kristian82 Skrevet 11. juni 2010 #121 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Etter å ha skumlest denne tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at menn vil føre regnskap mens kvinner ikke bryr seg. Men egentlig tror jeg kvinner bryr seg likevel: de *foretrekker* at typen har hatt en drøss partnere før dem, dels fordi han da er mer seksuell erfaren, men først og fremst på grunn av statusen denne merittlisten gir ham. Og kvinner eeeeeeeeelsker menn som andre kvinner også elsker. Sikkert mye riktig i det. Tror de og liker å være den minst løse, så har hun pult 30, er det en fordel at han har pult 50 stykk, så "balansen" går i boks. Dessverre gjelder det ikke alle damer med mange partnere men. Endret 11. juni 2010 av kristian82
Aerius Skrevet 12. juni 2010 #122 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg har opplevd å få spørsmålet noen få ganger. Jeg har svart, og har samtidig forlangt et svar i retur. Selv så synes jeg at tidligere intimt liv er privat, og jeg har ikke behov for noe antall, det er viktigere å vite om interesser som angår her og nå. Endret 12. juni 2010 av Aerius
FoxyFish Skrevet 13. juni 2010 #124 Skrevet 13. juni 2010 Selvbedrag er tingen. Det må være stas å vite så masse om fremedes forhold, og for ikke å snakke om sexliv. Eller er det kanskje et aldri så lite selvbedrag inne i bildet?
waco Skrevet 14. juni 2010 #125 Skrevet 14. juni 2010 Hvem kvinner har ligget med er av like stor viktighet som antallet hun har ligget med. Er det mange fremmede hun har ligget med? Har flere barn med forskjellige menn, kanskje? Naiv og dum sånn som de fleste norske kvinner, kanskje hun drar til syden og ligger med en innvandrer fra den tredje verden fordi hun dumme norske jenta tror at innvandreren også er på ferie, og har ikke reist med containerbåt? Kanskje hun har pult en del kjendiser? Rune rudberg og aune sand? Æsj og usj. Kanskje dere har ligget med en del pengesterke? En penis som ga dere smaken av det gode liv? Kanske dere har ligget med en del for å nedverdige dere selv litt? En kriminell eller en kompis av typen av deres for å straffe ham litt? Mange ulike forklaringer på hvorfor dere velger å ligge med så mange og hvorfor dere velger å tie om hendelsene under dekke av å være så "ærlige"...!
Suzy Skrevet 14. juni 2010 #126 Skrevet 14. juni 2010 Mange ulike forklaringer på hvorfor dere velger å ligge med så mange og hvorfor dere velger å tie om hendelsene under dekke av å være så "ærlige"...! Det er rent fasinerende hvilken innsikt du har i kvinnesinnet, Wac-job....
Steinar40 Skrevet 14. juni 2010 #127 Skrevet 14. juni 2010 Hvem kvinner har ligget med er av like stor viktighet som antallet hun har ligget med. Er det mange fremmede hun har ligget med? Har flere barn med forskjellige menn, kanskje? Naiv og dum sånn som de fleste norske kvinner, kanskje hun drar til syden og ligger med en innvandrer fra den tredje verden fordi hun dumme norske jenta tror at innvandreren også er på ferie, og har ikke reist med containerbåt? Kanskje hun har pult en del kjendiser? Rune rudberg og aune sand? Æsj og usj. Kanskje dere har ligget med en del pengesterke? En penis som ga dere smaken av det gode liv? Kanske dere har ligget med en del for å nedverdige dere selv litt? En kriminell eller en kompis av typen av deres for å straffe ham litt? Mange ulike forklaringer på hvorfor dere velger å ligge med så mange og hvorfor dere velger å tie om hendelsene under dekke av å være så "ærlige"...! Det er rent fasinerende hvilken innsikt du har i kvinnesinnet, Wac-job.... Det finnes åpenbart massevis av kvinner som er av de typene som 'Waco' peker på her. Men det betyr langt ifra at de fleste kvinner er slik. Men at det kan være ca 1% - altså 1 av 100 - ville ikke forundret meg mye.
waco Skrevet 14. juni 2010 #128 Skrevet 14. juni 2010 Ja det er litt rart det der. Først forteller damer at de vil ligge med så mange forskjellige de vil. Deretter sier de etterpå at de ikke vil fortelle hvem eller hvor mange de har ligget med. Derfor lurer jeg bare på, - hvorfor er det sånn? Og hva forteller ikke denslags holdninger dere har, - hvem dere egentlig har vært borte i? Da blir plutselig fasaden dere ville dele med allmennheten noe svært privat dere hemmelighetsholder så mye dere kan, - selv om blikket røper dere! Neinei, som mange andre menn er ikke jeg så opptatt av antallet dere har ligget med, men heller motivene og argumentene på hvorfor dere er så fæle og nyssjerrige med menns fortid mens dere forsøker å skjule deres egen historie så godt dere kan? Kan man lese begrunnelsene og forstår årsakene med å lese mellom deres linjer?
FoxyFish Skrevet 15. juni 2010 #129 Skrevet 15. juni 2010 Hvem kvinner har ligget med er av like stor viktighet som antallet hun har ligget med. Er det mange fremmede hun har ligget med? Har flere barn med forskjellige menn, kanskje? Naiv og dum sånn som de fleste norske kvinner, kanskje hun drar til syden og ligger med en innvandrer fra den tredje verden fordi hun dumme norske jenta tror at innvandreren også er på ferie, og har ikke reist med containerbåt? Kanskje hun har pult en del kjendiser? Rune rudberg og aune sand? Æsj og usj. Kanskje dere har ligget med en del pengesterke? En penis som ga dere smaken av det gode liv? Kanske dere har ligget med en del for å nedverdige dere selv litt? En kriminell eller en kompis av typen av deres for å straffe ham litt? Mange ulike forklaringer på hvorfor dere velger å ligge med så mange og hvorfor dere velger å tie om hendelsene under dekke av å være så "ærlige"...! Grunnen til at jeg misliker menn som spør om antall partnere, er fordi det er en stor fare for at de er nettopp sånn. Det spesielle er når man blir like kryssforhørt om alle de fire man har ligget med, som om man skulle servert et tresifret tall. Da er jakten på moral og like holdninger bare er skalkeskjul for å fremme seg selv som bedre enn tidligere erfaringer.
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2010 #130 Skrevet 15. juni 2010 Der må jeg si meg en enig med Foxy. Når menn må vite om jeg svelget, sugde, hadde analsex, trekant, firkant eller femkant med de partnerene jeg har hatt, gjerne med navn og hvem jeg gjorde hva med, så tenker jeg, Hm.... Ikke bra.
Gjest Tidssone Skrevet 15. juni 2010 #131 Skrevet 15. juni 2010 Jepp. Og det er nesten ENDA verre dersom du da har en merittliste med to tidligere partnere på. Da blir det nemlig kryssforhør om hva du FØLTE for disse mennene. Følte du mer for han enn for meg, nøyaktig hva er forskjellen på han og meg, føler du fortsatt noe for disse andre, hva hadde skjedd dersom han som gjorde det slutt med deg hadde ringt og sagt han ville ha deg tilbake osv.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 15. juni 2010 #132 Skrevet 15. juni 2010 Sier meg enig med både Tidssone, FoxyFish og KateW...
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juni 2010 #133 Skrevet 15. juni 2010 Der må jeg si meg en enig med Foxy. Når menn må vite om jeg svelget, sugde, hadde analsex, trekant, firkant eller femkant med de partnerene jeg har hatt, gjerne med navn og hvem jeg gjorde hva med, så tenker jeg, Hm.... Ikke bra. Med stotrende Gullars-steme: "Frøken... Eg bare lurte på... Altså.. Om atte.. Holdt du de noen gang i hånden?" Hun: MumlePipeMumle... "Ja?!?!" Hun: "Din helvetes billige mæggæ!" Begge: :slåss: KJenner heldigvis ingen som er slik Men hva en har sett etter noen år som drosjesjåfør...
kristian82 Skrevet 15. juni 2010 #134 Skrevet 15. juni 2010 Det spesielle er når man blir like kryssforhørt om alle de fire man har ligget med, som om man skulle servert et tresifret tall. Da er jakten på moral og like holdninger bare er skalkeskjul for å fremme seg selv som bedre enn tidligere erfaringer. Det er jeg enig i. Der må jeg si meg en enig med Foxy. Når menn må vite om jeg svelget, sugde, hadde analsex, trekant, firkant eller femkant med de partnerene jeg har hatt, gjerne med navn og hvem jeg gjorde hva med, så tenker jeg, Hm.... Ikke bra. Enig. Jepp. Og det er nesten ENDA verre dersom du da har en merittliste med to tidligere partnere på. Da blir det nemlig kryssforhør om hva du FØLTE for disse mennene. Følte du mer for han enn for meg, nøyaktig hva er forskjellen på han og meg, føler du fortsatt noe for disse andre, hva hadde skjedd dersom han som gjorde det slutt med deg hadde ringt og sagt han ville ha deg tilbake osv. Da er det mannens usikkerhet som kommer til syne ja, I agree.
waco Skrevet 15. juni 2010 #135 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har aldri spurt dama hva hun har gjort i senga med andre, men om hun har ligget med noen jeg burde vite om, "for eksempel noen jeg kjenner", - ja da føler jeg at det er på sin plass. Om dere velger å være uenige i det, javel, - opptil dere det da. Og til katew, om typen din forteller deg at han har hatt femkant med noen du kjenner, - men han kan ikke si mer for da vet han at du blir sur, og "denslags kunnskap vil ødelegge tilliten prat" - åssemforholder du deg til det?
waco Skrevet 15. juni 2010 #136 Skrevet 15. juni 2010 Grunnen til at jeg misliker menn som spør om antall partnere, er fordi det er en stor fare for at de er nettopp sånn. Det spesielle er når man blir like kryssforhørt om alle de fire man har ligget med, som om man skulle servert et tresifret tall. Da er jakten på moral og like holdninger bare er skalkeskjul for å fremme seg selv som bedre enn tidligere erfaringer. Foxy, - om typen din hadde kommet bort til deg og sagt, - "hallo foxy, jeg har ligget med to av venninnene dine som du fremdeles omgåes med, jeg vil ikke si hvem og jeg vil ikke si når. Det eneste jeg vil si er at hun ene fikk det til å gå for meg og hun andre gjorde meg impotent". Blir du en sånn hvem hva hvor da, eller er hele hans fortid glemt da?
Gjest Tidssone Skrevet 15. juni 2010 #137 Skrevet 15. juni 2010 Foxy, - om typen din hadde kommet bort til deg og sagt, - "hallo foxy, jeg har ligget med to av venninnene dine som du fremdeles omgåes med, jeg vil ikke si hvem og jeg vil ikke si når. Det eneste jeg vil si er at hun ene fikk det til å gå for meg og hun andre gjorde meg impotent". Blir du en sånn hvem hva hvor da, eller er hele hans fortid glemt da? Dersom en mann har ligget med flere av venninnene i gjengen, er det sannsynlig at Foxy vet om dette før han forteller det. Jenter har en tendens til å fortelle hverandre om erobringene. Det er bare mennene våre som ikke får vite.
Steinar40 Skrevet 15. juni 2010 #138 Skrevet 15. juni 2010 Der må jeg si meg en enig med Foxy. Når menn må vite om jeg svelget, sugde, hadde analsex, trekant, firkant eller femkant med de partnerene jeg har hatt, gjerne med navn og hvem jeg gjorde hva med, så tenker jeg, Hm.... Ikke bra. Tenker du virkelig det?
Steinar40 Skrevet 15. juni 2010 #139 Skrevet 15. juni 2010 Jepp. Og det er nesten ENDA verre dersom du da har en merittliste med to tidligere partnere på. Da blir det nemlig kryssforhør om hva du FØLTE for disse mennene. Følte du mer for han enn for meg, nøyaktig hva er forskjellen på han og meg, føler du fortsatt noe for disse andre, hva hadde skjedd dersom han som gjorde det slutt med deg hadde ringt og sagt han ville ha deg tilbake osv. Klarer du ikke å svare på disse spørsmålene kanskje, er det egentlig problemet?
Gjest Tidssone Skrevet 15. juni 2010 #140 Skrevet 15. juni 2010 Klarer du ikke å svare på disse spørsmålene kanskje, er det egentlig problemet? Nei. Det er ikke problemet. Hva får deg til å tro det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå