Gå til innhold

Antall partnere

Gjest Tidssone

Anbefalte innlegg

Jeg spør ikke, det er ikke viktig. Jeg er mer opptatt av her og nå, enn der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg noterer flittig, rettferdighet så du. Jawohl, du har vel ikke noen oppskrifter på smoothies mens vi er inne på goddagmannøkseskaftstien vel???

Jeg liker godt fersk banan og melk, tilsatt litt brunt sukker :sikle: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte ble hun skapt da, denne damen du stadig henger ved og aldri får satt ned foten for? :sarkasme:

Ja, du - det har faktisk jeg lurt på mange ganger også :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg vet så, og meget mere!

En utfordring er nok at jeg ikke baehndler folk som dritt, selv om de gir meg muligheten. Noe jeg, noe naivt muligens, forventer også fra andre.

Det er en motorvei mellom å behandle noen som dritt og å være dørmatte, menn som finner en fin balanse mellom ytterpunktene skårer ofte bra hos damene.

Kvinner er ikke porselen, de tåler å bli snakket til og "herjet" litt forsiktig med de også ;)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvekandidat

Det er en motorvei mellom å behandle noen som dritt og å være dørmatte, menn som finner en fin balanse mellom ytterpunktene skårer ofte bra hos damene.

Kvinner er ikke porselen, de tåler å bli snakket til og "herjet" litt forsiktig med de også ;)

Enig her, balanse er tingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør aldri om antall partnere, men jeg har ikke noe å skjule hvis spørsmålet skulle dukke opp. Jeg er ikke opptatt av antall, med mindre det er sinnsykt mange og vedkommende viser seg å ha et rykte på seg, da er det over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...