Gjest Anjelika Skrevet 7. juni 2010 #21 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har vel spurt de fleste jeg har vært med, eller de har spurt meg (husker ikke hvilken vei det har gått, men ender jo uansett med at begge sier antallet). Ikke fordi det er så viktig å vite, kanskje heller fordi det ikke er så viktig for meg å ikke vite. Så det blir et samtaleemne et sted uti forholdet hvis man er sammen en stund og ligger og prater nok timer i senga om livet og alt det innebærer. Det er jevnbyrdig med å spørre om han har eid en hund en gang eller har vært på leirskole. Ikke så fryktelig viktig, men er man forelska så er jo alt interessant. Jeg liker jo egentlig at man har samme innstilling til sex også da, men dette plukker jeg jo opp på annen måte enn å spørre om antall. Det er ikke noe jeg spør om før man blir sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. juni 2010 #22 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er kun interessert i et forhold med en likesinnet person, så naturlig nok er det et tema. Samme her. Noe eksakt antall er uinteressant, men vi har snakket om sex, ONS og om hva sex betyr for oss. Dette føler jeg er viktig fordi det forteller hvilken holdning man har til sex. Jeg mener at sex er noe intimt og personlig og om han hadde hatt 100 ons så hadde antakelig ikke han ment det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 7. juni 2010 #23 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg svarer ærlig om han skulle spørre meg, og da spørr jeg som regel tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<CupCake> Skrevet 7. juni 2010 #24 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg liker ikke å bli spurt om det av den grund at jeg ikke er spesielt stolt av antallet.. Men, ble spurt av typen. Han likte ikke svaret men - igjen så er det jo ikke bare 'historie' - er jo en del av hvem du er.. Mitt tall viser faktisk til hva slags person jeg var før- hva slags ting jeg har gått gjennom og viser til hvorfor jeg er som jeg er i dag på noen omeråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juni 2010 #25 Del Skrevet 7. juni 2010 For meg så er det ikke antallet som betyr så mye, men hvem hun har ligget med, for det forteller masse mer. Liker hun å ligge med ukjente? Liker hun å ligge med fremmede? Kjente hun noen av de hun har ligget med med, og har hun vært utro mange ganger? Få ganger? Hva slags erfaringer er det denne dama har? Er det under alkoholrus hun har møtt de fleste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2010 #26 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juni 2010 #27 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Jeg har en liste med kontaktinfo og kvaliteter hengende på ytterdøra mi, så vet folk hvem de skal passe seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #28 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Nei, men når det begynner å bli noen kan man dele inni intervaller. Fra 0-5 kan man spesifisere, så er det 5-10, 10-20, 20-30, 30-50, 50-100 osv. Må vel være nøyaktig nok det. For de som bryr seg om sånt noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2010 #29 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Det kommer nok an på hvor mange det dreier seg om. Jeg har ikke blitt så dement at jeg ikke husker begge mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 7. juni 2010 #30 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har ingenting mot å fortelle om mine, er ikke så mange at jeg skammer meg. Men spør ikke partneren uoppfordret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juni 2010 #31 Del Skrevet 7. juni 2010 Som sagt, hvem man ligger med betyr mer enn hvor mange man har ligget med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #32 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Hvis han ikke husker det eller må begynne å telle og regne så er han i hvert fall ikke mannen i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 7. juni 2010 #33 Del Skrevet 7. juni 2010 En annen ting, husker faktisk folk det nøyaktige antallet? :klø: Nei, jeg burde nok laget hakk i sengestolpen for man kommer merkelig nok ut av tellingen ganske fort. Men man har jo et visst begrep, og så runder man nedover for å finne tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikit@ Skrevet 7. juni 2010 #34 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er ikke relevant, så spørsmålet er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2010 #35 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis han ikke husker det eller må begynne å telle og regne så er han i hvert fall ikke mannen i mitt liv Javel? Jeg vet det er over 10, men ikke hvor langt over 10 og jeg tror jeg ennå ikke har kommet til 20. Jeg husker rett og slett ikke fordi tallet ikke er spesielt viktig. Det er ikke antallet som betyr noe, men hva en sitter igjen med i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juni 2010 #36 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Javel? Jeg vet det er over 10, men ikke hvor langt over 10 og jeg tror jeg ennå ikke har kommet til 20. Jeg husker rett og slett ikke fordi tallet ikke er spesielt viktig. Det er ikke antallet som betyr noe, men hva en sitter igjen med i etterkant. Realt nok det, men da må du vel forstå at for andre kan det høres helt "gresk" ut og ikke vite hvor mange man har hatt sex med, og at man overhodet ikke syns det spiller noen rolle. Uavhenig av antallet, er du veldig ulik meg i måten du tenker på. Rett og slett at det er et stort gap imellom hvordan det er naturlig for deg å tenke/leve og hvordan det er naturlig for meg å tenke/leve. Man kommer jo ikke fra at det er ulikheter i personlighet osv. om man har totalt ulike syn på sex, intimitets grenser og betydning av f.eks. 25 tidligere partnere. Å da er det jo langt bedre - eneste som er interessant for min del i alle fall - å være med en som man "snakker samme språk" som. Endret 7. juni 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #37 Del Skrevet 7. juni 2010 Realt nok det, men da må du vel forstå at for andre kan det høres helt "gresk" ut og ikke vite hvor mange man har hatt sex med, og at man overhodet ikke syns det spiller noen rolle. Uavhenig av antallet, er du veldig ulik meg i måten du tenker på. Rett og slett at det er et stort gap imellom hvordan det er naturlig for deg å tenke/leve og hvordan det er naturlig for meg å tenke/leve. Man kommer jo ikke fra at det er ulikheter i personlighet osv. om man har totalt ulike syn på sex, intimitets grenser og betydning av f.eks. 25 tidligere partnere. Å da er det jo langt bedre - eneste som er interessant for min del i alle fall - å være med en som man "snakker samme språk" som. Veldig enig i det du skriver. Bare det at brutal mann skriver det han gjør, viser jo at han er på en annen planet enn meg og det jeg står for. Og det er jo helt i orden, men veldig greit å vite slikt før man havner i et forhold til en sånn fyr Det fine (ja tross alt) med sånne karer er jo at de som regel er de samme som dumper deg om de ikke havner i køya på første, eller til nød andre daten. Så da slipper man egentlig å finne ut, eller bry seg om, hvor mange hakk de har i stolpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 7. juni 2010 #38 Del Skrevet 7. juni 2010 Spurte faktisk mannen om det her forrige uke av ren nysgjerrighet. Etter over 5 år sammen har det ingen betydning for min del, jeg fikk bare et innfall. Jeg spør fordi jeg syns hvordan han svarer sier en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juni 2010 #39 Del Skrevet 8. juni 2010 Spurte faktisk mannen om det her forrige uke av ren nysgjerrighet. Etter over 5 år sammen har det ingen betydning for min del, jeg fikk bare et innfall. Jeg spør fordi jeg syns hvordan han svarer sier en del. Hvorfor syns du hvordan han svarer sier en del, når det etter over 5 år sammen har ingen betydning for din del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #40 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, jeg spør fordi jeg mener fortiden sier ganske mye om en person. Om han har hatt 8 eller 10 spiller liten rolle, men det er ganske stor forskjell på en som har hatt 2 og en som har hatt 100. Sistnevnte hadde vært uinteressant for meg, fordi jeg syns det er turn-of med gutter som har hatt veldig mange partnere + det sier noe om hans holdninger. I mine forhold har gutten spurt og jeg har svart ærlig og spurt tilbake. Greit å vite:) Så klart kan han lyve, men jeg velger å tro på han. Min har faktisk spurt om hvem (den svarte jeg ikke på pga det er faktisk et par av vennene mine og det bekymrer han sikkert bare), når osv. Gjør meg ingenting å snakke om fortiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå