synes ikke katter fortjener en liten markering? Da har du ikke mye greie på zoologi. Vi var litt overtrøtt, satt et gjeng her å leste. Da ble det full latter i stua. En kompis som svarte. Dyr er nok det her i livet jeg har mest greie på. Å feire bursdagen til en katt vil jeg si spiller liten rolle for katten! En kan heller ta vare på den og gi den et godt liv. Hva i alle dager skal en med katten i en fuglepark for eksempel? Er vel ingen glede for katta det, når den ikke får jakte på en eneste fugl. Men der i mot mest sannsynlig må sitte i et bur å mjaue i frustrasjon og fordi den er redd. Eller gå tur med den til et vann for å fiske fisk!? Hallo.. Den beste bursdagsgaven den kunne ha fått var å få bo hos noen snille mennesker litt lengre på landet, - hvor den kan springe fritt ute som den vil. Denne tråden tror jeg er startet opp av en som vil ha det litt morro, og ikke en som er hysterisk bekymret for at katten sin ikke får en fin nok bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 7. juni 2010 #56 Del Skrevet 7. juni 2010 Lek med katten din hjemme. Den vil nok heller være hjemme fremfor å dra rundt omkring og bli stresset. Hvis du ikke vil kjøpe leker til den, kan du finne frem noen gamle leker og leke en stund. Det er fin aktivisering. Ellers vet jeg at mange katter liker å løpe etter pinner. Man finner seg en pinne, og drar den langs bakken. Det er spennende det! Jeg kan ikke huske å ha feiret en kattebursdag før. De skjønner ikke bæret av det, så det er egentlig ikke så viktig. Men hvis det var min katt som hadde bursdag, hadde jeg kjøpt laktosefri melk og litt ekstra god mat. Ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2010 #57 Del Skrevet 7. juni 2010 Tenkte å bruke vanlige kattedoer, jeg. Er kurver bedre? Sånn at man bare kan riste ut sanda og bruke den på nytt, eller? Mye å tenke på når en skal starte business, skjønner jeg. Kurvene er til nødvendig utstyr, så du må nok ha do ved siden av. Synes denne så kjekk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juni 2010 #58 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er nesten så jeg vurderer å skaffe meg katt - så vi kan ha bursdag hos Pet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 7. juni 2010 #59 Del Skrevet 7. juni 2010 hoho.. ja, her var det mange spenstige kattebursdagforslag Ville nok ha satset på et photoshoot, så kan du jo få noen bilder ut av katten til senere Eller kanskje gi den litt kjip mat dagene før bursdagen, så blir den jo automatisk spesiell med litt ekstra dyrt bursdagsmat http://ecx.images-amazon.com/images/I/41UhYiavQ1L._SL500_AA300_.jpg fest fast en fisk øverst, så får den seg en skikkelig løpetur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #60 Del Skrevet 7. juni 2010 Mine katter kommer til Kattesand Aktivitetspark neste bursdag! De har nettopp hatt begge to, så det er vel omtrent 7,2 uker til neste gang. Da regner jeg med at parken er ferdig med dokurver og det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå